Bonusmammaen Skrevet 3. desember 2017 #34181 Del Skrevet 3. desember 2017 24 minutter siden, Hoppetaujenta skrev: Bare forventning, for jeg har tenkt meg ut og titte på den om jeg kan. Jeg planlegger ofte å skulle se det som skjer på himmelen om natta, men sovner ganske sikkert hver gang. Jeg skal virkelig forsøke i kveld. Ja, flott å skue! Tenk om man får se et stjerneskudd eller en liten grønn mann. Man vet aldri. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 3. desember 2017 #34182 Del Skrevet 3. desember 2017 ...tenk om man blir strålet opp og forsvinner inn i moderskipet for så å aldri mere bli sett av noe menneske. Jaja...hvis jeg ikke kommer tilbake så vet dere hva som kan ha skjedd. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bonusmammaen Skrevet 3. desember 2017 #34183 Del Skrevet 3. desember 2017 2 minutter siden, Hoppetaujenta skrev: ...tenk om man blir strålet opp og forsvinner inn i moderskipet for så å aldri mere bli sett av noe menneske. Jaja...hvis jeg ikke kommer tilbake så vet dere hva som kan ha skjedd. Da kommer du antagelig tilbake å skriver bok om det! Da får du råd til enda flere kjoler! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 3. desember 2017 #34184 Del Skrevet 3. desember 2017 Jeg må lese meg opp på Aliensk. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jerry Lee Skrevet 4. desember 2017 #34185 Del Skrevet 4. desember 2017 9 timer siden, Rumle skrev: Bluuuuuuuue moon .. ...you saw me standing alooone... 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jerry Lee Skrevet 4. desember 2017 #34186 Del Skrevet 4. desember 2017 Hoooppiiisss!!! " Vi syns at du kan stå opp nå for atte snart er frokosten å få. Den serveres i ei anna trå' (eller hjemme hos Jærri å meg da) Vi veit du ikke kan mot-STÅ. ...kom å spis'a Hoppis. " - FrokostKompis. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 4. desember 2017 #34187 Del Skrevet 4. desember 2017 Løype! Hoppalong i fartaaaaa! 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jerry Lee Skrevet 4. desember 2017 #34188 Del Skrevet 4. desember 2017 ...det ante meg. Velkommen! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jerry Lee Skrevet 4. desember 2017 #34189 Del Skrevet 4. desember 2017 Hyttefrokost. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 4. desember 2017 #34190 Del Skrevet 4. desember 2017 Det høres bra ut, så lenge jeg slipper å fryse. Å riste i seg ei kald skive og en kaffeskvett.... Varmt hos dere? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jerry Lee Skrevet 4. desember 2017 #34191 Del Skrevet 4. desember 2017 Akkurat nå, Hoppetaujenta skrev: Det høres bra ut, så lenge jeg slipper å fryse. Å riste i seg ei kald skive og en kaffeskvett.... Varmt hos dere? Hehe. Er hjemme...dessverre. og varmt er det. (Fyr i ovn og peis). Men hyttefrokost blir'e okkesom. Jepp. - På hytta vinterstid : Stå opp, fyre opp, sette kaffekjelen på ovnen, legge seg 20 minutter og vente på varme. Så... kaffe og en røyk mens steikepanna blir varm på ovnen...så hyttefrokost : egg, bacon, brød med godt smør, tomatbønner. Kald melk fra kjeller'n. Så mer sterk kaffe og en tjukk rød3. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 4. desember 2017 #34192 Del Skrevet 4. desember 2017 ...sterk tobakk som river det...host&hark - hilsen ordet 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jerry Lee Skrevet 4. desember 2017 #34193 Del Skrevet 4. desember 2017 Akkurat nå, Hoppetaujenta skrev: ...sterk tobakk som river det...host&hark - hilsen ordet Nettopp. Men HytteKompis røyker ikke og vet ikno' om det. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 4. desember 2017 #34194 Del Skrevet 4. desember 2017 Tenke seg til at de store stjernene reklamerte for datidens must have for lenge siden; en sigarett i munnviken. Som tidene har forandret seg. *lille ordet funderer over dette* 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jerry Lee Skrevet 4. desember 2017 #34195 Del Skrevet 4. desember 2017 2 minutter siden, Hoppetaujenta skrev: Tenke seg til at de store stjernene reklamerte for datidens must have for lenge siden; en sigarett i munnviken. Som tidene har forandret seg. *lille ordet funderer over dette* Sjøl legeG gjoGe jo det. Hilsen ToGbjøGn MoGk. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 4. desember 2017 #34196 Del Skrevet 4. desember 2017 Hihi...det tok to gjennomlesninger før jeg forsto det, men ja han dampet jo varmt for saken han. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jerry Lee Skrevet 4. desember 2017 #34197 Del Skrevet 4. desember 2017 1 minutt siden, Hoppetaujenta skrev: Hihi...det tok to gjennomlesninger før jeg forsto det, men ja han dampet jo varmt for saken han. Hehe. Mork var en artigkar, egentlig. - Men..nå er den maten nevnt over ferdig. Og siden du ikke innfant deg her, begynner jeg og han litt trinne å spise... God mandag, Hoppis. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 4. desember 2017 #34198 Del Skrevet 4. desember 2017 Smakelig måltid Jerry og vennen vår. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 4. desember 2017 #34199 Del Skrevet 4. desember 2017 Tror jeg må brygge meg litt kaffe her også. Uten mat, ost og drikke duger Hoppen ikke. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 4. desember 2017 #34200 Del Skrevet 4. desember 2017 *notere bak øret* "Må huske å kjøpe ny sterk dijon-sennep i dag". Det er så godt under sylteskiver på brød. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå