Gjest Catalina Culès Skrevet 5. juni 2018 #40281 Del Skrevet 5. juni 2018 12 minutter siden, Winza skrev: Nå skal hun bli med meg på fjelltur 🏃♂️ Å bestige Mount Everest? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 5. juni 2018 #40282 Del Skrevet 5. juni 2018 Er i grunnen fornøyd med å sitte helt stille eller rusle sakte i en hage...snuse på blomster og høre på fuglekvitter. Det er mye sånne lyder her for tiden. Klare og trillende. Skulle hatt en villnisshage etter mitt eget hjerte... 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Winza Skrevet 5. juni 2018 #40283 Del Skrevet 5. juni 2018 59 minutter siden, Catalina Culès skrev: Å bestige Mount Everest? Kanskje en gang, men i første omgang Sverige Wow, dette er første gangen jeg frivillig uten å ha vært med noen har gått på fjelltur. Føles godt å ha fått trent litt, starten på et nytt sunt liv 😄 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 5. juni 2018 #40284 Del Skrevet 5. juni 2018 👽 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Catalina Culès Skrevet 5. juni 2018 #40285 Del Skrevet 5. juni 2018 4 minutter siden, Winza skrev: Kanskje en gang, men i første omgang Sverige Wow, dette er første gangen jeg frivillig uten å ha vært med noen har gått på fjelltur. Føles godt å ha fått trent litt, starten på et nytt sunt liv 😄 Skal du bestige Sverige Ja, godt å få trent litt, Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Winza Skrevet 5. juni 2018 #40286 Del Skrevet 5. juni 2018 8 minutter siden, Catalina Culès skrev: Skal du bestige Sverige Ja, godt å få trent litt, Jeg har ingen anelse om hvordan jeg klarte å få inn Sverige der (Måtte blitt Ullared i så fall 🤣) Skulle si Fjellstua, fjellet her i Ålesund med rundt 400 trappetrinn 😄 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Catalina Culès Skrevet 5. juni 2018 #40287 Del Skrevet 5. juni 2018 Nå er hun i Dovregubbens hall Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
godjenten Skrevet 5. juni 2018 #40288 Del Skrevet 5. juni 2018 32 minutter siden, Winza said: Wow, dette er første gangen jeg frivillig uten å ha vært med noen har gått på fjelltur. Føles godt å ha fått trent litt, starten på et nytt sunt liv 😄 Så bra! Blir bare bedre og bedre å gå turer. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Winza Skrevet 5. juni 2018 #40289 Del Skrevet 5. juni 2018 Akkurat nå, godjenten skrev: Så bra! Blir bare bedre og bedre å gå turer. Går du ofte på fjellturer? Kjekt med utsikten fra fjell Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
godjenten Skrevet 5. juni 2018 #40290 Del Skrevet 5. juni 2018 2 minutter siden, Winza said: Går du ofte på fjellturer? Kjekt med utsikten fra fjell Skal ikke si jeg går ofte fjellturer, men skal gå i morgen og gikk for to uker siden. Ja, veldig fint å se på utsikten. I tillegg pleier jeg å ta med en solo-flaske eller lignende til å nyte på toppen. Men pass på sola i dette været. Gjelder å smøre seg godt og passe på å få i seg nok væske. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Winza Skrevet 5. juni 2018 #40291 Del Skrevet 5. juni 2018 Akkurat nå, godjenten skrev: Skal ikke si jeg går ofte fjellturer, men skal gå i morgen og gikk for to uker siden. Ja, veldig fint å se på utsikten. I tillegg pleier jeg å ta med en solo-flaske eller lignende til å nyte på toppen. Men pass på sola i dette været. Gjelder å smøre seg godt og passe på å få i seg nok væske. Jeg må ta flere pauser fordi jeg blir så fort sliten men blir nok bedre etter hvert Jeg blir dehydrert fort da så har alltid med meg en vannflaske 😄 Den emojien på slutten der, hva er det den gjør på egentlig? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
godjenten Skrevet 5. juni 2018 #40292 Del Skrevet 5. juni 2018 1 minutt siden, Winza said: Jeg må ta flere pauser fordi jeg blir så fort sliten men blir nok bedre etter hvert Jeg blir dehydrert fort da så har alltid med meg en vannflaske 😄 Den emojien på slutten der, hva er det den gjør på egentlig? Tar pauser jeg også. Tenker det viktigste er å ha det kjekt på turen slik man får lyst til å gå flere turer. Jeg har alltid trodd at nikker. Men mange tror han danser en Mr Bean-dans: Man bestemmer nok selv hvordan man vil tolke emojien. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Winza Skrevet 5. juni 2018 #40293 Del Skrevet 5. juni 2018 4 minutter siden, godjenten skrev: Tar pauser jeg også. Tenker det viktigste er å ha det kjekt på turen slik man får lyst til å gå flere turer. Jeg har alltid trodd at nikker. Men mange tror han danser en Mr Bean-dans: Man bestemmer nok selv hvordan man vil tolke emojien. Min litt skitne hjerne har nok tolket den på en helt annen måte Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Winza Skrevet 5. juni 2018 #40294 Del Skrevet 5. juni 2018 Is til alle 😄 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
godjenten Skrevet 5. juni 2018 #40295 Del Skrevet 5. juni 2018 22 minutter siden, Winza said: Min litt skitne hjerne har nok tolket den på en helt annen måte 9 minutter siden, Winza said: Is til alle 😄 Takk 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Winza Skrevet 5. juni 2018 #40296 Del Skrevet 5. juni 2018 Nå er hun i Paris Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 5. juni 2018 #40297 Del Skrevet 5. juni 2018 I Paris Hilton?!? Neivettuhva, Winza! Nå må du ta dine skitne tanker og vaske deg litt! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Winza Skrevet 5. juni 2018 #40298 Del Skrevet 5. juni 2018 25 minutter siden, Hoppetaujenta skrev: I Paris Hilton?!? Neivettuhva, Winza! Nå må du ta dine skitne tanker og vaske deg litt! 😨 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 5. juni 2018 #40299 Del Skrevet 5. juni 2018 Jeg vil også prøve å forstørre det. >>> 🤡 Wuu-huu! 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Winza Skrevet 5. juni 2018 #40300 Del Skrevet 5. juni 2018 👀 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå