Gjest Winza Skrevet 15. mai 2018 #39001 Del Skrevet 15. mai 2018 Is med fisk Fis Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
An0nymBruker Skrevet 15. mai 2018 #39002 Del Skrevet 15. mai 2018 3 minutter siden, Jerry Lee skrev: .....ti stille med seg... Har dere også elger og robotklippere? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jerry Lee Skrevet 15. mai 2018 #39003 Del Skrevet 15. mai 2018 Herregud....så fint det blir, og hvor...eh...whatever.. Back to work.... 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
An0nymBruker Skrevet 15. mai 2018 #39004 Del Skrevet 15. mai 2018 5 minutter siden, Hoppetaujenta skrev: ...med utsikt til innsikt... Gratulerer med det runde og fine innleggstallet 39000 i denne tråden 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
An0nymBruker Skrevet 15. mai 2018 #39005 Del Skrevet 15. mai 2018 2 minutter siden, Jerry Lee skrev: Herregud....så fint det blir, og hvor...eh...whatever.. Back to work.... Kos dere Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jerry Lee Skrevet 15. mai 2018 #39006 Del Skrevet 15. mai 2018 Er så veldig lei idioter... og meg sjæl. Ha det 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Winza Skrevet 15. mai 2018 #39007 Del Skrevet 15. mai 2018 Tråden har passert andre verdenskrig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
An0nymBruker Skrevet 15. mai 2018 #39008 Del Skrevet 15. mai 2018 (endret) 13 minutter siden, Hoppetaujenta skrev: ...med utsikt til innsikt... Det var vel her det var flott utsikt, hos en meget kjent og søt frøken 19 timer siden, Dr. A. Kula skrev: Hoppis er ute og kjenner solstrålene varmer Hele kroppen, ben og armer Men i stundens hete kjenner hun en deilig trekk Som svaler mildt både busk og hekk Hoppis er på sommerflørt Lekkert kledd i topp og skjørt Men skjørtet kryper sakte opp Når osten hennes dukker opp Derpå smyges plaggene vekk For osten er så veldig kjekk. Fint dikt Endret 15. mai 2018 av An0nymBruker 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
An0nymBruker Skrevet 15. mai 2018 #39009 Del Skrevet 15. mai 2018 20 minutter siden, Hoppetaujenta skrev: Peanøtt og appelsin-kroneis i tillegg, for her er det sørvis i varmen. Selges disse også i 6-pakninger og på tilbud? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
An0nymBruker Skrevet 15. mai 2018 #39010 Del Skrevet 15. mai 2018 @Hoppetaujenta kan ikke du følge opp med et lettkledt doktor-dikt? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 15. mai 2018 #39011 Del Skrevet 15. mai 2018 Hihi...jeg er ingen dikter og jaffal ikke på kommando, men jeg skal tenke på det. Nei...dessverre er ikke de på salg, ellers hadde jeg kjøpt! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
An0nymBruker Skrevet 15. mai 2018 #39012 Del Skrevet 15. mai 2018 Doktoren var barbent og sto der på stranden tilbakelent kun iført et håndkle i fargen turkis og til en forbipasserende frøken han ga et glis da han plutselig mistet balansen og ufrivillig plutselig viftet med sin is 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
An0nymBruker Skrevet 15. mai 2018 #39013 Del Skrevet 15. mai 2018 3 minutter siden, Hoppetaujenta skrev: Hihi...jeg er ingen dikter og jaffal ikke på kommando, men jeg skal tenke på det. Nei...dessverre er ikke de på salg, ellers hadde jeg kjøpt! Ok Takk for svar Det er fint om du skriver dikt 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
godjenten Skrevet 15. mai 2018 #39014 Del Skrevet 15. mai 2018 2 minutter siden, An0nymBruker said: Doktoren var barbent og sto der på stranden tilbakelent kun iført et håndkle i fargen turkis og til en forbipasserende frøken han ga et glis da han plutselig mistet balansen og ufrivillig plutselig viftet med sin is 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Xcase33 Skrevet 15. mai 2018 #39015 Del Skrevet 15. mai 2018 On 29.2.2016 at 8:13 PM, Hoppetaujenta said: Nå er jeg HER! *swusch!* -----> Du får 88 likes på den posten der ....det sier litt faktisk. Har reflektert litt over det ...bare egentlig stirret på skjermen i flere minutter og sunket inn i enkelhetens sinn på alle dem som har trykket like. Skulle ønske jeg skjønte mer av den enkelheten ...men med den enkelheten i bunn så forventer man nok litt for mye av den type mennesker i diskusjonene her inne 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jerry Lee Skrevet 15. mai 2018 #39016 Del Skrevet 15. mai 2018 Åååkeeeiii. ... 🙈🙉🙊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
An0nymBruker Skrevet 15. mai 2018 #39017 Del Skrevet 15. mai 2018 2 minutter siden, Xcase33 skrev: Du får 88 likes på den posten der ....det sier litt faktisk. Har reflektert litt over det ...bare egentlig stirret på skjermen i flere minutter og sunket inn i enkelhetens sinn på alle dem som har trykket like. Skulle ønske jeg skjønte mer av den enkelheten ...men med den enkelheten i bunn så forventer man nok litt for mye av den type mennesker i diskusjonene her inne Det er dine tanker om det. Jeg tenker at antall likes på den posten, viser at det er mange som er glad i @Hoppetaujenta og som setter veldig stor pris på alt det gode hun gjør på KG 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 15. mai 2018 #39018 Del Skrevet 15. mai 2018 4 minutter siden, Xcase33 skrev: Du får 88 likes på den posten der ....det sier litt faktisk. Har reflektert litt over det ...bare egentlig stirret på skjermen i flere minutter og sunket inn i enkelhetens sinn på alle dem som har trykket like. Skulle ønske jeg skjønte mer av den enkelheten ...men med den enkelheten i bunn så forventer man nok litt for mye av den type mennesker i diskusjonene her inne Veeel...jeg oppdaget tråden, svinset innom og gikk ut igjen. Jeg kan rett og slett ikke noe for det. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
godjenten Skrevet 15. mai 2018 #39019 Del Skrevet 15. mai 2018 (endret) 8 minutter siden, Xcase33 said: Du får 88 likes på den posten der ....det sier litt faktisk. Har reflektert litt over det ...bare egentlig stirret på skjermen i flere minutter og sunket inn i enkelhetens sinn på alle dem som har trykket like. Skulle ønske jeg skjønte mer av den enkelheten ...men med den enkelheten i bunn så forventer man nok litt for mye av den type mennesker i diskusjonene her inne At Kvinneguidens mest populære bruker får mange likes når hun dukker opp i tråden om henne er vel ikke så spesielt? Endret 15. mai 2018 av godjenten 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
An0nymBruker Skrevet 15. mai 2018 #39020 Del Skrevet 15. mai 2018 "Hybelkaniner er englenes tøfler..." Åh, den var søt @Hoppetaujenta (Jeg måtte forstørre signaturfeltet ditt for å greie å lese hva det sto der). 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå