Gjest Winza Skrevet 4. januar 2018 #35201 Del Skrevet 4. januar 2018 2 minutter siden, Calandria skrev: Stemmer En bok for de som sutrer mye Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
An0nymBruker Skrevet 4. januar 2018 #35202 Del Skrevet 4. januar 2018 2 minutter siden, An0nymBruker skrev: På Komoderiet? (Jeg skriver i halvsøvne ) "Det er der de selger komoder med løveføtter" - Ordet 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Catalina Culès Skrevet 4. januar 2018 #35203 Del Skrevet 4. januar 2018 1 minutt siden, Winza skrev: En bok for de som sutrer mye Kan brukes til litt av vært den boken Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jerry Lee Skrevet 4. januar 2018 #35204 Del Skrevet 4. januar 2018 6 minutter siden, Hoppetaujenta skrev: Hyss da. Ikke gi hverken Winza eller lille ordet idèer nå, ellers får de aldri sove i natt. " pøh. Sover veldig bra a' den puleboka jeg for tenk. ...natta. " - Ordet. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jerry Lee Skrevet 4. januar 2018 #35205 Del Skrevet 4. januar 2018 3 minutter siden, Winza skrev: En bok for de som sutrer mye Nettopp. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 4. januar 2018 #35206 Del Skrevet 4. januar 2018 9 minutter siden, Calandria skrev: Ja, et ærend hos Osten Alle som driver å samler på sjeldne ting vet at de må snus og sjekkes regelmessig. Oster i sin beste alder, mye eldre vin og alt som er vakkert og gir glede. 8 minutter siden, An0nymBruker skrev: På Komoderiet? (Jeg skriver i halvsøvne ) Jeg har bestilt en gammel kjæle-commodore 64 som jeg skal dressere til å kunne sitte pent på skulderen min når jeg beveger meg over alt isåfall. Dessuten er fryktelig farlig å skrive sånn i halvsøvne; man kan komme til å bestille både det ene, andre og det tredje uten at man aner at man har gjort det når man våkner. Det...har jeg lest om på nett. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
An0nymBruker Skrevet 4. januar 2018 #35207 Del Skrevet 4. januar 2018 1 minutt siden, Hoppetaujenta skrev: Alle som driver å samler på sjeldne ting vet at de må snus og sjekkes regelmessig. Oster i sin beste alder, mye eldre vin og alt som er vakkert og gir glede. Jeg har bestilt en gammel kjæle-commodore 64 som jeg skal dressere til å kunne sitte pent på skulderen min når jeg beveger meg over alt isåfall. Dessuten er fryktelig farlig å skrive sånn i halvsøvne; man kan komme til å bestille både det ene, andre og det tredje uten at man aner at man har gjort det når man våkner. Det...har jeg lest om på nett. Ok Bare du ikke finner på å kjøpe en komodovaran, for de er virkelig farlige. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
An0nymBruker Skrevet 4. januar 2018 #35208 Del Skrevet 4. januar 2018 Takk for i dag og sov godt og drøm søtt søte @Hoppetaujenta 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 4. januar 2018 #35209 Del Skrevet 4. januar 2018 > An0. 15 minutter siden, An0nymBruker skrev: Bare du ikke finner på å kjøpe en komodovaran, for de er virkelig farlige. Upps. ...men...men...den er jo så snill, liten og søt der den ligger nyklekket i fanget mitt nå. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
An0nymBruker Skrevet 4. januar 2018 #35210 Del Skrevet 4. januar 2018 1 minutt siden, Hoppetaujenta skrev: > An0. Upps. ...men...men...den er jo så snill, liten og søt der den ligger nyklekket i fanget mitt nå. Tusen takk for god klem Det er nok ingen komodovaran du har der. Det er nok en helt uskyldig og ufarlig drømmeskapning 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Catalina Culès Skrevet 5. januar 2018 #35211 Del Skrevet 5. januar 2018 Nå er hun i iskremdisken Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Winza Skrevet 5. januar 2018 #35212 Del Skrevet 5. januar 2018 Etter å ha spist på Egon Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Catalina Culès Skrevet 5. januar 2018 #35213 Del Skrevet 5. januar 2018 Og der spiste hun Egonburger. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Winza Skrevet 5. januar 2018 #35214 Del Skrevet 5. januar 2018 Akkurat nå, Calandria skrev: Og der spiste hun Egonburger. Sammen med Egon Olsen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 5. januar 2018 #35215 Del Skrevet 5. januar 2018 11 timer siden, An0nymBruker skrev: Det er nok ingen komodovaran du har der. Det er nok en helt uskyldig og ufarlig drømmeskapning Åhh...vi har allerede knyttet bånd, så da er jeg fornøyd. Min bolig er nemlig ikke stor nok til en sånn annen variant. Denne her kan bo i skuffen ved senga og aldri bli større. 41 minutter siden, Calandria skrev: Nå er hun i iskremdisken Det kan jeg love deg at hun er...og for en utsikt til lykke! 40 minutter siden, Winza skrev: Etter å ha spist på Egon Der er det lenge siden jeg har vært faktisk. 37 minutter siden, Winza skrev: Sammen med Egon Olsen Han er jo død. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
An0nymBruker Skrevet 5. januar 2018 #35216 Del Skrevet 5. januar 2018 1 minutt siden, Hoppetaujenta skrev: Åhh...vi har allerede knyttet bånd, så da er jeg fornøyd. Min bolig er nemlig ikke stor nok til en sånn annen variant. Denne her kan bo i skuffen ved senga og aldri bli større. Det er fint Ha en fin fredag og god helg Hoppetaujenta og alle dere andre 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Winza Skrevet 5. januar 2018 #35217 Del Skrevet 5. januar 2018 11 minutter siden, Hoppetaujenta skrev: Åhh...vi har allerede knyttet bånd, så da er jeg fornøyd. Min bolig er nemlig ikke stor nok til en sånn annen variant. Denne her kan bo i skuffen ved senga og aldri bli større. Det kan jeg love deg at hun er...og for en utsikt til lykke! Der er det lenge siden jeg har vært faktisk. Han er jo død. En som har kledd seg ut som han Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Catalina Culès Skrevet 5. januar 2018 #35218 Del Skrevet 5. januar 2018 Nå har hun fått tilgang til verden største is Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 5. januar 2018 #35219 Del Skrevet 5. januar 2018 Hihi...blir kanskje noe hard å prøve seg på, selv for meg? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Catalina Culès Skrevet 5. januar 2018 #35220 Del Skrevet 5. januar 2018 Og ost Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå