Gjest AthenaRavenLuna Skrevet 5. oktober 2018 #46901 Del Skrevet 5. oktober 2018 Her er hun på date Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nietsoj Skrevet 5. oktober 2018 #46902 Del Skrevet 5. oktober 2018 Date? Husvask kalles det. Datoen tar vi etterpå. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
An0nymBruker Skrevet 5. oktober 2018 #46903 Del Skrevet 5. oktober 2018 (endret) Hoppesøta har kveldsvakt sammen med Ronja på godtesnopfabrikken Endret 5. oktober 2018 av An0nymBruker 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest AthenaRavenLuna Skrevet 5. oktober 2018 #46904 Del Skrevet 5. oktober 2018 Nå ser hun nok på Idol Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dr. A. Kula Skrevet 5. oktober 2018 #46905 Del Skrevet 5. oktober 2018 4 minutter siden, Zemira skrev: Nå ser hun nok på Idol Ja, nå har hun sett nok på Idol. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
An0nymBruker Skrevet 5. oktober 2018 #46906 Del Skrevet 5. oktober 2018 4 minutter siden, Zemira skrev: Nå ser hun nok på Idol og hennes nyinnkjøpte vidunder sørger for nypoppet popcorn Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
An0nymBruker Skrevet 5. oktober 2018 #46907 Del Skrevet 5. oktober 2018 Popcornmaskinen ble ødelagt, så hun lagde seg en enkel maskin selv Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
An0nymBruker Skrevet 5. oktober 2018 #46908 Del Skrevet 5. oktober 2018 (endret) Hoppesøta studerer popcornpoppingen i sakte kino Endret 5. oktober 2018 av An0nymBruker Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
An0nymBruker Skrevet 5. oktober 2018 #46909 Del Skrevet 5. oktober 2018 Nå har hun en deilig pizza i ovnen 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
An0nymBruker Skrevet 5. oktober 2018 #46910 Del Skrevet 5. oktober 2018 Nå leker hun med såpebobler 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gregor Clegane Skrevet 6. oktober 2018 #46911 Del Skrevet 6. oktober 2018 Nå er hun på musikkfestival på Braskereidfoss. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 6. oktober 2018 #46912 Del Skrevet 6. oktober 2018 (endret) 14 timer siden, Zemira skrev: Det har kommet snø der hun bor, så hun har laget en snøjente Wow......jeg ante ikke at det hadde kommet snø og må ha laget den i søvne. 14 timer siden, An0nymBruker skrev: Her leker hun Ja, jeg er litt forsiktig i lek så tidlig på en lørdag. 14 timer siden, Zemira skrev: Nå ble hun sulten Sånn kjedespising tømmer fort en hel pose.... 14 timer siden, Zemira skrev: Og tørst 14 timer siden, An0nymBruker skrev: Nå har hun handlet inn litt ekstra mye godt, ettersom Ronja kommer på besøk Tenke seg til å ha en slik spesialting på kjøkkenet mitt. 14 timer siden, An0nymBruker skrev: Hun har vanskelig for å bestemme seg for hvilken kjole hun skal ha på i kveld, så hun prøver alle kjolene Man kan bli litt forvirret ja når man har for mye å velge mellom. 13 timer siden, An0nymBruker skrev: Nå plukker hun tomater som hun har dyrket selv Ikke helt selv, for Rumle er overstyrmann i de drivhusene i forumhagen - hun er makeløs med sine grønne fingre. 13 timer siden, Zemira skrev: Nå så hun plutselig drømmemannen Ost. 13 timer siden, Zemira skrev: Her er hun på date Vet ikke det helt, men... 13 timer siden, Nietsoj skrev: Date? Husvask kalles det. Datoen tar vi etterpå. 13 timer siden, An0nymBruker skrev: Hoppesøta har kveldsvakt sammen med Ronja på godtesnopfabrikken Et godt og rett og slett velsmakende team. 12 timer siden, Zemira skrev: Nå ser hun nok på Idol Neida, jeg ser ikke på det... 12 timer siden, Dr. A. Kula skrev: Ja, nå har hun sett nok på Idol. Egentlig for mange år siden var det nok ja. 12 timer siden, An0nymBruker skrev: og hennes nyinnkjøpte vidunder sørger for nypoppet popcorn Morsom maskin. 12 timer siden, An0nymBruker skrev: Popcornmaskinen ble ødelagt, så hun lagde seg en enkel maskin selv Sånn hadde de sikkert i steinalderen. 12 timer siden, An0nymBruker skrev: Hoppesøta studerer popcornpoppingen i sakte kino DET liker jeg veldig godt! Utrolig fascinerende. 12 timer siden, An0nymBruker skrev: Nå har hun en deilig pizza i ovnen Det ser egentlig veldig godt ut, selv som frokost. 12 timer siden, An0nymBruker skrev: Nå leker hun med såpebobler Noe av det vakreste som finnes i denne verden. 6 timer siden, Gregor Clegane skrev: Nå er hun på musikkfestival på Braskereidfoss. Den var ny....men ok. God lørdagsmorgen til dere alle sammen. Jeg skal ha frokost, vaske litt opp/ned i dag, men ellers sitte i min sofa og håndarbeide foren tv`n. En skikkelig skapende-slappe av-dag blir det her. Hva skal dere for noe? Endret 6. oktober 2018 av Hoppetaujenta 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
An0nymBruker Skrevet 6. oktober 2018 #46913 Del Skrevet 6. oktober 2018 1 time siden, Hoppetaujenta skrev: God lørdagsmorgen til dere alle sammen. Jeg skal ha frokost, vaske litt opp/ned i dag, men ellers sitte i min sofa og håndarbeide foren tv`n. En skikkelig skapende-slappe av-dag blir det her. Hva skal dere for noe? Tusen takk! Det høres koselig ut Her blir det også avslapning. Ha en fin lørdag Hoppetaujenta og alle dere andre 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
An0nymBruker Skrevet 6. oktober 2018 #46914 Del Skrevet 6. oktober 2018 Nå drikker hun varm sjokolade med marsmellowsblomst i 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
An0nymBruker Skrevet 6. oktober 2018 #46915 Del Skrevet 6. oktober 2018 og denne 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jerry Lee Skrevet 6. oktober 2018 #46916 Del Skrevet 6. oktober 2018 Hu har nok spist -frokost i dag. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
An0nymBruker Skrevet 6. oktober 2018 #46917 Del Skrevet 6. oktober 2018 6 minutter siden, Jerry Lee skrev: Hu har nok spist -frokost i dag. Ja, det har hun, i Gregors kafe 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jerry Lee Skrevet 6. oktober 2018 #46918 Del Skrevet 6. oktober 2018 2 minutter siden, An0nymBruker skrev: Ja, det har hun, i Gregors kafe Ja. Bare der hu kan tuske til seg gratismat, vøtt. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jerry Lee Skrevet 6. oktober 2018 #46919 Del Skrevet 6. oktober 2018 Men du, An0? Til ære for kan du vel spelle Stumblin' in m/ Norman&Quatro? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
An0nymBruker Skrevet 6. oktober 2018 #46920 Del Skrevet 6. oktober 2018 Nå drømmer Hoppesøta seg hit 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå