Gå til innhold

Hvor er Hoppetaujenta akkurat nå?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Det er alltid litt omtumlende for de første som gjør ting som ingen har sett før.  
Jeg foreslår at vi alle begynner å utvide folks oppfatning av hva som er normalt her i verden.
*lete i skap og skuffer etter "festlige poser" til å kreere som topp-pynt for dagen. :jepp: 

29 minutter siden, Sh999 skrev:

Hei Hoppetau jenta😊 stikker bare innom for å si hei😃 har lest litt og skjønner at du er en bra jente med mye humor! Artig at det kan få meg i bedre humør av og bare lese disse "tulletrådene", så TAKK🙏 ønsker deg en strålende dag!

Næmmen hei på deg og tusen slags takk skal du ha for hyggelig tilbakemelding på ei Hoppetusses daglige tøys. Veldig hyggelig at du finner gjenklang i tråden og om du vil må du gjerne bli med her.
Vi har plass til alle! :tommelopp: 
:) En nydelig dag håper jeg at du også får.   :dagens-rose:  
Jeg skal ha en forsinket lønsj og bedre kan jeg ikke ha det.

Endret av Hoppetaujenta
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

13 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Takk for utmerket råd.

Men når plastposen er full av varer, sjokket over å stå ansikt til ansikt med en annen forumist er lammende og folk og fe en har med venter på at beina skal bevege seg, hva gjør man liksom da?

Begynner å ikke gå utenfor en bildør uten søppelsekk på hodet klar til å rulle den ned i helfigur? OBS: Huske å klippe hull til øynene og passe seg for å ikke bli arrestert og sendt på psykiatrisk avdeling :klo:  verden og å være på kg er ikke enkelt. Særlig ikke når en ikke har husket passende hodekreasjon på profilen sin. 

Anonymkode: d7aca...61f

Verden er og blir vanskelig :Nikke: Du må nok bare improvisere på stedet! :jepp: 

Eller kunne dette vært noe å oppbevare i handlenettet for slike nødtilfeller? :jepp: 

31b7975efd24d3c77923692ca19cd17d.jpg

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, Hoppetaujenta skrev:

Det er alltid litt omtumlende for de første som gjør ting som ingen har sett før.  
Jeg foreslår at vi alle begynner å utvide folks oppfatning av hva som er normalt her i verden.
*lete i skap og skuffer etter "festlige poser" til å kreere som topp-pynt for dagen. :jepp: 

Næmmen hei på deg og tusen slags takk skal du ha for hyggelig tilbakemelding på ei Hoppetusses daglige tøys. Veldig hyggelig at du finner gjenklang i tråden og om du vil må du gjerne bli med her.
Vi har plass til alle! :tommelopp: 
:) En nydelig dag håper jeg at du også får.   :dagens-rose:  
Jeg skal ha en forsinket lønsj og bedre kan jeg ikke ha det.

Tusen takk skal du ha🙏 så koselig! Jeg stikker nok innom når jeg blir selskapssyk, og da er det alltid greit og vite at det er plass til meg😁 Hehe! Du må nyte lunchen din🌞

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
1 minutt siden, Rumle skrev:

Verden er og blir vanskelig :Nikke: Du må nok bare improvisere på stedet! :jepp: 

Eller kunne dette vært noe å oppbevare i handlenettet for slike nødtilfeller? :jepp: 

31b7975efd24d3c77923692ca19cd17d.jpg

Hvilken lett gjenkjennelig forumist ville en ikke da bli :sjokkert:  Nei, søppelsekk eller bæreplastpose er nok best. Lete seg frem i plastposeavdelingen etter kghatten. 

1 minutt siden, Sh999 skrev:

Tusen takk skal du ha🙏 så koselig! Jeg stikker nok innom når jeg blir selskapssyk, og da er det alltid greit og vite at det er plass til meg😁 Hehe! Du må nyte lunchen din🌞

Alltid plass til en til, alle skal med :tommelopp: 

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Hvilken lett gjenkjennelig forumist ville en ikke da bli :sjokkert:  Nei, søppelsekk eller bæreplastpose er nok best. Lete seg frem i plastposeavdelingen etter kghatten. 

---

:laugh:

Heisan @Sh999 :vinke: 

Endret av Rumle
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Alltid plass til en til, alle skal med :tommelopp: 

Så flott😃 tusen takk!! 👍

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Rumle skrev:

Hoppe etter en tur i hobbyskuffene? 

Jeg likte det. :jepp: 

3 timer siden, Rumle skrev:

Du må nok bare improvisere på stedet!

Det kan være slitsomt med mye plutselig improvisasjon, så kanskje vi kan kalle det "på stedet hvil"? ;) 

3 timer siden, Sh999 skrev:

Jeg stikker nok innom når jeg blir selskapssyk, og da er det alltid greit og vite at det er plass til meg.

Bare kom når du vil. :)  Meningen er et sørvistilbud 24/7 men så må vi visst sove litt innimellom. 
Det går godt an å sitte her alene midt på natten og mumle med seg selv også. Får gode svar da. :fnise: 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
36 minutter siden, Hoppetaujenta skrev:

Jeg likte det. :jepp: 

Det kan være slitsomt med mye plutselig improvisasjon, så kanskje vi kan kalle det "på stedet hvil"? ;) 

Bare kom når du vil. :)  Meningen er et sørvistilbud 24/7 men så må vi visst sove litt innimellom. 
Det går godt an å sitte her alene midt på natten og mumle med seg selv også. Får gode svar da. :fnise: 

:skratte: 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
3 minutter siden, Hoppetaujenta skrev:

Hvem er det som ler så hjertelig her inne? ;) 

Kapteinen ler / lo av @Hoppetaujenta  :skratte: se henne for seg,,pratende med seg selv og svarende til seg selv. 

Hysj, hysj, skal lure på om ikke ab 61f er Hoppe i anonymversjon :klo: 

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slikt kan en aldri vite her i verden.   :)  Jeg sier ikke`no. 

Endret av Hoppetaujenta
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
9 minutter siden, Hoppetaujenta skrev:

Slikt kan en aldri vite her i verden.   :)  Jeg sier ikke`no. 

Ikke jeg heller. Noen hemmeligheter må man da kunne holde hemmelig. :sjokkert: 

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er veldig for gode hemmeligheter og er en mester til å holde sånt for meg selv. :jepp: 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
29 minutter siden, Hoppetaujenta skrev:

Jeg er veldig for gode hemmeligheter og er en mester til å holde sånt for meg selv. :jepp: 

:Nikke:  Hoppe og Kapteinen har noen eldgamle hemmeligheter og noen times ferske, sammen. 

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker

:sjenert:    Har dere reist på trådferie? Uten meg :grine:

Sende en melding til hen her:  :nissekonekyss:  om rikets og trådens tilstander.....

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er her. Jeg har vært ute på sommerfest, men nå er den over. I kveld ser jeg at alle har lagt seg og det akter jeg også å gjøre etter litt surfing til. Ha en god morgen dere som våkner i morgen og de som våkner ut på formiddagen, ha en god formiddag. Senere kan man ikke våkne...eller?

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var våken og spratt opp av senga i femtiden. Nå er jeg her jeg også, men det er kanskje ingen andre? :) 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

NEI, JER ER DET ALDRI NOEN ANDRE :jolie: 

1 time siden, Hoppetaujenta skrev:

Jeg var våken og spratt opp av senga i femtiden. Nå er jeg her jeg også, men det er kanskje ingen andre? :) 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...