Gå til innhold

Hvor er Hoppetaujenta akkurat nå?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
2 minutter siden, Hoppetaujenta skrev:

Klart det. Man er da ikke noen vanlig frittgående høne heller! :jolie: 

Ganske uvanlig, der også? :skratte:  :sjokkert:  :skratte: 

Anonymkode: d7aca...61f

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kapteinen: De to små kalles bare for Baby og Bel.... ;) 

Osten: jeg tror at du kanskje roter litt nå for det er de fleste ulykkene som foregår i heimen.... :klo: 
Det har jeg lest på nett mange ganger. :glare: 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
24 minutter siden, Hoppetaujenta skrev:

Kapteinen: De to små kalles bare for Baby og Bel.... ;) 

Osten: jeg tror at du kanskje roter litt nå for det er de fleste ulykkene som foregår i heimen.... :klo: 
Det har jeg lest på nett mange ganger. :glare: 

De fleste ulykker foregår i heimen, statistisk sett. Faren for å komme i ulykka øker med økende alder, så vi lever alle farlig.

Baby og bel..., ja, de blirmikke gamle her, skal jeg si deg. Særlig ikke de røde. 

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da får jeg ligge i bilen i natt da, så får vi håpe på bedre lykke i morgen. Men nå må jeg sove. Dette blir hyggelig fredagskveld.

Bra bilen er en bobil

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
35 minutter siden, Nietsoj skrev:

Da får jeg ligge i bilen i natt da, så får vi håpe på bedre lykke i morgen. Men nå må jeg sove. Dette blir hyggelig fredagskveld.

Bra bilen er en bobil

:klemmer: 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

12 timer siden, Nietsoj skrev:

Da får jeg ligge i bilen i natt da, så får vi håpe på bedre lykke i morgen. Men nå må jeg sove.
Dette blir hyggelig fredagskveld. Bra bilen er en bobil

Tenke seg til hva en skal måtte lese dagen derpå. :skratte:Du kom da snikende etter hvert
og har "druntet og drøst" godt i seng i størsteparten av natta, så ta ikke den du! :klem: 

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
18 minutter siden, Hoppetaujenta skrev:

Tenke seg til hva en skal måtte lese dagen derpå. :skratte:Du kom da snikende etter hvert
og har "druntet og drøst" godt i seng i størsteparten av natta, så ta ikke den du! :klem: 

Hva :sjokkert:  Brunjosten har vært hos meg i hele natt. Vi har skravla så naboene kom og kjefta, om du trenger vitner på saken, spør naboen.  

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva?? Jeg så jo ikke etter i natt, for jeg var bombesikker på at det var osten... Riktignok hadde han fått en veldig lys sangstemme siden sist, men skjulte talenter kan dukke opp av de underligste ting, så jeg bare smilte i halvsøvne og sov videre. Hvem var hos meg i natt da? :klo: 

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
12 minutter siden, Hoppetaujenta skrev:

Hva?? Jeg så jo ikke etter i natt, for jeg var bombesikker på at det var osten... Riktignok hadde han fått en veldig lys sangstemme siden sist, men skjulte talenter kan dukke opp av de underligste ting, så jeg bare smilte i halvsøvne og sov videre. Hvem var hos meg i natt da? :klo: 

:sjokkert:  Hvem har du hatt i senga i natt :vetikke:  

Nå kommer vel snart en ny signaturpike på plass hos :hoppe: 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hahaha..... Du er veldig morsom du!   :jolie:                 *lizzom*

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
4 minutter siden, Hoppetaujenta skrev:

Hahaha..... Du er veldig morsom du!   :jolie:                 *lizzom*

Morsom? :nei:  jeg  :grine: . 

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jodda. :jolie: *fremdeles bekymret for hva katta (som heller ikke er min) dro i hus i natt*  

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
2 minutter siden, Hoppetaujenta skrev:

Jodda. :jolie: *fremdeles bekymret for hva katta (som heller ikke er min) dro i hus i natt*  

:opplyser:  overvåkingsvideoen fra almetreområdet viser..... 

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
25 minutter siden, AnonymBruker skrev:

:opplyser:  overvåkingsvideoen fra almetreområdet viser..... 

Jeg er ganske så helt sikkerpå at under den fruktposen der befinner det seg en @Rumle den eneste som beveger seg i området i hele natt. Hun leter etter forumskatten :catmilk:

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
5 timer siden, Hoppetaujenta skrev:

Jeg hverken drunter eller drøser i senga, så hvem du har sluppet inn vet ikke jeg :sjokkert: 

5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hva :sjokkert:  Brunjosten har vært hos meg i hele natt. Vi har skravla så naboene kom og kjefta, om du trenger vitner på saken, spør naboen.  

Det var ikke hele natta da, etter andre omgang med "kjefting" ble jeg med naboen for å roe hen ned, noe jeg etterhvert greide, så dro jeg hjem, men sov i bobilen til frøkna hadde tok morgengymnastikken på terassen. :forvirret:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
2 minutter siden, Nietsoj skrev:

Jeg hverken drunter eller drøser i senga, så hvem du har sluppet inn vet ikke jeg :sjokkert: 

Det var ikke hele natta da, etter andre omgang med "kjefting" ble jeg med naboen for å roe hen ned, noe jeg etterhvert greide, så dro jeg hjem, men sov i bobilen til frøkna hadde tok morgengymnastikken på terassen. :forvirret:

Det kalles demens, den stikker innom når jeg minst ander det. Beklager så meget. 

Hvilken gymnastikkfrøken er det her snakk :vetikke:  Hoppeberta :ninja: 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Si meg, vet osten egentlig hva drunting og drøsing er for noe? Han gjør nemlig begge deler! :fnise: 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
12 minutter siden, Hoppetaujenta skrev:

Si meg, vet osten egentlig hva drunting og drøsing er for noe? Han gjør nemlig begge deler! :fnise: 

Det er vel sånt :hoppe:  gjør på skykkjeskukkjen? 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...