Hoppetaujenta Skrevet 8. august 2016 #7001 Del Skrevet 8. august 2016 Det er mitt sitt! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. august 2016 #7002 Del Skrevet 8. august 2016 Et øyeblikk siden, Hoppetaujenta skrev: Det er likt meg skjønner du. Prøv å holde liv i deg. Skal du ha ordet både på,siste side og neste side og overalt, du da @Hoppetaujenta er nå det rettvist da? Anonymkode: d7aca...61f 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zenobia Skrevet 8. august 2016 #7003 Del Skrevet 8. august 2016 Hva?! Ble det 7000 uten at jeg fikk det med meg? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zenobia Skrevet 8. august 2016 #7004 Del Skrevet 8. august 2016 Gratulerer til Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 8. august 2016 #7005 Del Skrevet 8. august 2016 (endret) *angre* Jeg jukser visst. Unnsyll. Jeg lover på tro og ære å ikke røre 7007. Endret 8. august 2016 av Hoppetaujenta 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. august 2016 #7006 Del Skrevet 8. august 2016 Et øyeblikk siden, Zenobia skrev: Hva?! Ble det 7000 uten at jeg fikk det med meg? Sånt skjer, fort, hu hopper jo i ett i kveld Hoppefrøkena. Er det disputten med @Kubikk før i dag som får hne til å i rasende Hoppefart? Et øyeblikk siden, Hoppetaujenta skrev: *angre* Jeg jukser visst. Unnsyll. Siden det er deg så får det gå på sjutusen men titusen Anonymkode: d7aca...61f 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zenobia Skrevet 8. august 2016 #7007 Del Skrevet 8. august 2016 Et øyeblikk siden, Hoppetaujenta skrev: *angre* Jeg jukser visst. Unnsyll. Neeeeeida Jeg jukser glatt sånn når det høver. Her får man bare henge i stroppen og være oppmerksom 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 8. august 2016 #7008 Del Skrevet 8. august 2016 Z fikk den. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. august 2016 #7009 Del Skrevet 8. august 2016 Oppmerksomhet! Anonymkode: d7aca...61f 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 8. august 2016 #7010 Del Skrevet 8. august 2016 Og jeg lover (det der gikk litt innpå meg faktisk) at jeg ikke skal ta det neste runde tallet som måtte komme i denne tråden...hva slags tall det enn måtte bli. Helt sant. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zenobia Skrevet 8. august 2016 #7011 Del Skrevet 8. august 2016 5 minutter siden, Hoppetaujenta skrev: Z fikk den. Ja, jeg gjordet visst det, uten å gjøre noe utav det 7007 er jo enda kulere, og så så jeg det ikke! Jeg er ikke i form i dag, jeg sier det bare 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 8. august 2016 #7012 Del Skrevet 8. august 2016 Det burde du få i presentasjonen din. Agent 7007! 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zenobia Skrevet 8. august 2016 #7013 Del Skrevet 8. august 2016 11 minutter siden, Hoppetaujenta skrev: *angre* Jeg jukser visst. Unnsyll. Jeg lover på tro og ære å ikke røre 7007. Hæ? Hvorfor ikke det? 1 minutt siden, Hoppetaujenta skrev: Og jeg lover (det der gikk litt innpå meg faktisk) at jeg ikke skal ta det neste runde tallet som måtte komme i denne tråden...hva slags tall det enn måtte bli. Helt sant. Jammen..? Hva er artig med å ta det, da? Da blir det jo ferdig servert, og ikkeno' jakt? - - - Jeg tror vi har litt forskjellig oppfatning av hvorfor det er morsomt å få disse tallene. Jeg tar dem om jeg oppdager dem, og synes det er artig å krige for å få dem. Jeg synes at de som er oppmerksomme på at nå kommer det, og poster taktisk, fortjener å få det. Det har da vært sånn i andre tråder iallfall? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 8. august 2016 #7014 Del Skrevet 8. august 2016 Du har så rett. Jeg er trøtt. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zenobia Skrevet 8. august 2016 #7015 Del Skrevet 8. august 2016 2 minutter siden, Hoppetaujenta skrev: Du har så rett. Jeg er trøtt. Skal du forsøke første avloggingsforsøk? Jeg burde, men er ikke trøtt, jo litt.. men.. litt der òg, sjø. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 8. august 2016 #7016 Del Skrevet 8. august 2016 Jeg begynner på de innledende små runder og regner med å klare det jaffal på tredje forsøk. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zenobia Skrevet 8. august 2016 #7017 Del Skrevet 8. august 2016 21 minutter siden, AnonymBruker skrev: Sånt skjer, fort, hu hopper jo i ett i kveld Hoppefrøkena. Er det disputten med @Kubikk før i dag som får hne til å i rasende Hoppefart? Siden det er deg så får det gå på sjutusen men titusen Anonymkode: d7aca...61f Oi, det var spennende! Disputt med kubikk? Lenke? Merker jeg er veldig i sladremodus 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 8. august 2016 #7018 Del Skrevet 8. august 2016 Bare en vennlig liten korrigering og veiledning i irrgangene på "ikke lov til å si ja eller nei-leken". 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zenobia Skrevet 8. august 2016 #7019 Del Skrevet 8. august 2016 Aha. Fant ut at jeg ikke ville henge så mye i den tråden, siden man jo avslører ting om seg selv 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. august 2016 #7020 Del Skrevet 8. august 2016 2 minutter siden, Zenobia skrev: Aha. Fant ut at jeg ikke ville henge så mye i den tråden, siden man jo avslører ting om seg selv Det spørs åssen en spør og svarer. Anonymkode: d7aca...61f 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå