An0nymBruker Skrevet 29. desember 2021 #62141 Del Skrevet 29. desember 2021 Nietsoj skrev (4 minutter siden): Jeg har det som plommen og egget🍳 Det egges til litt av hvert og man må balansere på eggen Så fint ♥️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
An0nymBruker Skrevet 29. desember 2021 #62142 Del Skrevet 29. desember 2021 Entern skrev (6 minutter siden): Jeg fikk sånn kake av en medarbeider en gang, de er kjempegode 😊😊😊 Den med lakris på toppen? Takk for anbefaling 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 29. desember 2021 #62143 Del Skrevet 29. desember 2021 An0nymBruker skrev (Akkurat nå): Den med lakris på toppen? Takk for anbefaling Det hadde blitt et par stykker til overs i en feiring naboavdelingen hadde og jeg og en medarbeider (corona, vi var 2 på avdelingen min) fikk 😊 Den er kjempegod men mektige saker så ett stykke holdt også for meg 😅😊 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 29. desember 2021 #62144 Del Skrevet 29. desember 2021 Ahh...her var det mye fine bilder og godt lesestoff. Alt som har med nei-temaene holder jeg fast på nei`et i. Kommer ikke på tale....nydelig bespisning derimot; et rungende jatakk og vi kan dekke på et lite langbord og ha et romjulsmåltid sammen. Herrrlig garn tar jeg i mot med et digert takk. Alle åpne spørsmål og antydlinger om "det temaet dere vet" går jeg forbi i stillhet ( ) ....det er ikke alt man trenger å si i klartekst på et forum. Noe kan ligge å flyte i hildringstimen; en ser det helt klart, men vet ikke helt om en gjør det...men en gjør det? Ikke sant? Ikke godt å si... Den ostekaka med lakris fikk jeg veldig lyst til å smake på. Helt sikkert best når den er kjøleskapskald og litt fast i fisken...som er gjemt inni. "Ostekake surprise!". Godmorgen midt i romjulen noen dager til. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 29. desember 2021 #62145 Del Skrevet 29. desember 2021 God romjulsmorgen Hoppe! Jeg tror Hoppe sitter i sofaen sin med en kopp kaffe 😊 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 29. desember 2021 #62146 Del Skrevet 29. desember 2021 Om litt gjør jeg det, men nå er jeg her foran pc`n og skriver til deg. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 29. desember 2021 #62147 Del Skrevet 29. desember 2021 Hoppetaujenta skrev (1 time siden): Om litt gjør jeg det, men nå er jeg her foran pc`n og skriver til deg. 😊😊😊 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 29. desember 2021 #62148 Del Skrevet 29. desember 2021 Jeg har en liten timinutters pause fra the witcher....og aner på nett at det kommer en sesong tre. En nydelig verden de har der. Knalltøff og mye som ikke er av det gode, men for noen borger.... De som er i grei stand altså. Vakre vinduer med utskjæringer og det man trenger, inkludert en god seng. Jeg kjenner på meg at jeg kanskje kan bli en slik monsterutrydder når jeg blir stor nok. ⚔️ I mellomtiden går jeg opp i det ytterste nordre tårn og begynner øvingen på skikkelige skrik som kan kløyve ting. Begynner med en fyrstikk, men i løpet av neste år kommer det til å bli effektivt. "Piiiiiip!" 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest AthenaRavenLuna Skrevet 29. desember 2021 #62149 Del Skrevet 29. desember 2021 Hunden og katten hennes har fått unger Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 29. desember 2021 #62150 Del Skrevet 29. desember 2021 Athena79 skrev (5 minutter siden): Hunden og katten hennes har fått unger Så koselig!!!😊😊😊😊😊😊😊😊 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 29. desember 2021 #62151 Del Skrevet 29. desember 2021 Hoppetaujenta skrev (39 minutter siden): Jeg har en liten timinutters pause fra the witcher....og aner på nett at det kommer en sesong tre. En nydelig verden de har der. Knalltøff og mye som ikke er av det gode, men for noen borger.... De som er i grei stand altså. Vakre vinduer med utskjæringer og det man trenger, inkludert en god seng. Jeg kjenner på meg at jeg kanskje kan bli en slik monsterutrydder når jeg blir stor nok. ⚔️ I mellomtiden går jeg opp i det ytterste nordre tårn og begynner øvingen på skikkelige skrik som kan kløyve ting. Begynner med en fyrstikk, men i løpet av neste år kommer det til å bli effektivt. "Piiiiiip!" Jeg så første episode men ble ikke helt fenget, foretrekker spillet heller 😄 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 29. desember 2021 #62152 Del Skrevet 29. desember 2021 Nå dater hun Fridtjof Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest AthenaRavenLuna Skrevet 29. desember 2021 #62153 Del Skrevet 29. desember 2021 Nå kappløper hun med denne Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 29. desember 2021 #62154 Del Skrevet 29. desember 2021 Gepard? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest AthenaRavenLuna Skrevet 29. desember 2021 #62155 Del Skrevet 29. desember 2021 Ja det er en gepard, verdens raskete på 4 bein. Med en toppfart på 112 kilometer i timen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 29. desember 2021 #62156 Del Skrevet 29. desember 2021 Tror ikke jeg hadde klart å løpe fra den Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest AthenaRavenLuna Skrevet 29. desember 2021 #62157 Del Skrevet 29. desember 2021 Den er god til å hoppe også, kan hoppe 7-8 meter på et sprang. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 29. desember 2021 #62158 Del Skrevet 29. desember 2021 Hoppe sitt nye kjæledyr, mon tro om den er raskere enn Fridtjof sin moped? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest AthenaRavenLuna Skrevet 29. desember 2021 #62159 Del Skrevet 29. desember 2021 Selvsagt er den raskere enn en moped. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 29. desember 2021 #62160 Del Skrevet 29. desember 2021 Da er det game over for Fridtjof Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå