Hoppetaujenta Skrevet 27. desember 2021 #62041 Del Skrevet 27. desember 2021 Cid skrev (10 timer siden): Er Holm fra de gamle Olsenbanden filmene, han jobbet under Hermansen Aha...jeg visste at jeg hadde sett ham et sted. Husker det nå. Cid skrev (10 timer siden): . Du pleier ikke å være fåmælt, Cid. Hvordan står det til med sykdommen? 🌹 Athena79 skrev (7 timer siden): Her er hun nå Åhh, dypt i søvn...tornerosevarianten som bare varer i åtte dype timer. Entern skrev (7 timer siden): Hun drømmer om å hoppe Alltid! Akkurat som hunder gjør det når de sover, så hopper Hoppes ben og hun smiler. Cid skrev (4 timer siden): Hun er på bar med friskusen En helt utrolig person i galleriet; underlig gøt, men glad for at jeg ikke kjenner ham. Cid skrev (4 timer siden): I morgen får hun besøk av nazi per Huffda. Godt at jeg ikke er hjemme da. God ny nesten vanlig mandag til gjengen. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 27. desember 2021 #62042 Del Skrevet 27. desember 2021 Hoppetaujenta skrev (4 timer siden): Aha...jeg visste at jeg hadde sett ham et sted. Husker det nå. Du pleier ikke å være fåmælt, Cid. Hvordan står det til med sykdommen? 🌹 Åhh, dypt i søvn...tornerosevarianten som bare varer i åtte dype timer. Alltid! Akkurat som hunder gjør det når de sover, så hopper Hoppes ben og hun smiler. En helt utrolig person i galleriet; underlig gøt, men glad for at jeg ikke kjenner ham. Huffda. Godt at jeg ikke er hjemme da. God ny nesten vanlig mandag til gjengen. Har ikke ørebetennelse lenger 😄 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 27. desember 2021 #62043 Del Skrevet 27. desember 2021 Cid skrev (3 minutter siden): Har ikke ørebetennelse lenger 😄 Så fint 😀😀😀 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 27. desember 2021 #62044 Del Skrevet 27. desember 2021 Nå er hun på harrytur med Tande-P og Fridtjof Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 27. desember 2021 #62045 Del Skrevet 27. desember 2021 Han er på vei for å hente hoppe nå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 27. desember 2021 #62046 Del Skrevet 27. desember 2021 Cid skrev (1 time siden): Har ikke ørebetennelse lenger Åhh....så fint da. Den gikk fort over så det hjalp at jeg sendte healing fra langtvekkistan. Neitakk til Fridtjof for ever! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest AthenaRavenLuna Skrevet 27. desember 2021 #62047 Del Skrevet 27. desember 2021 Hun er ute i snøen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 27. desember 2021 #62048 Del Skrevet 27. desember 2021 Hoppetaujenta skrev (1 minutt siden): Åhh....så fint da. Den gikk fort over så det hjalp at jeg sendte healing fra langtvekkistan. Neitakk til Fridtjof for ever! Hadde hatt den siden lørdag da:P Forseint, Tande-P og Fridtjof står klare og venter på deg ved oppkjørselen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 27. desember 2021 #62049 Del Skrevet 27. desember 2021 De står utenfor inngangsdøren din Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 27. desember 2021 #62050 Del Skrevet 27. desember 2021 Athena79 skrev (4 minutter siden): Hun er ute i snøen GØY! Cid skrev (3 minutter siden): Forseint, Tande-P og Fridtjof står klare og venter på deg ved oppkjørselen Jeg løper ut bakdøra! Cid skrev (2 minutter siden): De står utenfor inngangsdøren din Godt jeg ikke er hjemme da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 27. desember 2021 #62051 Del Skrevet 27. desember 2021 Hoppetaujenta skrev (Akkurat nå): GØY! Jeg løper ut bakdøra! Godt jeg ikke er hjemme da. Nå løper de etter deg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 27. desember 2021 #62052 Del Skrevet 27. desember 2021 De sender han her for å finne deg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest AthenaRavenLuna Skrevet 27. desember 2021 #62053 Del Skrevet 27. desember 2021 Hun gjør klar dagens middag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 27. desember 2021 #62054 Del Skrevet 27. desember 2021 Cid skrev (2 timer siden): Nå løper de etter deg De har for dårlig kondis til å fange meg. Hoppe er over alle hauger. Cid skrev (1 time siden): De sender han her for å finne deg Han liker jeg som skuespiller. Athena79 skrev (1 time siden): Hun gjør klar dagens middag Det tror jeg er and. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 27. desember 2021 #62055 Del Skrevet 27. desember 2021 Hoppe SPISER DONALD😱😱😱😱😱😱😱 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kvakkekyllingen Skrevet 27. desember 2021 #62056 Del Skrevet 27. desember 2021 Donald er min kvakkevenn 🥴 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 27. desember 2021 #62057 Del Skrevet 27. desember 2021 Det ville ha vært uanstendig å spise Donald. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 27. desember 2021 #62058 Del Skrevet 27. desember 2021 Hoppetaujenta skrev (31 minutter siden): De har for dårlig kondis til å fange meg. Hoppe er over alle hauger. Han liker jeg som skuespiller. Det tror jeg er and. Dette var fra Prison Break, sett det? God skuespiller ja Entern skrev (28 minutter siden): Hoppe SPISER DONALD😱😱😱😱😱😱😱 Har hun blitt kannibal? Kvakkekyllingen skrev (26 minutter siden): Donald er min kvakkevenn 🥴 Din andre halvdel? Hoppetaujenta skrev (21 minutter siden): Det ville ha vært uanstendig å spise Donald. Ville blitt slik Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kvakkekyllingen Skrevet 27. desember 2021 #62059 Del Skrevet 27. desember 2021 @Cid Donald er kvakkes bestevenn 🥰 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest AthenaRavenLuna Skrevet 27. desember 2021 #62060 Del Skrevet 27. desember 2021 Hoppetaujenta skrev (46 minutter siden): De har for dårlig kondis til å fange meg. Hoppe er over alle hauger. Han liker jeg som skuespiller. Det tror jeg er and. Helt riktig. 10 poeng til deg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå