Entern Skrevet 27. desember 2021 #62101 Del Skrevet 27. desember 2021 Athena79 skrev (52 minutter siden): Ikke alle Patricia Routledge som spilte Hyacint , lever hun er 92 år. Har dere sett den koselige krimserien hun spilte i sammen med en av hobbitene? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 28. desember 2021 #62102 Del Skrevet 28. desember 2021 Nå er hun med på jackass Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 28. desember 2021 #62103 Del Skrevet 28. desember 2021 Entern skrev (4 timer siden): Har dere sett den koselige krimserien hun spilte i sammen med en av hobbitene? Hva het den? Og hvilken hobblt? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest O.G. Skrevet 28. desember 2021 #62104 Del Skrevet 28. desember 2021 hun sover. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 28. desember 2021 #62105 Del Skrevet 28. desember 2021 Cid skrev (3 timer siden): Hva het den? Og hvilken hobblt? Hetta Wainthrop Investigates 😀 Dominic Monaghan (Munti/Merry) 😀 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest AthenaRavenLuna Skrevet 28. desember 2021 #62106 Del Skrevet 28. desember 2021 Nå spiser hun frokost Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest AthenaRavenLuna Skrevet 28. desember 2021 #62107 Del Skrevet 28. desember 2021 Entern skrev (10 timer siden): Har dere sett den koselige krimserien hun spilte i sammen med en av hobbitene? Nei, har ikke sett den. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 28. desember 2021 #62108 Del Skrevet 28. desember 2021 Athena79 skrev (12 minutter siden): Nei, har ikke sett den. Det var en veldig koselig serie, anbefales 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 28. desember 2021 #62109 Del Skrevet 28. desember 2021 Entern skrev (3 timer siden): Hetta Wainthrop Investigates 😀 Dominic Monaghan (Munti/Merry) 😀 Ah er han fra Lost 😄 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 28. desember 2021 #62110 Del Skrevet 28. desember 2021 Hun dater mange Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest AthenaRavenLuna Skrevet 28. desember 2021 #62111 Del Skrevet 28. desember 2021 Nå har hun dratt ut i friluft Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 28. desember 2021 #62112 Del Skrevet 28. desember 2021 (endret) Balian d'Ibelin skrev (16 timer siden): Nå er hun ute på en liten klatretur Er det ikke vakkert? Cid skrev (16 timer siden): Nå er hun med på Med hjartet på rette staden Nei, det er hun ikke. Entern skrev (15 timer siden): Hun finner på noe tull med Greengrass, som frir til henne Aldri i verden. Cid skrev (15 timer siden): Artig kar han 😄 Jovisst, men det er da grenser. Entern skrev (15 timer siden): Han er nok favorittkarakterer min i serien 😊 Jeg likte hunden hans jeg. Hadde nok trengt et langt bad, skyll og bad igjen for å bli ren. Cid skrev (15 timer siden): Dette var min. Samme som var med på høy på pæra også. Alle de gamle folkene fra serien er døde nå Jeg har lett litt rundt etter gamle folk fra forskjellige serier og det har du rett i. Athena79 skrev (15 timer siden): Ikke alle Patricia Routledge som spilte Hyacint , lever hun er 92 år. Wow...det ble jeg glad for å høre. Hun har gledet mange. Athena79 skrev (15 timer siden): Hoppe hopper med hoppetauet En enkel øvelse for å løsne opp ihofte/rygg-avdelingen. Entern skrev (14 timer siden): Har dere sett den koselige krimserien hun spilte i sammen med en av hobbitene? Nei, tror ikke det. Cid skrev (10 timer siden): Nå er hun med på jackass Aldri! De er for ville og grenseløse for meg. O.G. skrev (9 timer siden): hun sover. Denne damen vet hva hun snakker om. Soving er undervurdert om en får det til. Athena79 skrev (4 timer siden): Nå spiser hun frokost Hver for seg er de tingene gode, men ikke sammen. Cid skrev (2 timer siden): Hun dater mange ...over hode ikke en eneste med eller uten sjel. Jeg er asketisk!! Athena79 skrev (1 time siden): Nå har hun dratt ut i friluft Ja, det er så *snufs* veldig vakkert....i naturen... ...og ser dere de lette spor i snøen etter meg? Endret 28. desember 2021 av Hoppetaujenta 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest O.G. Skrevet 28. desember 2021 #62113 Del Skrevet 28. desember 2021 Hoppetaujenta skrev (15 minutter siden): Denne damen vet hva hun snakker om. Soving er undervurdert om en får det til. Enig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 28. desember 2021 #62114 Del Skrevet 28. desember 2021 Disse er på vei til deg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 28. desember 2021 #62115 Del Skrevet 28. desember 2021 Kommer så absolutt ikke inn nei. Det var litt gøy første gangen jeg så dem, men så skjønte jeg at de over hode ikke har grenser og skader er noe en må regne med...da rygget jeg ut igjen. Nope! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 28. desember 2021 #62116 Del Skrevet 28. desember 2021 Hoppetaujenta skrev (15 minutter siden): Kommer så absolutt ikke inn nei. Det var litt gøy første gangen jeg så dem, men så skjønte jeg at de over hode ikke har grenser og skader er noe en må regne med...da rygget jeg ut igjen. Nope! Skal du se fireren? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest AthenaRavenLuna Skrevet 28. desember 2021 #62117 Del Skrevet 28. desember 2021 Jeg fant henne Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 28. desember 2021 #62118 Del Skrevet 28. desember 2021 Cid skrev (46 minutter siden): Skal du se fireren? Ikke om jeg fikk penger for det en gang. Du skal sikkert? Athena79 skrev (16 minutter siden): Jeg fant henne Hihihi....nytter ikke å gjemme seg noe sted som helst jo! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 28. desember 2021 #62119 Del Skrevet 28. desember 2021 Hoppetaujenta skrev (18 minutter siden): Ikke om jeg fikk penger for det en gang. Du skal sikkert? Hihihi....nytter ikke å gjemme seg noe sted som helst jo! Usikker, synes en del de gjør er ekkelt. Som da de dro ut hudormer fra hverandre eller da de prompet inni et rør hvor ene personen hadde hodet inni kuben og begynte å kaste opp Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 28. desember 2021 #62120 Del Skrevet 28. desember 2021 Denne karen er tilbake for å prøve å kapre hjertet til hoppe, er alle gode ting 3? 🥰 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå