Hoppetaujenta Skrevet 6. mai 2018 #38441 Del Skrevet 6. mai 2018 Tusen takk, An0. Nå er jeg fullt og helt meg selv i signaturfeltet. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Winza Skrevet 6. mai 2018 #38442 Del Skrevet 6. mai 2018 Nå har hun akkurat funnet ut at hun er i slekt med Trump Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
godjenten Skrevet 6. mai 2018 #38443 Del Skrevet 6. mai 2018 (endret) Benny Andersson med pianoversjonen av Thank You For The Music. Kom med pianoalbum med ABBA og hans egne klassikere i fjor og anbefaler det til alle. Gikk til topps på listene i Sverige. Happy New Year Endret 6. mai 2018 av godjenten 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nietsoj Skrevet 6. mai 2018 #38444 Del Skrevet 6. mai 2018 Ja, hvis alle stammer fra apene så, hmf. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
godjenten Skrevet 6. mai 2018 #38445 Del Skrevet 6. mai 2018 2 minutter siden, Winza said: Nå har hun akkurat funnet ut at hun er i slekt med Trump Det var bare en drøm eller retter sagt et mareritt. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Winza Skrevet 6. mai 2018 #38446 Del Skrevet 6. mai 2018 5 minutter siden, godjenten skrev: Det var bare en drøm eller retter sagt et mareritt. Håper det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
An0nymBruker Skrevet 6. mai 2018 #38447 Del Skrevet 6. mai 2018 15 minutter siden, Hoppetaujenta skrev: Tusen takk, An0. Nå er jeg fullt og helt meg selv i signaturfeltet. Åh, så bra Det ble veldig fint Nå har jeg postet en forespørsel: 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
godjenten Skrevet 6. mai 2018 #38448 Del Skrevet 6. mai 2018 7 minutter siden, Winza said: Håper det Som både drømmetyder og slektsforsker kan jeg slå fast med 100% sikkerhet at det var et mareritt. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 6. mai 2018 #38449 Del Skrevet 6. mai 2018 Må ikke skremme meg sånn.... 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Winza Skrevet 6. mai 2018 #38450 Del Skrevet 6. mai 2018 19 minutter siden, Hoppetaujenta skrev: Må ikke skremme meg sånn.... Hadde det vært grusomt? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Catalina Culès Skrevet 6. mai 2018 #38451 Del Skrevet 6. mai 2018 4 timer siden, Hoppetaujenta skrev: Sunn norsk frokost i mitt hjerte! Jatakk. AHA hadde sin storhetstid. Alt etterpå er en mengde avskjedsturneer med utallige repriser av det som en gang var. Dette gjelder nok for ABBA også. Alle hitsene og dem de var som enkeltpersoner og sammen, er i fortid. Det gjelder for alle dette; det er best å gi seg mens man ennå er på topp. De kan aldri bli ABBA igjen for meg. Den gruppen er død og begravet og nå forsøker noen å mane dem frem på beste åndenes makt-manèr. En annen sammenligning mens vi er i gang. Winza er en søt kar, men han var enda søtere da han var baby. De fleste vil ikke øyeblikkelig tenke at om man ifører Winza en lyseblå sparkebukse i hel størrelse og legge han i ei stor vugge...så blir han like søt som han en gang var....vel, kanskje et par spesialindivider da, men stort sett ikke. Nytter ikke å tviholde på det som en gang var, for alt går videre og blir til noe annet. Sånn ser jeg det. Jeg har lest overskrifter på se&hør så lenge at jeg VET at det er slik folk svarer når de vil røyklegge virkeligheten. Det der er spekulasjoner Hoppe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 6. mai 2018 #38452 Del Skrevet 6. mai 2018 3 timer siden, Winza skrev: Hadde det vært grusomt? At jeg var i familie med Trump ja. 1 time siden, Catalina Culès skrev: Det der er spekulasjoner Hoppe Hva da? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Winza Skrevet 6. mai 2018 #38453 Del Skrevet 6. mai 2018 Akkurat nå, Hoppetaujenta skrev: At jeg var i familie med Trump ja. Hva da? Hva om du fikk penger av han da? Vet ikke hvor gavmild han er med familien sin Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 6. mai 2018 #38454 Del Skrevet 6. mai 2018 Neitakk. Ingen forbindelser ønskes med den karen der. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Winza Skrevet 6. mai 2018 #38455 Del Skrevet 6. mai 2018 4 minutter siden, Hoppetaujenta skrev: Neitakk. Ingen forbindelser ønskes med den karen der. Hillary da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 6. mai 2018 #38456 Del Skrevet 6. mai 2018 Neitakk. Politikere bringer for mye uro med seg så jeg står over. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Winza Skrevet 6. mai 2018 #38457 Del Skrevet 6. mai 2018 Nå er hun på konsert Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 6. mai 2018 #38458 Del Skrevet 6. mai 2018 Omtrent riktig det, W...for jeg hører på alle MGP-låtene og skal finne ut hvilke som er mine favoritter. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
godjenten Skrevet 6. mai 2018 #38459 Del Skrevet 6. mai 2018 Hun har fått Winzas mobiltelefon til å ringe stemme på alle favorittene så mange ganger hun vil. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Winza Skrevet 6. mai 2018 #38460 Del Skrevet 6. mai 2018 9 minutter siden, godjenten skrev: Hun har fått Winzas mobiltelefon til å ringe stemme på alle favorittene så mange ganger hun vil. Jeg sperret kortet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå