Hoppetaujenta Skrevet 8. august 2016 #6941 Del Skrevet 8. august 2016 *ta frem en fyrstikkeske med nyslipte saksedyr som klipper av de frihetsforhindrende tingene* VRINSK! 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jerry Lee Skrevet 8. august 2016 #6942 Del Skrevet 8. august 2016 Du skulle vært lagt over noens (mine) knær og fått så ræva...unnskyld...STUMPEN ble sår og varm. HAH!!! 😈 😉 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 8. august 2016 #6943 Del Skrevet 8. august 2016 Det står i en av de store klokebokene at "det man gjør imot andre, skal man få igjen i tusinde fold", eller noe svært likt noe. Tenk litt på det. Ikke sikkert at det blir noen julegaver i år heller. Julenissen ser og hører folks innerste tanker vettu. *hah selv* 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jerry Lee Skrevet 8. august 2016 #6944 Del Skrevet 8. august 2016 Tar i mot "i tusinde fold" jeg... 😈 😎 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jerry Lee Skrevet 8. august 2016 #6945 Del Skrevet 8. august 2016 ...men hvor pokker bliver kålrulettene? Hæ? HÆ?? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 8. august 2016 #6946 Del Skrevet 8. august 2016 Oijj...fikk du dem ikke? De er sendt. P.s. Jeg sender vaktmesteren for å levere "i tusinde fold" til deg personlig. Han tar med seg noen kamerater sa han. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jerry Lee Skrevet 8. august 2016 #6947 Del Skrevet 8. august 2016 Et øyeblikk siden, Hoppetaujenta skrev: Oijj...fikk du dem ikke? De er sendt. P.s. Jeg sender vaktmesteren for å levere "i tusinde fold" til deg personlig. Han tar med seg noen kamerater sa han. For no' tøys! DU kommer personlig og overleverer både mat og "tusinde fold". (Vent...blås i kålrulettene. Potetene er ifillerkokt siden du er så treig. 😭) 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 8. august 2016 #6948 Del Skrevet 8. august 2016 Upps....det kan ikke reverseres. De er på vei. Det er da ikke min feil at du har kokt potetene i stykker. ...men det kan blir grei potetmos av det åkke som. Sett i gang å mekk. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jerry Lee Skrevet 8. august 2016 #6949 Del Skrevet 8. august 2016 4 minutter siden, Hoppetaujenta skrev: Upps....det kan ikke reverseres. De er på vei. Det er da ikke min feil at du har kokt potetene i stykker. ...men det kan blir grei potetmos av det åkke som. Sett i gang å mekk. 😡 Nå syns jeg virkelig du kan hoppe deg bort. Stått her og kokt poteter og gleda meg til kålrulettene...også var det bare løgn og forbannet dikt!! 😠 Også de fine potetene. Ble til suppe, de. 😢 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 8. august 2016 #6950 Del Skrevet 8. august 2016 Godt at jeg laget litt i bakhånd da, i tilfelle rottefelle. Håper det smaker. P.s. det er på huset. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jerry Lee Skrevet 8. august 2016 #6951 Del Skrevet 8. august 2016 3 minutter siden, Hoppetaujenta skrev: Godt at jeg laget litt i bakhånd da, i tilfelle rottefelle. Håper det smaker. P.s. det er på huset. Slikka på bildet...og det smakte... ...mobiltelefonskjerm. *fryktelig skuffa nå* 😡 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 8. august 2016 #6952 Del Skrevet 8. august 2016 Jøjje meg, har du ikke mobil med smak og luktskjerm? Du er gammaldags! 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jerry Lee Skrevet 8. august 2016 #6953 Del Skrevet 8. august 2016 Ja. 52åringer er jo gjerne det. Får kjøpe ny tlf. 5110 fra -98 duger nok ikke mer. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 8. august 2016 #6954 Del Skrevet 8. august 2016 Hmm...har Jerry 52 årringer i stammen sin? 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jerry Lee Skrevet 8. august 2016 #6955 Del Skrevet 8. august 2016 1 minutt siden, Hoppetaujenta skrev: Hmm...har Jerry 52 årringer i stammen sin? Kremt... Hold grisepraten for deg sjæl!! 🙉 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 8. august 2016 #6956 Del Skrevet 8. august 2016 Nei, nei, nei...det var ikke sånn ment. Det er ikke i mine tanker. Jeg mente skikkelige greier. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. august 2016 #6957 Del Skrevet 8. august 2016 2 timer siden, Hoppetaujenta skrev: Jeg har akkurat inntatt min bit demensforhindrende melkesjokolade og alt er i rute så langt. Teller kjeks av typen Sjokoladeterapi spiser litt mer og håper på svarer ja. 2 timer siden, Jerry Lee skrev: Hold deg i ro littegrann'a! Blir (enda mer) sinnsforvirra av deg. 😵 *tjorer fast Spretten*. Tjorer du Hoppespretten? 1 time siden, Jerry Lee skrev: Du skulle vært lagt over noens (mine) knær og fått så ræva...unnskyld...STUMPEN ble sår og varm. HAH!!! 😈 😉 Straffbart --> sender Jerry rett til politiet. 36 minutter siden, Hoppetaujenta skrev: Jøjje meg, har du ikke mobil med smak og luktskjerm? Du er gammaldags! Kapteinen til tjenste *stå i stram Gardegivakt*. Vente på @Rumle :Å gu kor dokker skravler posedamen kan preike hun Anonymkode: d7aca...61f 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jerry Lee Skrevet 8. august 2016 #6958 Del Skrevet 8. august 2016 45 minutter siden, Hoppetaujenta skrev: Nei, nei, nei...det var ikke sånn ment. Det er ikke i mine tanker. Jeg mente skikkelige greier. Sææærliiig!!! 😜 Frekk Hoppis og/eller hoppete Frekkis. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jerry Lee Skrevet 8. august 2016 #6959 Del Skrevet 8. august 2016 Men nå går jeg for å lage ONKLI middag siden ei viss ei ikke kunne holde løftet om kålrulettene. 😡 *sutrer. Var TOTALT innstilt på kålruletter nå!* Morna. 🙋 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. august 2016 #6960 Del Skrevet 8. august 2016 57 minutter siden, Hoppetaujenta skrev: Nei, nei, nei...det var ikke sånn ment. Det er ikke i mine tanker. Jeg mente skikkelige greier. Myse i krystallkulen på taklampen, står i skammekroken for den uttalelsen. Se litt til: Jerry står i endeløs kø hos ....... Anonymkode: d7aca...61f 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå