An0nymBruker Skrevet 28. mai 2018 #39841 Del Skrevet 28. mai 2018 Akkurat nå, Winza skrev: Spille på s** Sax? Takk for laget og ha en fin natt og sov godt Winza Jeg må legge meg nå. Vi sees 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Winza Skrevet 28. mai 2018 #39842 Del Skrevet 28. mai 2018 Akkurat nå, An0nymBruker skrev: Sax? Takk for laget og ha en fin natt og sov godt Winza Jeg må legge meg nå. Vi sees Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fiole Skrevet 29. mai 2018 #39843 Del Skrevet 29. mai 2018 8 timer siden, Dr. A. Kula skrev: Altanen? Hva med verandaen, balkongen eller terrassen? http://www.klikk.no/bolig/oppussing/veranda-terrasse-balkong-eller-altan-2282799 Jeg har et bilde for mitt indre at @Hoppetaujenta har altan, ikke balkong.....det er bare hun som vet hva som er riktig 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Catalina Culès Skrevet 29. mai 2018 #39844 Del Skrevet 29. mai 2018 Ville bare si hadet, og takk for denne gang Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fiole Skrevet 29. mai 2018 #39845 Del Skrevet 29. mai 2018 14 minutter siden, Catalina Culès skrev: Ville bare si hadet, og takk for denne gang Hva? Forsvinner du nå? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Catalina Culès Skrevet 29. mai 2018 #39846 Del Skrevet 29. mai 2018 8 minutter siden, fiole skrev: Hva? Forsvinner du nå? For en stund, i vertfall. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 29. mai 2018 #39847 Del Skrevet 29. mai 2018 10 timer siden, Winza skrev: Det er faktisk en ost Jeg vet det. Jeg spøkte bare. 7 timer siden, An0nymBruker skrev: De ligner mye, men det er et år mellom de to skjønningene I våre dager kan de uansett være tvillinger, hvor den ene har lagt i rør litt lengre enn den andre. 47 minutter siden, fiole skrev: Jeg har et bilde for mitt indre at @Hoppetaujenta har altan, ikke balkong.....det er bare hun som vet hva som er riktig Veranda har hun. 23 minutter siden, Catalina Culès skrev: Ville bare si hadet, og takk for denne gang Wutt? Åffer de`a? Ordentlig borte vekk? *kjenne tårene presse på* 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Catalina Culès Skrevet 29. mai 2018 #39848 Del Skrevet 29. mai 2018 Akkurat nå, Hoppetaujenta skrev: Jeg vet det. Jeg spøkte bare. I våre dager kan de uansett være tvillinger, hvor den ene har lagt i rør litt lengre enn den andre. Veranda har hun. Wutt? Åffer de`a? Ordentlig borte vekk? *kjenne tårene presse på* Neida, bare en pause skal ikke slette meg, Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fiole Skrevet 29. mai 2018 #39849 Del Skrevet 29. mai 2018 2 minutter siden, Catalina Culès skrev: For en stund, i vertfall. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 29. mai 2018 #39850 Del Skrevet 29. mai 2018 3 minutter siden, Catalina Culès skrev: Neida, bare en pause skal ikke slette meg, Pause er helt ok. *godkjentstempel ordnet fra forumkontoret så hun kommer ut av ytterportene* Godt at du LOVER å komme tilbake igjen etterpå. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fiole Skrevet 29. mai 2018 #39851 Del Skrevet 29. mai 2018 7 minutter siden, Hoppetaujenta skrev: Veranda har hun. Da er jeg ikke så synsk som jeg trodde 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Winza Skrevet 29. mai 2018 #39852 Del Skrevet 29. mai 2018 31 minutter siden, Hoppetaujenta skrev: Jeg vet det. Jeg spøkte bare. I våre dager kan de uansett være tvillinger, hvor den ene har lagt i rør litt lengre enn den andre. Veranda har hun. Wutt? Åffer de`a? Ordentlig borte vekk? *kjenne tårene presse på* Så du bildene? 30 minutter siden, Catalina Culès skrev: Neida, bare en pause skal ikke slette meg, Vurderer pause selv, er så mye dritt her på forumet at man kan bli lei. Håper du har det godt mens du er vekke Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jerry Lee Skrevet 29. mai 2018 #39853 Del Skrevet 29. mai 2018 13 timer siden, Hoppetaujenta skrev: Nei, ikke noe regn hos meg nei. Synd. For her lettet det luften betraktelig. Varmt i dag igjen, men ikke slik "innpåsliten" ekkel varme. 😊 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jerry Lee Skrevet 29. mai 2018 #39854 Del Skrevet 29. mai 2018 4 timer siden, Catalina Culès skrev: Ville bare si hadet, og takk for denne gang 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 29. mai 2018 #39855 Del Skrevet 29. mai 2018 4 timer siden, Winza skrev: Så du bildene? Selvfølgelig så jeg dem; du er flink til å montere, men ellers er jeg redd det hele er tøv og tant fra ende til annen. 4 timer siden, fiole skrev: Da er jeg ikke så synsk som jeg trodde Nei, du er nok inne på noe der og bør vurdere et annet yrke enn "sannsigerske"... 1 time siden, Jerry Lee skrev: Synd. For her lettet det luften betraktelig. Varmt i dag igjen, men ikke slik "innpåsliten" ekkel varme. Jeg er litt skuffet over regn som ikke kommer når de lover at det kanskje muligens skal komme noe. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jerry Lee Skrevet 29. mai 2018 #39856 Del Skrevet 29. mai 2018 1 minutt siden, Hoppetaujenta skrev: Jeg er litt skuffet over regn som ikke kommer når de lover at det kanskje muligens skal komme noe. Daaakaaar. Men du har da i det minste is. Noe vi ikke kan ha her. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jerry Lee Skrevet 29. mai 2018 #39857 Del Skrevet 29. mai 2018 Annonse. Frisk luft byttes med is. BM (Billett merket) Ordet. Sign. S.T. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jerry Lee Skrevet 29. mai 2018 #39858 Del Skrevet 29. mai 2018 ((Ingen husker selvsagt lenger de gamle annonser i blader og aviser)) 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 29. mai 2018 #39859 Del Skrevet 29. mai 2018 55 minutter siden, Jerry Lee skrev: Men du har da i det minste is. Nei, det er nok helt feil. Isen forsvinner alltid når jeg endelig får tak i en boks. Akkurat nå vil jeg heller ha tre døgn med regn 24/7 så det ikke blir så knusktørt over alt. Brann er noe forferdelige greier... 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Winza Skrevet 29. mai 2018 #39860 Del Skrevet 29. mai 2018 Nå reiser hun til syden Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå