Gjest AthenaRavenLuna Skrevet 11. oktober 2018 #47181 Del Skrevet 11. oktober 2018 Nei, nå går jeg å tar meg en røyk sammen med Hoppe tanta mi - Ordet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jerry Lee Skrevet 11. oktober 2018 #47182 Del Skrevet 11. oktober 2018 Akkurat nå, Zemira skrev: Prøvde å finne den sangen, fant den ikke på youtube... Er den veldig ukjent ? Styla Lada? Ikke veldig kjent, nei. Flere artister synger gjendiktete sanger. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jerry Lee Skrevet 11. oktober 2018 #47183 Del Skrevet 11. oktober 2018 3 minutter siden, Hoppetaujenta skrev: Åja. - Ordet *fortsette å oppfinne ny middagsmat på Jerris kjøkken* Jaha? Det kan bli spennende. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest AthenaRavenLuna Skrevet 11. oktober 2018 #47184 Del Skrevet 11. oktober 2018 Akkurat nå, Jerry Lee skrev: Styla Lada? Ikke veldig kjent, nei. Flere artister synger gjendiktete sanger. Ja Styla Lada . Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jerry Lee Skrevet 11. oktober 2018 #47185 Del Skrevet 11. oktober 2018 1 minutt siden, Zemira skrev: Ja Styla Lada . Husker ikke teksten, og cd er på hytta. Mener den er ganske skøyeraktig. ☺ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 11. oktober 2018 #47186 Del Skrevet 11. oktober 2018 4 minutter siden, Zemira skrev: Nei, nå går jeg å tar meg en lakrisrøyk sammen med Hoppe tanta mi - Ordet. Kun det. Ikke sånn vond røyk. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest AthenaRavenLuna Skrevet 11. oktober 2018 #47187 Del Skrevet 11. oktober 2018 2 minutter siden, Hoppetaujenta skrev: Kun det. Ikke sånn vond røyk. Eller lakrispipe? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jerry Lee Skrevet 11. oktober 2018 #47188 Del Skrevet 11. oktober 2018 " Jeg kjører traktor med møkkaspreder rundt omkring Å spruter møkk på alt og alle som jeg ser. Sprer litt gjødsel her i tråden av alle ting. Kjører snart videre og bare ler. 😂 " - S.T. ((Uff, så teit og tåpelig! )) 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 11. oktober 2018 #47189 Del Skrevet 11. oktober 2018 (endret) Jupp. Akkurat sånn pipe, men det finnes i fantasien også i sigaretter med lakris og sjokoladesmak også. Det gjorde det før i tiden jaffal...sier Tante H. - Ordet P.S. Sjokolade og lakris er sååå godt altså.... Endret 11. oktober 2018 av Hoppetaujenta 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest AthenaRavenLuna Skrevet 11. oktober 2018 #47190 Del Skrevet 11. oktober 2018 1 minutt siden, Hoppetaujenta skrev: Jupp. Akkurat sånn pipe, men det finnes i fantasien også i sigaretter med lakris og sjokoladesmak også. Det gjorde det før i tiden jaffal...sier Tante H. - Ordet P.S. Sjokolade og lakris er sååå godt altså.... Jeg fikk ikke lov å kjøpe de da jeg var liten, mine foreldre trodde jeg kom til å bli påvirket til å begynne å røyke av de Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest AthenaRavenLuna Skrevet 11. oktober 2018 #47191 Del Skrevet 11. oktober 2018 4 minutter siden, Jerry Lee skrev: " Jeg kjører traktor med møkkaspreder rundt omkring Å spruter møkk på alt og alle som jeg ser. Sprer litt gjødsel her i tråden av alle ting. Kjører snart videre og bare ler. 😂 " - S.T. ((Uff, så teit og tåpelig! )) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 11. oktober 2018 #47192 Del Skrevet 11. oktober 2018 @Jerry Lee Jeg saumfarte og jeg fant....spesialleveranse til Demses. Håper at du klarer å høre på spåttifaien da....? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jerry Lee Skrevet 11. oktober 2018 #47193 Del Skrevet 11. oktober 2018 Akkurat nå, Zemira skrev: Ja. Ordet har fått reprimande. " få'kke lov til NOE gøysomt jeg " - S.T. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jerry Lee Skrevet 11. oktober 2018 #47194 Del Skrevet 11. oktober 2018 1 minutt siden, Hoppetaujenta skrev: @Jerry Lee Jeg saumfarte og jeg fant....spesialleveranse til Demses. Håper at du klarer å høre på spåttifaien da....? Slikt kommer dessverre ikke opp på brettet mitt. 😠 Men takk, likevel. 😀 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest AthenaRavenLuna Skrevet 11. oktober 2018 #47195 Del Skrevet 11. oktober 2018 Akkurat nå, Jerry Lee skrev: Ja. Ordet har fått reprimande. " få'kke lov til NOE gøysomt jeg " - S.T. Bra, Det finnes annet gøysomt du kan gjøre. Du kan fiske middag til oss Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 11. oktober 2018 #47196 Del Skrevet 11. oktober 2018 Hmm....reprimande er et rart ord. Kan man bruke det til andre ord også? "Appelsinreprimande" kanskje? Sånn syltetøy på skiva som Hoppe hadde i går? - Ordet 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 11. oktober 2018 #47197 Del Skrevet 11. oktober 2018 1 minutt siden, Jerry Lee skrev: Slikt kommer dessverre ikke opp på brettet mitt. Det var dumt...menmen....jaja...bedre lykke neste gang. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jerry Lee Skrevet 11. oktober 2018 #47198 Del Skrevet 11. oktober 2018 2 minutter siden, Zemira skrev: Bra, Det finnes annet gøysomt du kan gjøre. Du kan fiske middag til oss " Næsj. Sjæl. " - S.T. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jerry Lee Skrevet 11. oktober 2018 #47199 Del Skrevet 11. oktober 2018 2 minutter siden, Hoppetaujenta skrev: Det var dumt...menmen....jaja...bedre lykke neste gang. Takk. Men ikke veldig viktig. 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest AthenaRavenLuna Skrevet 11. oktober 2018 #47200 Del Skrevet 11. oktober 2018 Han Hank Williams ble vist bare 29 år gammel, det er alt for ungt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå