Gå til innhold

Hvor er Hoppetaujenta akkurat nå?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Å ikke søle på egne føtter er viktig. Er du tørket opp nu? Poser på beina er bedre enn poser på hodet når du vanner... :regn: 

Anonymkode: d7aca...61f

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Å ikke søle på egne føtter er viktig. Er du tørket opp nu? Poser på beina er bedre enn poser på hodet når du vanner... :regn: 

Åh? Dette var nytt for meg! Jeg blir nesten alltid søkkvåt! :ler: 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Vadedress, Rumle, det må være tingen da :lol: 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev:

Vadedress, Rumle, det må være tingen da :lol: 

Nei det blir jo altfor varmt! Barfot er tingen! :jepp: 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Da sier vi det. 

Jeg har vært på XXL for å kjøpe mygghatt til 19 penger, men de var utsolgt :grine: 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Nei, det tenkte jeg ikke på. Takk for tips pile avsted. Kommer tilbake senere :vinke: 

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

De skal jo ha flere hatter i frakt. :nei:  Jeg tar en ny tur senere i uken og ser om de får nye forsyninger. 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

De skal jo ha flere hatter i frakt. :nei:  Jeg tar en ny tur senere i uken og ser om de får nye forsyninger. 

Ahhh ja da kan det jo være det samme. Men, du kan sjekke lagerbeholdningen på nettsiden å ditt varehus før du drar da, så slipper du nok en bomtur :jepp: 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mye lurt å lese siden jeg var her sist.  Jeg har også vurdert å kjøpe meg en mygghatt mange ganger. De er interessante på en annerledes og kunstnerisk måte syns jeg. Hvorfor skal ting bare brukes til èn ting? I dag er det hvorfor er det slik og ikke sånn-dagen. Hvorfor skal folk iføre seg alle disse kostymene bare fordi de skal "trene".... Man kan trene i hva det skal være, men neida; folk skal gå med spesial-trene-tøy for å vise verden at vi trener nu!  Veldig få folk går f.eks. med andre ting enn "tennisklær" når de klasker ball. Hvorfor er det slik? Man treffer da ikke ballen noe mer selv om alt er kliss nytt rett fra butikkstativet og har dyr prislapp på. I dag har jeg masse å gruble på.   m1707.gif

Endret av Hoppetaujenta
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kan så si. Nei det er ikke nødvendig med det mest trendy utstyret for å få det til. 

Men om du vil ha mer å rutte med så tar du opp et forbrukslån i Komplett bank (med masse småprat bak). Det sier reklamen at de smarte gjør. Kan man virkelig rutte med et lån? Og i tilfelle hvor lenge - og etterpå blir det vel ikke veldig mye rutting..

Jeg er visst ikke så smart jeg.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvis kapteinen sier det så er det sikkert slik. :fnise: 
          Jeg vet om en gammel sang hvor de synger "hva har du under blusen rutt".
                                                De drev å fristet forbrukerne før også tydeligvis. :glare: 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 timer siden, Rumle skrev:

Åhh er det så mye mygg der du bor?? 

Har du sett om de har på nettbutikken?

... (mygg)nettbutikken bør jo ha det...  😛

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker

Vel, vel, alt det der står det om oppe i tråden. Jeg gidder ikke betale en formue i frakt eller handle mygghatter for over tusenlappen for å slippe frakt. Jeg skal ikke starte myggnetthattebutikk. :jolie: Her jeg bor har vi XXL nesten uansett hvilken retning vi kjører på motorveien. Det er bare å hiske å svingen av veien og stoppe. :lur:  Eller å be noen andre her i huset om å skvette innom når de bølger forbi. Også må jeg ha myggnettvotter  :fnise: 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må ha sånn anti-myggdraperi-tøy over halmmadrassen også da tenker jeg?  

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
3 minutter siden, Hoppetaujenta skrev:

Må ha sånn anti-myggdraperi-tøy over halmmadrassen også da tenker jeg?  

Når myggen er styggen, så skalker en bare lukene. Da slipper en stakkers kaptein å sove under nett. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...