Gå til innhold

Hvor er Hoppetaujenta akkurat nå?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

15 minutter siden, Rumle skrev:

Skummel tanke :laugh:

Uegnet lesning for @Hoppetaujenta :ninja: 

:enig:  ( <---- Hoppe sover. 

Min vaffel er spist, Gunnilla og en annen frue herjer på tvskjermen i kjent Hollywoodstil. :sove: 

Anonymkode: d7aca...61f

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gunnilla og de andre Hollywoodfruene kjenner jeg kun via Hoppens mfl. omtale her inne, jeg ser nesten ikke tv. Men har på fornemmelsen at det kanskje er like greit? :ler: 

Vaffel høres veldig ok ut :)  Jeg spiser nøtter og drikker vann mens jeg hører på vinden og funderer på livet :Nikke: Kanskje på tide å legge seg snart ..

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

6 timer siden, Zenobia skrev:

Apropos manneregn (!? nå fikk jeg tvilsomme assosiasjoner), var han øyenbrynsfyren nedbør, slo jeg opp paraplyen 

Han er da søt nok han?!? :klo: Eller? 

6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvem er han? Anonymkode: e7763...421

:rodmer: Rollefigur fra Game Of Thrones-serien. Ikke for sarte sjeler etc.  

6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Pass dere for nå kommer MANNEN  Anonymkode: d7aca...61f

Det er som å rope "ULV-ULV!!!" mange ganger dette. :Gjesp: 

4 timer siden, Rumle skrev:

Men har på fornemmelsen at det kanskje er like greit? :ler: 
----
Jeg spiser nøtter og drikker vann mens jeg hører på vinden og funderer på livet. 
Kanskje på tide å legge seg snart ..

Det er så absolutt like greit. :jepp:  
Nå ser jeg for meg Rumlen i sitt fine, myke ekorn-nattdrakt-kostyme. Såå søt! :rodmer: 

Natten er stille hos meg og det regndrypper bare smått. Hoppe lufter og nyter livet. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Hoppetaujenta skrev:

...fordi du så en liten hund som tydelig var veldig t-trengt? :fnise: 

Smittsom adferd kalles det i hundeverdenen og blant oss som har gått i hundene.  😉

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok. Kanskje du bør ta deg en liten tur på utsiden og få lettet tilstrekkelig på benet da? ;) 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 timer siden, Hoppetaujenta skrev:

Ja, det håper jeg, men du svusjer så hurtig...hva driver du på med i dag da? Maling ennå? :klo: 

Å male i regnvær er ikke særlig lurt - nei, jeg vanner plena! Med sånn grønn kanne med tut , du vet. Og når det ikke regner, så går jeg inn og rydder i "garasjen"

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Hoppetaujenta skrev:

Ok. Kanskje du bør ta deg en liten tur på utsiden og få lettet tilstrekkelig på benet da? ;) 

For seint nå da, skjønner'u vel.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Da blir alt velgjort hos deg...og det kommer også meg til gode...så well done you! :jepp: 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Griper fatt i Hoppis...i  farta. Holder den sprellende "vilhoppebortdama" fast...ser henne dypt i øynene, og sier med Sean Connerys stemme og dialekt...

Ha en fin dag, Raring! 😎

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Nietsoj skrev:

Å male i regnvær er ikke særlig lurt - nei, jeg vanner plena! Med sånn grønn kanne med tut , du vet. Og når det ikke regner, så går jeg inn og rydder i "garasjen"

Gjør hva du vil helt på din egen måte du, @Nietsoj bare du husker å stikke innom her daglig. 

Jeg skrur. 

Anonymkode: d7aca...61f

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva holder du på å skru på nå da kaptein? :) 

43 minutter siden, Jerry Lee skrev:

Griper fatt i Hoppis...i  farta. Holder den sprellende "vilhoppebortdama" fast...ser henne dypt i øynene, og sier med Sean Connerys stemme og dialekt...

Hmm...riktig godt at det var min stand-in som var innom her for en drøy halvtime siden da. :fnise: 
*ta tak i overgriperen og slenge han over skuldra som fra en motspiller-tøff-kvinnfolk-spion-lignende karatebevegelse*

Endret av Hoppetaujenta
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Hoppetaujenta skrev:

Hva holder du på å skru på nå da kaptein? :) 

Hmm...riktig godt at det var min stand-in som var innom her for en drøy halvtime siden da. :fnise: 
*ta tak i overgriperen og slenge han over skuldra som fra en motspiller-tøff-kvinnfolk-spion-lignende karatebevegelse*

Knus ham med låra som Grace Jones. 

Mmmh... 😜

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...