Gå til innhold

Hvor er Hoppetaujenta akkurat nå?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Et øyeblikk siden, Hoppetaujenta skrev:

Riktig god natt 421. Vær uthvilt til i morgen, for da setter vi igang igjen. :laugh:

Tusen takk! :blomst:

Ja, vi lager mye morro sammen :Nikke:

Anonymkode: e7763...421

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker
9 timer siden, Hoppetaujenta skrev:

Og mere skal det bli, tøysevennene mine!   :nigo: 

Altså, full fest i tråden hele natta og stille hele morran og formiddagen :sjokkert: 

Kapteinen var her ved frokosttider, nu ved lunsjtider så er dere alle som en fortsatt for tråtte til å kunne poste så mye som en eneste smilyes :nei: ikke bra. Vent til vi kommer til middagstider, for ikke å snakke om når Helga lager til helgekos, da kommer dere pilende, uthvilte og kvikke....

Og @Hoppetaujenta sitt lille ord, ja, det havner nå på side to! Fysj a fydda. 

Anonymkode: d7aca...61f

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Et øyeblikk siden, Rumle skrev:

:essen2: :goodbye:

:vinke:  :Nikke:   :essen2:

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Når jeg kjenner duften av fløteis så må jeg bare finne ut hvor den kommer fra. :fnise: 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heretter skal jeg alltid myse etter din hattebekledning i folkemengder og naturvegetasjon.
Er det en smygende, lurendreier-Rumle i nærheten, så skal jeg ta henne på fersknen....  :lur: 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

6 minutter siden, Hoppetaujenta skrev:

Åjassåja.....er det med vanilje at du gjør det?   :skratte:

Hei Hoppetau jenta😊 stikker bare innom for å si hei😃 har lest litt og skjønner at du er en bra jente med mye humor! Artig at det kan få meg i bedre humør av og bare lese disse "tulletrådene", så TAKK🙏 ønsker deg en strålende dag!

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker
19 minutter siden, Hoppetaujenta skrev:

Når jeg kjenner duften av fløteis så må jeg bare finne ut hvor den kommer fra. :fnise: 

:skratte:  Den duften har hengt lenge i luften :jolie: før :hoppe:  fant sporet. 

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
10 minutter siden, Hoppetaujenta skrev:

Heretter skal jeg alltid myse etter din hattebekledning i folkemengder og naturvegetasjon.
Er det en smygende, lurendreier-Rumle i nærheten, så skal jeg ta henne på fersknen....  :lur: 

Hva gjør man, når man på offentlig sted, står ansikt til ansikt med et menneske fra en annen tråd :vetikke: 

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hva gjør man, når man på offentlig sted, står ansikt til ansikt med et menneske fra en annen tråd :vetikke: 

Drar ned plastposen og lusker av gårde? :vetikke: 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Et øyeblikk siden, Rumle skrev:

Drar ned plastposen og lusker av gårde? :vetikke: 

Takk for utmerket råd.

Men når plastposen er full av varer, sjokket over å stå ansikt til ansikt med en annen forumist er lammende og folk og fe en har med venter på at beina skal bevege seg, hva gjør man liksom da?

Begynner å ikke gå utenfor en bildør uten søppelsekk på hodet klar til å rulle den ned i helfigur? OBS: Huske å klippe hull til øynene og passe seg for å ikke bli arrestert og sendt på psykiatrisk avdeling :klo:  verden og å være på kg er ikke enkelt. Særlig ikke når en ikke har husket passende hodekreasjon på profilen sin. 

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...