Hoppetaujenta Skrevet 6. januar 2018 #35281 Del Skrevet 6. januar 2018 Det høres fint ut, Balin. 4 timer siden, Winza skrev: Oskar Sylte sin? Selvfølgelig er det hans brus. Finnes ingen andre som smaker så godt. Jeg har bringebærbrusen også. Nam! 4 timer siden, Jerry Lee skrev: Må passe alle forskjellige gryter, panner og steikovnen. Ei viss ei sitter på fua og hjelper ikke til..... Men mat skal'a ha!! Trodde det var sånn når man ble bedt på middag så var man gjest...og kokken var blid og humoristisk opptatt av at gjesten skulle trives og ha det bra. Akk ja sann. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
An0nymBruker Skrevet 6. januar 2018 #35282 Del Skrevet 6. januar 2018 5 minutter siden, Hoppetaujenta skrev: Det høres fint ut, Balin. Selvfølgelig er det hans brus. Finnes ingen andre som smaker så godt. Jeg har bringebærbrusen også. Nam! Trodde det var sånn når man ble bedt på middag så var man gjest...og kokken var blid og humoristisk opptatt av at gjesten skulle trives og ha det bra. Akk ja sann. Hei Hoppetaujenta Jeg er sikker på at Jerry tøyset med deg. Her er isdessert med marsipanmedaljonger til deg, værsågod 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Catalina Culès Skrevet 6. januar 2018 #35283 Del Skrevet 6. januar 2018 9 minutter siden, Hoppetaujenta skrev: Det høres fint ut, Balin. Selvfølgelig er det hans brus. Finnes ingen andre som smaker så godt. Jeg har bringebærbrusen også. Nam! Trodde det var sånn når man ble bedt på middag så var man gjest...og kokken var blid og humoristisk opptatt av at gjesten skulle trives og ha det bra. Akk ja sann. Hvor har du fått fatt i bringebærbrus?? Her har de bare pære og ananas Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nietsoj Skrevet 6. januar 2018 #35284 Del Skrevet 6. januar 2018 Ute på vift 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
An0nymBruker Skrevet 6. januar 2018 #35285 Del Skrevet 6. januar 2018 God kveld alle sammen Nå er Hoppetaujenta i fint selskap og spiser kylling 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
An0nymBruker Skrevet 6. januar 2018 #35286 Del Skrevet 6. januar 2018 (endret) @Gregor Clegane har jubileum 12. januar Kan dere andre hjelpe til med å huske dagen og ordne med kaker og gratulasjoner? Endret 6. januar 2018 av An0nymBruker 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Winza Skrevet 6. januar 2018 #35287 Del Skrevet 6. januar 2018 4 minutter siden, An0nymBruker skrev: @Gregor Clegane har jubileum 12. januar Kan dere andre hjelpe til å huske dagen og ordne med kaker og gratulasjoner? Håper han blir her i mange år framover Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
An0nymBruker Skrevet 6. januar 2018 #35288 Del Skrevet 6. januar 2018 Akkurat nå, Winza skrev: Håper han blir her i mange år framover Det håper jeg også Du har jubileum 19. februar Det må vi også feire 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nietsoj Skrevet 6. januar 2018 #35289 Del Skrevet 6. januar 2018 8 minutter siden, An0nymBruker skrev: God kveld alle sammen Nå er Hoppetaujenta i fint selskap og spiser kylling Flott at du fikk det på film 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
An0nymBruker Skrevet 6. januar 2018 #35290 Del Skrevet 6. januar 2018 Akkurat nå, Nietsoj skrev: Flott at du fikk det på film Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Catalina Culès Skrevet 6. januar 2018 #35291 Del Skrevet 6. januar 2018 Nå er hun ute å går en kveldstur. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nietsoj Skrevet 6. januar 2018 #35292 Del Skrevet 6. januar 2018 Ja, etter en slik kyllingopplevelse, gjør det seg med en spasertur 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Winza Skrevet 6. januar 2018 #35293 Del Skrevet 6. januar 2018 1 minutt siden, An0nymBruker skrev: Det håper jeg også Du har jubileum 19. februar Det må vi også feire Er faktisk samme måned som jeg ble medlem for første gang men husker ikke eksakt dato så vi kan si at 19 er datoen jeg først kom hit da Rart å tenke på at det er snart 4 år siden allerede, tiden flyr gitt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
An0nymBruker Skrevet 6. januar 2018 #35294 Del Skrevet 6. januar 2018 2 minutter siden, Calandria skrev: Nå er hun ute å går en kveldstur. Det stemmer 1 minutt siden, Nietsoj skrev: Ja, etter en slik kyllingopplevelse, gjør det seg med en spasertur Her er dere to 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
An0nymBruker Skrevet 6. januar 2018 #35295 Del Skrevet 6. januar 2018 3 minutter siden, Winza skrev: Er faktisk samme måned som jeg ble medlem for første gang men husker ikke eksakt dato så vi kan si at 19 er datoen jeg først kom hit da Rart å tenke på at det er snart 4 år siden allerede, tiden flyr gitt Ja tiden flyr 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
An0nymBruker Skrevet 6. januar 2018 #35296 Del Skrevet 6. januar 2018 Det er visst besøk i vinkjelleren i Nattklubben @Zenobia 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Catalina Culès Skrevet 6. januar 2018 #35297 Del Skrevet 6. januar 2018 Nå ser hun og Osten månen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zenobia Skrevet 6. januar 2018 #35298 Del Skrevet 6. januar 2018 13 minutter siden, An0nymBruker skrev: Det er visst besøk i vinkjelleren i Nattklubben @Zenobia Oooopss! Jeg må sporenstreks sjekke.. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
An0nymBruker Skrevet 6. januar 2018 #35299 Del Skrevet 6. januar 2018 Akkurat nå, Zenobia skrev: Oooopss! Jeg må sporenstreks sjekke.. Hei Zenobia Jeg ønsker deg og alle dere andre en fin kveld 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 6. januar 2018 #35300 Del Skrevet 6. januar 2018 1 time siden, An0nymBruker skrev: Hei Hoppetaujenta Jeg er sikker på at Jerry tøyset med deg. Her er isdessert med marsipanmedaljonger til deg, værsågod Tuusen takk. *jeg tror nok også at han bare tullet* 1 time siden, Calandria skrev: Hvor har du fått fatt i bringebærbrus?? Her har de bare pære og ananas Noen Menybutikker har dem, inkludert sitronbrus...men den er minst god for min del. De tre andre ruler. 34 minutter siden, Winza skrev: Håper han blir her i mange år framover Håper jeg også. 31 minutter siden, Nietsoj skrev: Flott at du fikk det på film Hvorfor sitter du så lavt der, Nietsoj? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå