Hoppetaujenta Skrevet 16. juli 2016 #5441 Del Skrevet 16. juli 2016 JA - til kattedop til alle de dyriske! 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 16. juli 2016 #5442 Del Skrevet 16. juli 2016 (endret) Hmm denne funksjonen er visst avinstallert hos min katt Endret 16. juli 2016 av Rumle 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. juli 2016 #5443 Del Skrevet 16. juli 2016 Jordbær, grønne, store druer, osterundstykker, youghurt, og litt annet knask. Det irriterer litt at dersom man retter på det man har skrevet i en tråd, og så poster uten å vente i fem minutter, så fungerer ikke rettingen av egne skrivefeil. Pass dere for melka, den kan inneholde vaskemiddel! NRK melder om saken. Anonymkode: d7aca...61f 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 16. juli 2016 #5444 Del Skrevet 16. juli 2016 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Jordbær, grønne, store druer, osterundstykker, youghurt, og litt annet knask. Det irriterer litt at dersom man retter på det man har skrevet i en tråd, og så poster uten å vente i fem minutter, så fungerer ikke rettingen av egne skrivefeil. Pass dere for melka, den kan inneholde vaskemiddel! NRK melder om saken. Anonymkode: d7aca...61f Hva?! Det stemmer vel ikke? Jeg retter jo 90% av alt jeg skriver her Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 16. juli 2016 #5445 Del Skrevet 16. juli 2016 Fine pusejegere! Og da får jeg jo endelig vasket munnen min, kaptein. Jeg begynte å lure akkurat nå: har kapteinen også en bruker som ikke er blå? Svarer hen som "seg selv" i enkelte tråder? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 16. juli 2016 #5446 Del Skrevet 16. juli 2016 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jordbær, grønne, store druer, osterundstykker, youghurt, og litt annet knask. Det irriterer litt at dersom man retter på det man har skrevet i en tråd, og så poster uten å vente i fem minutter, så fungerer ikke rettingen av egne skrivefeil. Pass dere for melka, den kan inneholde vaskemiddel! NRK melder om saken. Anonymkode: d7aca...61f Hva er det de driver med i Tine? Det er jo ikke mange uker siden det kunne være vaskevann i fløten?! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 16. juli 2016 #5447 Del Skrevet 16. juli 2016 Jeg tror de har full sommerrengjøring med vaskeglade folk. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. juli 2016 #5448 Del Skrevet 16. juli 2016 Et øyeblikk siden, Rumle skrev: Hva er det de driver med i Tine? Det er jo ikke mange uker siden det kunne være vaskevann i fløten?! De vasker! Anonymkode: d7aca...61f 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 16. juli 2016 #5449 Del Skrevet 16. juli 2016 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 16. juli 2016 #5450 Del Skrevet 16. juli 2016 Det får da være måte på! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. juli 2016 #5451 Del Skrevet 16. juli 2016 2 minutter siden, Hoppetaujenta skrev: Fine pusejegere! Og da får jeg jo endelig vasket munnen min, kaptein. Jeg begynte å lure akkurat nå: har kapteinen også en bruker som ikke er blå? Svarer hen som "seg selv" i enkelte tråder? Kapteinen er alltid blå. Enten han er i den ene eller den andre tråden. Klok av skade kalles slikt. 2 minutter siden, Hoppetaujenta skrev: 1 minutt siden, Rumle skrev: Det får da være måte på! Det var vel så vellykket med fløten at nå fortsetter de like godt med melka. Er det nå vi skal bytte til Q meieriet sitt søte kliss? Anonymkode: d7aca...61f 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 16. juli 2016 #5452 Del Skrevet 16. juli 2016 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 16. juli 2016 #5453 Del Skrevet 16. juli 2016 Hihi...min humor! Klok av skade kaptein, vil det si at hen hadde en bruker før? Jeg lurer så veldig skjønner du. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. juli 2016 #5454 Del Skrevet 16. juli 2016 7 minutter siden, Rumle skrev: Hva?! Det stemmer vel ikke? Jeg retter jo 90% av alt jeg skriver her Retter du mitt og da, heretter? Så slipper jeg alle de sløve skrivefeilene? Anonymkode: d7aca...61f 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 16. juli 2016 #5455 Del Skrevet 16. juli 2016 Nå var du virkelig kjapp altså... 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. juli 2016 #5456 Del Skrevet 16. juli 2016 1 minutt siden, Hoppetaujenta skrev: Hihi...min humor! Klok av skade kaptein, vil det si at hen hadde en bruker før? Jeg lurer så veldig skjønner du. Kapteinen har hatt flere brukere i gamlere(!) dager på kg. Forlatt hele #@&÷y og vendt tilbake. Anonymkode: d7aca...61f 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 16. juli 2016 #5457 Del Skrevet 16. juli 2016 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Retter du mitt og da, heretter? Så slipper jeg alle de sløve skrivefeilene? Anonymkode: d7aca...61f Jeg har full jobb med å prøve å rette opp i mitt eget tastetull! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. juli 2016 #5458 Del Skrevet 16. juli 2016 1 minutt siden, Rumle skrev: Jeg har full jobb med å prøve å rette opp i mitt eget tastetull! 3 minutter siden, Hoppetaujenta skrev: Nå var du virkelig kjapp altså... Hvem snakker du med nå? Meg? Kjapp Anonymkode: d7aca...61f 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 16. juli 2016 #5459 Del Skrevet 16. juli 2016 9 minutter siden, AnonymBruker skrev: Retter du mitt og da, heretter? Så slipper jeg alle de sløve skrivefeilene? Anonymkode: d7aca...61f Jupp...kjapt på vingene! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 16. juli 2016 #5460 Del Skrevet 16. juli 2016 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: Kapteinen har hatt flere brukere i gamlere(!) dager på kg. Forlatt hele #@&÷y og vendt tilbake. Anonymkode: d7aca...61f Nå blir vi veldig nysgjerriiiiiiiiig! Kjente vi deg før? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå