Gå til innhold

Hvor er Hoppetaujenta akkurat nå?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
38 minutter siden, Nietsoj skrev:

Så tidlig da, frøken - jeg har enda en del jeg skulle ha gjort, men du får ha en vakker kveld og natt :goodbye: 

:hallo:  Hun skal vel opp før hanen galer i morra. Det er dette *livets opphold* hu driver på med :lol: 

Og den hvite geitosten den ser ikke noe ålreit ut altså. Brun er best. *smiske* med Brunjosten. 

Anonymkode: d7aca...61f

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvilket *dyr* er dette :klo: 

Ja, si det - er det ikke en baby sloth da? :vetikke: Altså dovendyr? Tror det  :jepp: 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
2 minutter siden, Rumle skrev:

Ja, si det - er det ikke en baby sloth da? :vetikke: Altså dovendyr? Tror det  :jepp: 

Passer godt i tråden til :hoppe:  :flau: 

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 timer siden, Nietsoj skrev:

Så tidlig da, frøken - jeg har enda en del jeg skulle ha gjort, men du får ha en vakker kveld og natt 

Jeg logger av, men det er jo ikke sikkert at jeg legger meg da vettu...dessuten vet du hvor du kan nå meg. :jepp: 

14 timer siden, AnonymBruker skrev:

Og den hvite geitosten den ser ikke noe ålreit ut altså. Brun er best. *smiske* med Brunjosten.  Anonymkode: d7aca...61f

*fullstendig enig med kapteinen* 
...og ja det stemmer jo det, Rumle! :tommelopp: 
Et dovendyr er det og det er vel det denne også er, selv om det ikke skinner igjennom i filmene.
latest?cb=20111219070548

Endret av Hoppetaujenta
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei :hoppe:

Jeg vil bare si at jeg er her. Foran PC-en.

Det har vært en rar (og litt morsom) natt, en tidlig morgen og det blir nok en laaaang dag. Men til slutt så går det over. På den ene eller den andre måten. Heldigvis. Ser ikke helt frem til køya ennå.

Litt mere vasking gjenstår også :glare:

Tar det litt sånn pø om pø

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vår alles Zenobia! :klappe:  Alltid hyggelig å se deg her...eller andre plasser for den delen. 
Jeg våknet av at jeg hadde kjørt min hvite bil (som jeg ikke har) i grøfta. :klo: 
Veien var slett, riktignok med en liten helning, men siden det var sommerføre kjørte jeg der.
Så skled jeg mens jeg sto stille og begge bakhjul og høyre foran sto godt og solid plantet i grøfta. 
Jeg hadde en teori om at bare jeg lirket litt lurt og tok sats, ville jeg klare brasene selv.
Det gikk ikke. Jeg våknet lett irritert på situasjonen. :glare: 

Ellers står det bra til hos Hoppen. 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

:ler:  Da var det kanskje like greit at du våknet, ja. Verre å bli irritert av at man våkner fordi drømmen var så bra.

Jeg følger med i Hoppeland fordi om jeg ikke alltid skriver noe i tråden. Må jo (forsøksvis iallfall) ha noe vettugt å si også, og det går ikke bare i fort og fei.

Mandag burde vært dagen for at saken er biff. Da er mandagen lettere, liksom. Jeg får prøve å hoste opp noe blues, så kommer kanskje matlysten etter.

Entrecôte med søtpoteter, gulrøtter, brokkoli og løk? Kanskje jeg gratinerer den brokkolien. 0K, nå kjenner jeg at maven sier 'godkjent!' :sikle:

Mat må man ha!

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Er det her dere "henger"? 

:hoppe: får huske til neste utforkjøring med :reise: rød bil, i drømme, at det bare er å ta gulvmattene ut og legge under det utkjørte hjulet. Vips, så er hun kjørbar igjen i sin lille røde bil.  :reise:

:hallo:  @ Zenobia. Du kan jo legge igjen et lite vink, så vet vi at du har vært her :Nikke: 

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Zenobia skrev:

:ler:  Da var det kanskje like greit at du våknet, ja. Verre å bli irritert av at man våkner fordi drømmen var så bra.

Må jo ha noe vettugt å si også... / Entrecôte med søtpoteter, gulrøtter, brokkoli og løk?

Nei langtifra til det første og ja tusen hjertelig takk til det andre forslaget. :spise: 

1 time siden, AnonymBruker skrev:

...at det bare er å ta gulvmattene ut og legge under det utkjørte hjulet... Anonymkode: d7aca...61f

Det har jeg gjort i min virkelige virkelighet og det funker så sant forholdene ligger til rette for det. 
Siste gangen hadde vi kjørt oss fast i en skogsvei som var ok, men som ble gjørmete etter hvert. 
Jeg fikk snudd, men fikk problemer i en bitteliten motbakke p.g.a. de slibrige tilstandene på veien.
Passasjeren ble beordret ut og matter lagt der de skulle...men...vannet/jorden spyttet ut mattene
bak bilen, på passasjeren....og det gjorde all sølen også. Da jeg gikk ut for å ta et overblikk
var det en overrasket og sjokkert  person som sto der som et spørsmålstegn, bak bilen min.
Den så ut som en av urfolkene som sikkert bodde naturlig under røttene i den nærliggende skog. 
Ååå...unnskyld så mye!!! ...sa jeg og jeg mente det, men klarte ikke å holde meg alvorlig. :skratte: 

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Er det her dere "henger"? 

:hallo:  @ Zenobia. Du kan jo legge igjen et lite vink, så vet vi at du har vært her :Nikke: 

:vinke:

1 time siden, Hoppetaujenta skrev:

Nei langtifra til det første og ja tusen hjertelig takk til det andre forslaget. :spise: 

Det har jeg gjort i min virkelige virkelighet og det funker så sant forholdene ligger til rette for det. 
Siste gangen hadde vi kjørt oss fast i en skogsvei som var ok, men som ble gjørmete etter hvert. 
Jeg fikk snudd, men fikk problemer i en bitteliten motbakke p.g.a. de slibrige tilstandene på veien.
Passasjeren ble beordret ut og matter lagt der de skulle...men...vannet/jorden spyttet ut mattene
bak bilen, på passasjeren....og det gjorde all sølen også. Da jeg gikk ut for å ta et overblikk
var det en overrasket og sjokkert  person som sto der som et spørsmålstegn, bak bilen min.
Den så ut som en av urfolkene som sikkert bodde naturlig under røttene i den nærliggende skog. 
Ååå...unnskyld så mye!!! ...sa jeg og jeg mente det, men klarte ikke å holde meg alvorlig. :skratte: 

Been there, done that.

Jeg skulle dytte en motorsykkel som hadde satt seg fast i en åker. En åker!! Du kan bare gjette hvilket urfolk jeg ble tilhørende.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Hoppetaujenta skrev:

:hoho: den som hadde fått med seg det! 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg klarer ikke å holde meg alvorlig med sånne snutter foran meg.... :ninja: 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker
1 time siden, Hoppetaujenta skrev:

Takk :hoppe:  vi fra jettegrytene er dog avhengig av egen, egnet innpakking. 

Aurora er aldelse fantastisk. Jeg har hørt henne Live :klappe: 

:vinke:  til Rumle og Zenobia, og litt til de andre. 

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm...med mindre Aurora er kapteinens datter, kan man altså fastslå at hen er en konsertgjenger? :jepp: 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...