AnonymBruker Skrevet 4. juli 2016 #4821 Del Skrevet 4. juli 2016 1 minutt siden, Nietsoj skrev: Jaja, da sover de, men jeg vet hvor jeg kan ,,, Kapteinen ser deg nok. Pass deg for nattpatruljen. Anonymkode: d7aca...61f 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nietsoj Skrevet 4. juli 2016 #4822 Del Skrevet 4. juli 2016 Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev: Kapteinen ser deg nok. Pass deg for nattpatruljen. Anonymkode: d7aca...61f Har du ikke lagt deg?? Hva tror du vil si til det? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2016 #4823 Del Skrevet 4. juli 2016 Jeg ligger, på kg. Blir du ikke savnet av @Hoppetaujenta ? Voldsom nattaktivitet på deg. Skulle tro du var ei nattugle Anonymkode: d7aca...61f 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 5. juli 2016 #4824 Del Skrevet 5. juli 2016 I disse ferietider hvor det dessuten er ganske lyst hele natta, blir han en natt-ost i full vigør og det er helt ok det, så lenge han vet hvor redet sitt er hen og returnerer innimellom. Jeg er HER, skulle jeg bare si. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 5. juli 2016 #4825 Del Skrevet 5. juli 2016 Jaja...da kan jeg vel like godt snakke litt til med meg selv (dam-didei, sann) og sakse fra nett: "Sometimes your knight in shining armor is just a retard in tinfoil"... 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2016 #4826 Del Skrevet 5. juli 2016 Fortsette i kjent - stil; DAM-DIDELLI-DEI-SANN, HEISANN forskrekkelig ensamt i denne tråden. Anonymkode: d7aca...61f 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zenobia Skrevet 5. juli 2016 #4827 Del Skrevet 5. juli 2016 0K, jeg er her Mindre ensomt nå? til alle! Hvordan er ståa til folket? Hva skjer i dag? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 5. juli 2016 #4828 Del Skrevet 5. juli 2016 Ståa er bra. Jeg skal gå herfra og gjøre "fornuftige ting" nå. Slipp dere løs og prat om underligheter eller vettuge ting. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
gjärd Skrevet 5. juli 2016 #4829 Del Skrevet 5. juli 2016 Heisann hoppetihei! Lenge siden sist 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 5. juli 2016 #4830 Del Skrevet 5. juli 2016 Næmmen heisann på deisann, røkende frue/frøken! Veldig hyggelig å se deg, og så vidt jeg kan se på bildet så står det til liv fremdeles? *åpne vinduene og få ut sigarrøyken* 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2016 #4831 Del Skrevet 5. juli 2016 1 time siden, Hoppetaujenta skrev: Næmmen heisann på deisann, røkende frue/frøken! Veldig hyggelig å se deg, og så vidt jeg kan se på bildet så står det til liv fremdeles? *åpne vinduene og få ut sigarrøyken* Røking forbudt innedørs, tråden er da inne og ikke ute Anonymkode: d7aca...61f 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 5. juli 2016 #4832 Del Skrevet 5. juli 2016 Det minnet meg på følgende: "Hvorfor være inne når alt håp er ute?" 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2016 #4833 Del Skrevet 5. juli 2016 2 minutter siden, Hoppetaujenta skrev: Det minnet meg på følgende: "Hvorfor være inne når alt håp er ute?" Løp ut til håpet ditt, du Anonymkode: d7aca...61f 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
gjärd Skrevet 5. juli 2016 #4834 Del Skrevet 5. juli 2016 2 timer siden, Hoppetaujenta skrev: Næmmen heisann på deisann, røkende frue/frøken! Veldig hyggelig å se deg, og så vidt jeg kan se på bildet så står det til liv fremdeles? *åpne vinduene og få ut sigarrøyken* Fortsatt skrukkete og fin som du ser har gitt meg med sigarrøykingen nå, kan ende opp med å leve til jeg blir 107 hvis jeg fortsatte veit du Her er alt ved det vante! Herremin hatt, denne tråden har 242 sider du er jo mer populær enn justin bieber snart 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 5. juli 2016 #4835 Del Skrevet 5. juli 2016 Herre min hatt også. Jeg forstår ikke denne tråden, men la gå...jeg skal ikke vær vanskelig og be dem om å slette den. Ser ut til at den kan holde seg flytende litt til, jaffal så lenge det er folk som er villige til å bruke deler av livet sitt på kvalitetsfjas og andre hyggeligheter. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2016 #4836 Del Skrevet 5. juli 2016 57 minutter siden, gjärd skrev: Fortsatt skrukkete og fin som du ser har gitt meg med sigarrøykingen nå, kan ende opp med å leve til jeg blir 107 hvis jeg fortsatte veit du Her er alt ved det vante! Herremin hatt, denne tråden har 242 sider du er jo mer populær enn justin bieber snart Anonymkode: d7aca...61f 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 5. juli 2016 #4837 Del Skrevet 5. juli 2016 Kom frem der kaptein. Nytter ikke å gjemme seg under fillerya! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2016 #4838 Del Skrevet 5. juli 2016 58 minutter siden, Hoppetaujenta skrev: Kom frem der kaptein. Nytter ikke å gjemme seg under fillerya! Nytter helt fint, men varmt og støvete under filleryene dine, fysj. kald drikke og støvsuging av alt, Anonymkode: d7aca...61f 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 5. juli 2016 #4839 Del Skrevet 5. juli 2016 Er det støvete der, så er det ikke mitt nei. Tenk å snakke sånn om mine omgivelser. Det jeg mente med at det ikke nytter...er rett og slett at stumpen din ikke er helt under. Du syns! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2016 #4840 Del Skrevet 5. juli 2016 15 minutter siden, Hoppetaujenta skrev: Er det støvete der, så er det ikke mitt nei. Tenk å snakke sånn om mine omgivelser. Det jeg mente med at det ikke nytter...er rett og slett at stumpen din ikke er helt under. Du syns! Da ser du syner. For det erk'ke meg altså. Anonymkode: d7aca...61f 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå