Hoppetaujenta Skrevet 9. juli 2016 #5161 Del Skrevet 9. juli 2016 Åh...er det virkelig det jeg hører? Trodde det var den lavfrekvente lyden av spesialelefanter som snakket sammen i det fjerne. Jeg har ikke kommet så langt selv og innrømmer det gjerne mens det ennå er fullt dagslys. Veldig mye å tenke på i dag skjønner dere. *se vedlegg nede til venstre her* 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2016 #5162 Del Skrevet 9. juli 2016 1 minutt siden, Hoppetaujenta skrev: Åh...er det virkelig det jeg hører? Trodde det var den lavfrekvente lyden av spesialelefanter som snakket sammen i det fjerne. Jeg har ikke kommet så langt selv og innrømmer det gjerne mens det ennå er fullt dagslys. Veldig mye å tenke på i dag skjønner dere. *se vedlegg nede til venstre her* Se til å,få jenta og TGIF på plass igjen! Anonymkode: d7aca...61f 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 9. juli 2016 #5163 Del Skrevet 9. juli 2016 *krmt* Vær så snill heter det.... 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2016 #5164 Del Skrevet 9. juli 2016 Vær så snill Anonymkode: d7aca...61f 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 9. juli 2016 #5165 Del Skrevet 9. juli 2016 Jeg noterer meg ønsket og legger det i innboksen min. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 9. juli 2016 #5166 Del Skrevet 9. juli 2016 2 timer siden, Hoppetaujenta skrev: Åh...er det virkelig det jeg hører? Trodde det var den lavfrekvente lyden av spesialelefanter som snakket sammen i det fjerne. Jeg har ikke kommet så langt selv og innrømmer det gjerne mens det ennå er fullt dagslys. Veldig mye å tenke på i dag skjønner dere. *se vedlegg nede til venstre her* Hva? Synes du jeg hører ut som en elefant?! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2016 #5167 Del Skrevet 9. juli 2016 Jeg tror har fått litt for mye å tenke på i dag og i aften. Anonymkode: d7aca...61f 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 9. juli 2016 #5168 Del Skrevet 9. juli 2016 Åh? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2016 #5169 Del Skrevet 9. juli 2016 med de TGIF GREIENE OG DISKUSJONEN MED AB 521 FØR I DAG. - Fillerens capslook. Anonymkode: d7aca...61f 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 9. juli 2016 #5170 Del Skrevet 9. juli 2016 Nææh, jeg tror ikke hun grubler på det. Har nok bare fått en fin ide om å reise å kjøpe iskrem eller strikke et 5 meter langt høstskjerf 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2016 #5171 Del Skrevet 9. juli 2016 Eller hun sitter mrd øreklaffer og nyter musikk. Anonymkode: d7aca...61f 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 9. juli 2016 #5172 Del Skrevet 9. juli 2016 Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev: Eller hun sitter mrd øreklaffer og nyter musikk. Anonymkode: d7aca...61f Mhm meeeeget mulig 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 9. juli 2016 #5173 Del Skrevet 9. juli 2016 Jeg har begynt å høre på The Fugees selv .. så da er det vel offisielt lørdagskveld 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 9. juli 2016 #5174 Del Skrevet 9. juli 2016 (endret) *filleren!* 00:01 Akkurat litt for sen her. Endret 9. juli 2016 av Hoppetaujenta 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nietsoj Skrevet 9. juli 2016 #5175 Del Skrevet 9. juli 2016 4 timer siden, AnonymBruker skrev: @Hoppetaujenta @Nietsoj Rumle mumler...... Anonymkode: d7aca...61f Jeg øver fremdeles på å få til snabelen, men skal legge ut bilde så snart den er oppe og går....Eh 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 9. juli 2016 #5176 Del Skrevet 9. juli 2016 1 time siden, Rumle skrev: Hva? Synes du jeg hører ut som en elefant?! Jeg tror ikke at du egentlig vet hvordan elefanter snakker sammen. Gjør du? Det er vakkert, mystisk, ja bent frem eiendommelig skal jeg si deg. 1 time siden, AnonymBruker skrev: Jeg tror har fått litt for mye å tenke på i dag og i aften. Anonymkode: d7aca...61f Jeg har tenkt så det knaket, sett på tv, gått og lagt meg, stått opp igjen og nå sitter jeg her og kjenner duften av fjordland i mikroen mens jeg samhandler med gode nattvenner. Kjenner at det må tenkes litt til gitt. 1 time siden, AnonymBruker skrev: med de TGIF GREIENE OG DISKUSJONEN MED AB 521 FØR I DAG. - Fillerens capslook. Anonymkode: d7aca...61f Jeg har tenkt på det i dag, men var ferdig for lenge siden. 1 time siden, Rumle skrev: Har nok bare fått en fin ide om å reise å kjøpe iskrem eller strikke et 5 meter langt høstskjerf Det var faktisk den idèen jeg trengte: jeg skal begynne på langt høstskjerf. Takk. 1 time siden, Rumle skrev: Jeg har begynt å høre på The Fugees selv .. så da er det vel offisielt lørdagskveld Det er søndag nu lille Rumlemor. 1 minutt siden, Nietsoj skrev: Jeg øver fremdeles på å få til snabelen, men skal legge ut bilde så snart den er oppe og går....Eh Jaha. Da så. *gå for å tygge litt curryrett borte i såffa`n* 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2016 #5177 Del Skrevet 9. juli 2016 31 minutter siden, Nietsoj skrev: Jeg øver fremdeles på å få til snabelen, men skal legge ut bilde så snart den er oppe og går....Eh Pass deg, så ikke snabelen flyr av sted elefant uten snabel @Hoppetaujenta kanke vi få værra med i såffa'n da? Skal jeg hente en persilledusk å firste med, kanskje? Gressløk har jeg og, like utenfor døra. ehm, kalles dette smsiking, eller ? Jenta kan du vel være så søt og snill og sette inn igjen i signaturen din Anonymkode: d7aca...61f 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 9. juli 2016 #5178 Del Skrevet 9. juli 2016 Nå har jeg sett ferdig dobbeltepisode-krim med Maria Wern på dansk teve. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2016 #5179 Del Skrevet 9. juli 2016 15 minutter siden, Hoppetaujenta skrev: Nå har jeg sett ferdig dobbeltepisode-krim med Maria Wern på dansk teve. Så nå er du klar til å begynne å gjøre noe Anonymkode: d7aca...61f 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2016 #5180 Del Skrevet 9. juli 2016 01:23 Anonymkode: d7aca...61f 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå