Hoppetaujenta Skrevet 13. juni 2016 #4021 Del Skrevet 13. juni 2016 ...men nå ble jeg trøtt og vil legge meg. Natta mine venner. Sov godt. *bumpp* 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 13. juni 2016 #4022 Del Skrevet 13. juni 2016 49 minutter siden, Hoppetaujenta skrev: --- Veel...han legger bare enkelte deler av seg selv på skiva mi...og det høres ikke helt bra ut, jeg innrømmer det. 39 minutter siden, Hoppetaujenta skrev: Ehh...jo altså... *få litt problemer med å både ro og fortelle på en gang nå* Han er veldig smøremyk i ostekroppen sin, så han kveiler seg sammen og... Hvis du skjønner? *si ja!* 40 minutter siden, AnonymBruker skrev: Denne tråden blir bare mer og mer crazy Anonymkode: d7aca...61f 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 13. juni 2016 #4023 Del Skrevet 13. juni 2016 2 minutter siden, Hoppetaujenta skrev: ...men nå ble jeg trøtt og vil legge meg. Natta mine venner. Sov godt. *bumpp* Nu skal det soves ja Natta 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. juni 2016 #4024 Del Skrevet 13. juni 2016 3 minutter siden, Hoppetaujenta skrev: ...men nå ble jeg trøtt og vil legge meg. Natta mine venner. Sov godt. *bumpp* Takk! Sov godt Kanskje han vekker deg med en smøremyk klem Jeg ønsker dere alle en deilig tirsdag! Anonymkode: e7763...421 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nietsoj Skrevet 13. juni 2016 #4025 Del Skrevet 13. juni 2016 2 timer siden, AnonymBruker skrev: I alle sine dager, @Hoppetaujenta Har du et telleforhold til @NydeligMann Han kalller deg enda til *Hoppeberta* og påstår at du har gitt han opplæring : i hva ( har @Nietsoj og Kapteinen grunn til å føle en liten gryende kg-sjalusi?) Anonymkode: d7aca...61f Sjaluuuu??? Å, nei hopper dit hun vil og hun vet hvor den trygge basen er. Det vet jeg også. Det er vi enige om. Og så skal vi også ut å treffe folk, sammen og hver for oss. 1 time siden, Hoppetaujenta skrev: God natt til deg også 421. Snakkes i morgen. Veel...han legger bare enkelte deler av seg selv på skiva mi...og det høres ikke helt bra ut, jeg innrømmer det. Det være seg smøreost, prim, flass......altså reven ost og skivede sideflak 49 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg tror du bruker ostehøvel, jeg altså. Men det må da være vondt for osten? Hvor er forresten han i kveld, da? Anonymkode: d7aca...61f Det er ikke så vondt for en som er ost. Andre bruker jo også redskaper til å fjerne tørr hud hist og pist 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 14. juni 2016 #4026 Del Skrevet 14. juni 2016 10 timer siden, Nietsoj skrev: ...og hun vet hvor den trygge basen er. Det vet jeg også. Det er vi enige om. Og så skal vi også ut å treffe folk, sammen og hver for oss. Jupp, "den trygge basen" er liksom grunnmuren i ethvert godt forhold. Er den rett vinklet og i vater, laget med skikkelige byggeklosser og bestanddeler, da kan ingenting gå galt. Ost er sunt, året rundt. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. juni 2016 #4027 Del Skrevet 14. juni 2016 Anonymkode: d7aca...61f 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 14. juni 2016 #4028 Del Skrevet 14. juni 2016 Haij kaptein. Står til? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. juni 2016 #4029 Del Skrevet 14. juni 2016 2 minutter siden, Hoppetaujenta skrev: Haij kaptein. Står til? 2 minutter siden, Hoppetaujenta skrev: Haij kaptein. Står til? Utmerket, Og med @Hoppetaujenta / alias Hoppeberta? Anonymkode: d7aca...61f 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 14. juni 2016 #4030 Del Skrevet 14. juni 2016 Vi har det bra begge to, takk! Det har vært en lang dags ferd mot slapping av og beina solid plassert på skammelen. Så godt å være ferdig med dagens dont. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. juni 2016 #4031 Del Skrevet 14. juni 2016 2 minutter siden, Hoppetaujenta skrev: Vi har det bra begge to, takk! Det har vært en lang dags ferd mot slapping av og beina solid plassert på skammelen. Så godt å være ferdig med dagens dont. Helt enig. Anonymkode: d7aca...61f 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 14. juni 2016 #4032 Del Skrevet 14. juni 2016 Tror jeg må myse litt på netflix`en i kveld. Lenge siden jeg har vært der nå. Bare slappe av og glo....ikke tenke på noe. Finfine greier. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. juni 2016 #4033 Del Skrevet 14. juni 2016 1 time siden, Hoppetaujenta skrev: Tror jeg må myse litt på netflix`en i kveld. Lenge siden jeg har vært der nå. Bare slappe av og glo....ikke tenke på noe. Finfine greier. Jeg er utslitt! Anonymkode: d7aca...61f 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 14. juni 2016 #4034 Del Skrevet 14. juni 2016 Håper at du finner restitusjonsmuligheter i løpet av natta da, stakkars hen. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. juni 2016 #4035 Del Skrevet 14. juni 2016 9 minutter siden, Hoppetaujenta skrev: Håper at du finner restitusjonsmuligheter i løpet av natta da, stakkars hen. Natten skal brukes til ingen herjinger på kg, hverken for kapteiner eller andre trådfolk. Anonymkode: d7aca...61f 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 15. juni 2016 #4036 Del Skrevet 15. juni 2016 Jeg herjet ikke, jeg sov. Dette kommer til å bli den fineste dagen i livene våre,- så langt i alle fall. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. juni 2016 #4037 Del Skrevet 15. juni 2016 1 time siden, Hoppetaujenta skrev: Jeg herjet ikke, jeg sov. Dette kommer til å bli den fineste dagen i livene våre,- så langt i alle fall. Akkurat som om du var alene om den saken Åssen veit du at dagen i dag kan bli den fineste , fine (fiinaste eg veit.....) Anonymkode: d7aca...61f 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 15. juni 2016 #4038 Del Skrevet 15. juni 2016 Fordi jeg har bestemt meg for det. Tror det kan ha en del med saken å gjøre. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. juni 2016 #4039 Del Skrevet 15. juni 2016 2 minutter siden, Hoppetaujenta skrev: Fordi jeg har bestemt meg for det. Tror det kan ha en del med saken å gjøre. Fint. Da sier vi det sånn. : Anonymkode: d7aca...61f 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. juni 2016 #4040 Del Skrevet 15. juni 2016 Fillern Anonymkode: d7aca...61f 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå