Gjest AthenaRavenLuna Skrevet 7. oktober 2018 #47001 Del Skrevet 7. oktober 2018 Nå har hoppe laget rype Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest AthenaRavenLuna Skrevet 7. oktober 2018 #47002 Del Skrevet 7. oktober 2018 Angående rype, noen av dere som vet om jeg kan finne det på en vanlig matbutikk ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jerry Lee Skrevet 7. oktober 2018 #47003 Del Skrevet 7. oktober 2018 5 minutter siden, Zemira skrev: Angående rype, noen av dere som vet om jeg kan finne det på en vanlig matbutikk ? Har sett det frossent på Meny. Men kjenner du noen som jakter er det nok bedre å få kjøpt ferskt. Meeen..rypejegere beholder gjerne alt sjøl. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest AthenaRavenLuna Skrevet 7. oktober 2018 #47004 Del Skrevet 7. oktober 2018 1 minutt siden, Jerry Lee skrev: Har sett det frossent på Meny. Men kjenner du noen som jakter er det nok bedre å få kjøpt ferskt. Meeen..rypejegere beholder gjerne alt sjøl. Ok, får sjekke meny, neste gang jeg er i byen da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jerry Lee Skrevet 7. oktober 2018 #47005 Del Skrevet 7. oktober 2018 Akkurat nå, Zemira skrev: Ok, får sjekke meny, neste gang jeg er i byen da Sjekk heller jegere i ditt distrikt, du. ☺ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest AthenaRavenLuna Skrevet 7. oktober 2018 #47006 Del Skrevet 7. oktober 2018 1 minutt siden, Jerry Lee skrev: Sjekk heller jegere i ditt distrikt, du. ☺ Jo, tar å sjekker begge deler, i tilfelle jegerne ikke vil selge Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jerry Lee Skrevet 7. oktober 2018 #47007 Del Skrevet 7. oktober 2018 1 minutt siden, Zemira skrev: Jo, tar å sjekker begge deler, i tilfelle jegerne ikke vil selge Vet ikke hvordan det er på din kant. Men her finnes noen store jaktlag som feller både til eget bruk og for gårdssalg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest AthenaRavenLuna Skrevet 7. oktober 2018 #47008 Del Skrevet 7. oktober 2018 Nå driver hun på med rosemaling Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dr. Ops Skrevet 7. oktober 2018 #47009 Del Skrevet 7. oktober 2018 Hun baker 7 sorter til jul Nå. Må begynne tidlig fordi første parti havner på mystisk vis i hoppes mage. Derfor må hun lage mer i desember. Da er hun møkklei og kakene får stå til gjestene kommer. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest AthenaRavenLuna Skrevet 7. oktober 2018 #47010 Del Skrevet 7. oktober 2018 Nå tror jeg hun sover søtt, slik som denne pusen gjør. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest AthenaRavenLuna Skrevet 8. oktober 2018 #47011 Del Skrevet 8. oktober 2018 Hoppe sin frokost Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 8. oktober 2018 #47012 Del Skrevet 8. oktober 2018 (endret) 16 timer siden, Zemira skrev: Tenk å spise barn da Vi utvider den tanken en smule og ser at voksne dyr som vi spiser med største vebehag.... er egentlig bare barn som har levd litt lenge. De er egentlig like nusselige og har livets rett. 16 timer siden, Jerry Lee skrev: Sjekk heller jegere i ditt distrikt, du. ...nå skal hun aktivt på mannejakt i distriktet altså... 12 timer siden, Terrasse skrev: Må begynne tidlig fordi første parti havner på mystisk vis i hoppes mage. Hvem har sladret? Siteringsfingeren er i ulage i dag, men jeg har lest og applaudert alle forslag. Endret 8. oktober 2018 av Hoppetaujenta 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jerry Lee Skrevet 8. oktober 2018 #47013 Del Skrevet 8. oktober 2018 43 minutter siden, Hoppetaujenta skrev: ...nå skal hun aktivt på mannejakt i distriktet altså... Uff, ja. Dumt av meg å sette slike griller i hodet hennes. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest AthenaRavenLuna Skrevet 8. oktober 2018 #47014 Del Skrevet 8. oktober 2018 Grille!? Skal vi grille, jippi Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jerry Lee Skrevet 8. oktober 2018 #47015 Del Skrevet 8. oktober 2018 2 minutter siden, Zemira skrev: Grille!? Skal vi grille, jippi Ja. Har et par ravner hengende til mørning. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest AthenaRavenLuna Skrevet 8. oktober 2018 #47016 Del Skrevet 8. oktober 2018 5 minutter siden, Jerry Lee skrev: Ja. Har et par ravner hengende til mørning. Nei Nekter å spise ravner Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jerry Lee Skrevet 8. oktober 2018 #47017 Del Skrevet 8. oktober 2018 Akkurat nå, Zemira skrev: Nei Nekter å spise ravner Greit. Så kan du bare gå der sulten da, vel. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest AthenaRavenLuna Skrevet 8. oktober 2018 #47018 Del Skrevet 8. oktober 2018 1 minutt siden, Jerry Lee skrev: Greit. Så kan du bare gå der sulten da, vel. Phø, tar å griller meg litt hjortefilet istedet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jerry Lee Skrevet 8. oktober 2018 #47019 Del Skrevet 8. oktober 2018 Javel, ja...og nå kan du gå deg bort! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jerry Lee Skrevet 8. oktober 2018 #47020 Del Skrevet 8. oktober 2018 ((Det så nydelig ut, altså)) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå