Gjest Gregor Clegane Skrevet 13. oktober 2017 #32181 Del Skrevet 13. oktober 2017 Nå er hun etterlyst gjennom programmet Åsted Norge. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 13. oktober 2017 #32182 Del Skrevet 13. oktober 2017 (endret) 1 time siden, Blair Waldorf skrev: Er det denne? Den så grei ut. Skal du ro oss? 1 time siden, Winza skrev: Med Bjørn Dæhlie Nix. Ikke min type det heller. 37 minutter siden, Blair Waldorf skrev: Det gikk et lys opp for meg, det er jo selveste @Sola de hun er på frierferd hos Underligere ting har vel skjedd her i verden enn at en kokk og en matglad spleiser seg sammen.... 10 minutter siden, Gregor Clegane skrev: Nå er hun etterlyst gjennom programmet Åsted Norge. Det var da enda godt at det ikke var Åndenes Makt.... Endret 13. oktober 2017 av Hoppetaujenta 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 13. oktober 2017 #32183 Del Skrevet 13. oktober 2017 5 minutter siden, Hoppetaujenta skrev: Den så grei ut. Skal du ro oss? Nix. Ikke min type det heller. Underligere ting har vel skjedd her i verden enn at en kokk og en matglad spleiser seg sammen.... Det var da enda godt at det ikke var Åndenes Makt.... 42 minutter siden, Blair Waldorf skrev: Det gikk et lys opp for meg, det er jo selveste @Sola de hun er på frierferd hos Jeg føler meg beæret 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Catalina Culès Skrevet 13. oktober 2017 #32184 Del Skrevet 13. oktober 2017 6 minutter siden, Hoppetaujenta skrev: Den så grei ut. Skal du ro oss? Nix. Ikke min type det heller. Underligere ting har vel skjedd her i verden enn at en kokk og en matglad spleiser seg sammen.... Det var da enda godt at det ikke var Åndenes Makt.... Jepp, skal ro dere til en palmeøy hvor dere skal møte presten som skal vie dere Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 13. oktober 2017 #32185 Del Skrevet 13. oktober 2017 Det var snilt, menneh....jeg fikk ikke noe ja-svar på det der, så da ble det nok nei og svarfristen er ute. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 13. oktober 2017 #32186 Del Skrevet 13. oktober 2017 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 13. oktober 2017 #32187 Del Skrevet 13. oktober 2017 Eldgammelt gammelordtak heter: "den som fniser er enig!".... 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Winza Skrevet 13. oktober 2017 #32188 Del Skrevet 13. oktober 2017 5 timer siden, Gregor Clegane skrev: Nå er hun etterlyst gjennom programmet Åsted Norge. For å han ranet banken? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jerry Lee Skrevet 13. oktober 2017 #32189 Del Skrevet 13. oktober 2017 Nå sier jeg det dere bør veta... Hu gnager på en fleskebeta og pottiter og grønne saker. Kan tenke meg at det smaker. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gregor Clegane Skrevet 13. oktober 2017 #32190 Del Skrevet 13. oktober 2017 1 time siden, Winza skrev: For å han ranet banken? Det er helt riktig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
An0nymBruker Skrevet 13. oktober 2017 #32191 Del Skrevet 13. oktober 2017 Nå spiser hun rødgrøt 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gregor Clegane Skrevet 13. oktober 2017 #32192 Del Skrevet 13. oktober 2017 6 timer siden, Hoppetaujenta skrev: Det var da enda godt at det ikke var Åndenes Makt.... Ja, du sier noe der. Kunne vært morsomt å sett deg sammen med Lilli Bendriss og Tom Strømnæss, mens dere er på spøkelsesjakt på den gamle hytta di der ingen skulle tru at nokon kunne bu, sent på en mørk høstkveld. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 13. oktober 2017 #32193 Del Skrevet 13. oktober 2017 Hun har nyss "ranet" sånn ca 200g i løsgodisbanken, om vi kan si det slik. I dette sekund nyter hun en rund gulorange fersken-sak med syrlige tendenser og det er vidunderlig! 1 minutt siden, Gregor Clegane skrev: Ja, du sier noe der. Kunne vært morsomt å sett deg sammen med Lilli Bendriss og Tom Strømnæss, mens dere er på spøkelsesjakt på den gamle hytta di der ingen skulle tru at nokon kunne bu, sent på en mørk høstkveld. Lilli tilbringer jeg gjerne litt kvalitetstid sammen med om hun tar med seg litt trommer og sånn så jeg også kan få være med å få løsnet på tilstandene. Tom må vel kommentere litt, så ok. Han også. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gregor Clegane Skrevet 13. oktober 2017 #32194 Del Skrevet 13. oktober 2017 1 minutt siden, Hoppetaujenta skrev: Hun har nyss "ranet" sånn ca 200g i løsgodisbanken, om vi kan si det slik. I dette sekund nyter hun en rund gulorange fersken-sak med syrlige tendenser og det er vidunderlig! Lilli tilbringer jeg gjerne litt kvalitetstid sammen med om hun tar med seg litt trommer og sånn så jeg også kan få være med å få løsnet på tilstandene. Tom må vel kommentere litt, så ok. Han også. De ferskenbitene er fantastisk gode! Tror du og jeg har litt samme smak når det gjelder smågodt. Hørtes ut som en morsom kveld. Ta med Tore Halvorsen, Aune Sand, Charter-Svein, Jan Fredrik Karlsen, Aylar Lie og Trude Drevland i tillegg, så blir det helt topp. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 13. oktober 2017 #32195 Del Skrevet 13. oktober 2017 Det siste der: nei. Det første: JA! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gregor Clegane Skrevet 13. oktober 2017 #32196 Del Skrevet 13. oktober 2017 Ja til begge! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 13. oktober 2017 #32197 Del Skrevet 13. oktober 2017 Da kan du tilbringe kvelden med de derre der, mens jeg tar en sånn en og må pusse tennene om litt kan jeg kjenne: Søtt og klissete, men ååå så godt. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Winza Skrevet 13. oktober 2017 #32198 Del Skrevet 13. oktober 2017 16 minutter siden, Hoppetaujenta skrev: Hun har nyss "ranet" sånn ca 200g i løsgodisbanken, om vi kan si det slik. I dette sekund nyter hun en rund gulorange fersken-sak med syrlige tendenser og det er vidunderlig! Lilli tilbringer jeg gjerne litt kvalitetstid sammen med om hun tar med seg litt trommer og sånn så jeg også kan få være med å få løsnet på tilstandene. Tom må vel kommentere litt, så ok. Han også. Og så er det mugg inni Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 13. oktober 2017 #32199 Del Skrevet 13. oktober 2017 (endret) Pfffft! Inni Lilli?!? Endret 13. oktober 2017 av Hoppetaujenta 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Winza Skrevet 13. oktober 2017 #32200 Del Skrevet 13. oktober 2017 Lilli hvem? Bendriss? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå