Gå til innhold

Hvor er Hoppetaujenta akkurat nå?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

57 minutter siden, Hoppetaujenta skrev:

Hurra! :hoppe:  (venter spent på Winzas positive svar også :lur: ) 

Ble jo et riktig så fint nummer på deg også! :fnise:

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oijj...nå begynner jeg å bli sløv i sansene når jeg ikke en gang merker det.... :ninja: 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Hoppetaujenta skrev:

Oijj...nå begynner jeg å bli sløv i sansene når jeg ikke en gang merker det.... :ninja: 

Merker hva?

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Winza
1 time siden, Hoppetaujenta skrev:

At jeg fikk meg et vakkert nummer vel....

Ikke lenge før du har 140 000 innlegg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

7 timer siden, Hoppetaujenta skrev:

Joda, slikt merker man...   :nigo:

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, Hoppetaujenta skrev:

Hoppe! :ninja:

:skratte:

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, Winza skrev:

Nå er hun hos Lillys butikk 

Er det for noe`a? :klo: Barne-tv? 

10 timer siden, Winza skrev:

Ikke lenge før du har 140 000 innlegg :)

Hurra for meg, om jeg så må si det selv.
Dere leder meg ut i skravlefristelse og lille meg (uskyldsrene lam) kan ikke stå imot. 

4 timer siden, Dr. A. Kula skrev:

Joda, slikt merker man...   :nigo:

Det kan jeg virkelig ikke erindre noen ting om. :jolie: 

4 timer siden, Bonusmammaen skrev:

Hoppe! :ninja:

:skratte:

*host* ...ja... :ninja: 

23 minutter siden, Winza skrev:

Nå er hun på mc`ern

Er det en form for motorsykkel kanskje? :klo: 

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Winza
Akkurat nå, Hoppetaujenta skrev:

Er det for noe`a? :klo: Barne-tv? 

Hurra for meg, om jeg så må si det selv.
Dere leder meg ut i skravlefristelse og lille meg (uskyldsrene lam) kan ikke stå imot. 

Det kan jeg virkelig ikke erindre noen ting om. :jolie: 

*host* ...ja... :ninja: 

Er det en form for motorsykkel kanskje? :klo: 

Fra 1996, koselig serie :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Winza

Nå er hun med på Home and Away sammen med Tore Strømsøy. I episode 70 så er Tore utro og i episode 85 finner Hoppe det ut. De tar ut skillsmisse og begynner å treffe andre, Hoppe blir sammen med Tore Halvorsen som ble med 20 episoder etter at de ble med mens Tore blir sammen med Roo. I episode 130 så slår Tore opp med Roo og drikker vekk sine sorger, Hoppe hjelper han hjem og de ender opp med å kysse og (trenger ikke si resten :ninja:) I episode 150 så frir Tore Halvorsen til Hoppe og hun sier ja, samtidlig så har Hoppe akkurat funnet ut at hun er gravid. Hun forteller ikke om utroskapet før i episode 190 og da blir Tore Halvorsen forbannet og drar hjem til Tore Strømsøy og slår han ned, når han kommer hjem så avbryter han forlovelsen med Hoppe. Hoppe blir helt fortvilet og søker trøst hos Alf, Alf sier at hun må bare gi det tid og så vil han etterhvert tilgi henne. I episode 220 så blir Tore Halvorsen og Tore Strømsøy tvunget til å jobbe sammen under et veldedighetsarrangement, Tore Strømsøy sier at han ikke må klandre hoppe, at det var han sin feil da han var full. Tore Halvorsen ber han om å ti stille og at han bare vil bli ferdig der slik at han slipper å se trynet hans, Tore Strømsøy går litt til siden for å gi han litt pusterom. Han går inn på lageret for å hente noe, det ligger en stor stabel med ting oppå hverandre og idet han tar det han skal ha så raser alt sammen og han får masse hardt metall på seg og blir slått bevisstløs. I episoden etter så kommer Tore Halvorsen inn for å hente noe og da ser han Tore Strømsøy ligge der bevisstløs bløende, han handler raskt og får han fraktet til sykehuset. På sykehuset så sier de at nyren hans er alvorlig skadet og han trenger blod for å overleve, Det viser seg at Tore Halvorsen har samme blodtype så han sier seg villig i å gi han blod for å hjelpe han. Hoppe kommer løpende til sykehuset og spør hva som hendte, Tore forklarer alt og han sier at dette fikk han til å innse at livet er kort han vil ikke kaste det bort på å være bitter. De blir sammen igjen og bestemmer seg for å gifte seg om en måned. I episode 235 så sier Tore Strømsøy at han vil ta en farskapstest for å finne ut om han er faren til barnet hennes, Hoppe sier motvillig ja og tar et hårstrå fra Tore Halvorsen uten at han vet det og sender det inn for test. I episode 250 så er dagen der hvor de skal gifte seg, samtidlig så får Hoppe svaret på DNA testen. Tore Strømsøy er faren til barnet hennes, hun forteller det til Tore Halvorsen og han sier at han ikke kan være sammen med en som ikke klarer å være ærlig med han så han avbryter bryllupet. Hoppe er fortvilt og skylder alt på Tore Strømsøy men han sier at han skal gjøre alt han kan for å støtte henne og barnet. I episode 290 så begynner de begge å få følelser for hverandre igjen så de bestemmer seg for å dra på date, i episode 310 så blir de offisielt sammen igjen noe Tore Halvorsen ikke blir helt fornøyd med. Han drar hjem til Hoppe og spør om alt mellom dem var en løgn? Om hun noensinne elsket han? Plutselig så går vannet og Hoppe sin fødsel er i gang, Tore Halvorsen får panikk og sier han skal ringe etter ambulanse men Hoppe sier at det ikke er tid. Hun føler at barnet er på vei ut, Tore Halvorsen ender opp med å ta imot babyen. Hoppe smiler stolt og takker han veldig for at han var der for henne, Tore Strømøys sier at barnet er heldig som får henne som mor :) De drar til sykehuset hvor Tore Strømsøy kommer og er så stolt over å se sin lille nydelige jentebaby, han takker Tore Halvorsen for at han var der for henne og at han beklager for alt kaoset han har utsatt han for. Tore Strømsøy sier at han er bare glad for at Hoppe har det bra, de bestemmer at barnet skal hete Lilly. I episode 350 så frir Tore Strømsøy til Hoppe og hun sier ja. I episode 370 så bestemmer Tore Halvorsen seg for å forlate Summer Bay, Hoppe gir han en klem og takker han for alt. I episode 420 så gifter hun seg med Tore Strømsøy, i episode 450 så finner Hoppe ut at hun er gravid igjen. Tore Strømsøy blir overlykkelig og forteller at han har fått et ganske bra jobbtilbud i Norge, de bestemmer seg for å flytte tilbake til Norge. De reise i episode 460, og så lever de lykkelig i alle sine dager :)

Haha, jeg gikk litt "to much into" dette. Jeg burde blitt forfatter 😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

I alle dager...ja, det burde du ha blitt...eller du ER det jo...for du har fått publisert ditt litterære verk
på et stort nasjonalt og anerkjent forum og hele verden kan lese det! :klappe: JUBEL!!! :klappe: 

Endret av Hoppetaujenta
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Winza
5 minutter siden, Hoppetaujenta skrev:

I alle dager...ja, det burde du ha blitt...eller du ER det jo...for du har fått publisert ditt litterære verk
på et stort nasjonalt og anerkjent forum og hele verden kan lese det! :klappe: JUBEL!!! :klappe: 

Hehe takk :) Dere gjør comeback etter 15 år og Markus og Martinius spiller barna deres 😄

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Det så så godt ut, Rumle...at mine udmerkede tvillinger Martinius og Markmus også vil ha...hahaha.... :laugh: 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Hoppetaujenta skrev:

Det så så godt ut, Rumle...at mine udmerkede tvillinger Martinius og Markmus også vil ha...hahaha.... :laugh: 

Haha forstår jeg godt! :ler:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...