Gå til innhold

Hvor er Hoppetaujenta akkurat nå?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er vel sånt :hoppe:  gjør på skykkjeskukkjen? 

Anonymkode: d7aca...61f

Nei, det er sjelden, hun gjør det helst når vi skal se en livekonsert eller har besøk av Guri Schnakksom

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker
5 minutter siden, Nietsoj skrev:

Nei, det er sjelden, hun gjør det helst når vi skal se en livekonsert eller har besøk av Guri Schnakksom

En ting er sikkert, du kjenner :hoppe:  godt. :tommelopp: 

(Hm, er :hoppe: enig med @Nietsoj  ?)

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe...stor sett er hun det, men det dreier seg om småsoving og småprating, så det kan nok stemme ja. 

Måtte bare innom for å si at nå er jeg sulten. Hva har vi for noe godt i kveld, osten? 
*han har kokkeleringsvakt her denne helga. Jeg skal bare sette meg tilbake og vente på godsakene*  

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
26 minutter siden, Hoppetaujenta skrev:

Hehe...stor sett er hun det, men det dreier seg om småsoving og småprating, så det kan nok stemme ja. 

Måtte bare innom for å si at nå er jeg sulten. Hva har vi for noe godt i kveld, osten? 
*han har kokkeleringsvakt her denne helga. Jeg skal bare sette meg tilbake og vente på godsakene*  

Da sitter du vel og venter resten av kvelden, natta og fremtiden :klo:  Osten i brukerens rette person dukker vel ikke opp hos noen av oss, er jeg redd? Men man skal aldri si aldri.......

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal lage ferdig bønnesalaten, og så skal jeg legge de limemarinerte grillspydene med laks på grillen. Vær klar om 10 minutter - da er maten varm mmmmmm.

Det var pessssimistisk, Kaptein - det trodde jeg ikke om deg etter nattens samtaler.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
12 minutter siden, Nietsoj skrev:

Skal lage ferdig bønnesalaten, og så skal jeg legge de limemarinerte grillspydene med laks på grillen. Vær klar om 10 minutter - da er maten varm mmmmmm.

Det var pessssimistisk, Kaptein - det trodde jeg ikke om deg etter nattens samtaler.

Ser du, så feil kan man ta av folk, (på kg). :lur: 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
27 minutter siden, Nietsoj skrev:

Men det skal du ha, du har ikke sagt aldri

Nemligen. 

Har vi skremt hovedpersonligheten ut av tråden, nå igjen :nei:  :rope:  @Hoppetaujenta (jeg skriker ikke, altså, jeg roper.)

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er jeg i egen høye person. :biggrin:  Nå er jeg sulten på maten din osten. Håper du kan tilgi ei gressgrønn Hoppe for å komme litt for sent, men nå er plenene klippet for denne gangen. Er maten fremdeles litt småvarm?  *håpefull stemme* 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja den har ligget og godgjort seg på siden, min gresshoppe :PPlenen ser skjønn ut. Men du, du er da ikke så høy, bare skjønn :hjerter_rundt:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

:klappe: 

21:52

1 minutt siden, Nietsoj skrev:

Ja den har ligget og godgjort seg på siden, min gresshoppe :PPlenen ser skjønn ut. Men du, du er da ikke så høy, bare skjønn :hjerter_rundt:

Nu forstår jeg, hele gresshoppesvermen Hopplaen har pratet om. :lur: 

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

*konsentrere seg om maten og la dem prate hyggelig og jovialt sammen*  MAT!  :spise: 

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

*tyggtygg.....mumsemumse...smatt* Åhh...dette var godt gitt, min favorittkåkk!   :rodmer: 
                                                                     *dykke ned i herlighetene igjen* 

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Har hu glemt seg bort i mat, i kveld :klo: 

22:23

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg husket det men glemte det, for jeg hører også intenst på Rammstein i øretelefoner!   :hoppe: 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Et øyeblikk siden, Hoppetaujenta skrev:

Jeg husket det men glemte det, for jeg hører også intenst på Rammstein i øretelefoner!   :hoppe: 

Sånn kan det gå. :Nikke: 

Til uka ser jeg at makrellen har hoppet opp av sjøen og inn på butikken. :spise: 

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har lurt på hvorfor ikke Meny og andre ferskvaredisker også selger stekt makrell når det er tid for det? 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
3 minutter siden, Hoppetaujenta skrev:

Har lurt på hvorfor ikke Meny og andre ferskvaredisker også selger stekt makrell når det er tid for det? 

Stekt fisk er best når den er helt rykende nystekt på panna. Å nå ble jeg riktig så makrellsulten. 

Mulig den og blir fort bedervet om den ligger nystekt :klo: 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...