AnonymBruker Skrevet 6. juni 2016 #3681 Del Skrevet 6. juni 2016 6 minutter siden, Rumle skrev: *kremt* Rumle. : -> Anonymkode: d7aca...61f 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 6. juni 2016 #3682 Del Skrevet 6. juni 2016 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Rumle. : -> Anonymkode: d7aca...61f 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 6. juni 2016 #3683 Del Skrevet 6. juni 2016 Jeg ser dere nok.... 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nietsoj Skrevet 6. juni 2016 #3684 Del Skrevet 6. juni 2016 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Har du postet i feil tråd? Anonymkode: d7aca...61f I alle verdens dager som dere tenker. Uten å spørre. Jeg kommer og legger meg!!! Skjønner at jeg var litt trøtt i natten, og kanskje litt kort i replikken. Nå skal jeg være litt lengre heretter og forklare alle ting jeg uttrykker meg for med lange ordelag, setninger og avsnitt, slik at flere ting kan forståes av flere mennesker og hopper. På den måten tror jeg den gemene hop har et håp om å forstå mer enn de misforstår. Men det er jo noen som leter etter ting å misforstå. Det er artig. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 6. juni 2016 #3685 Del Skrevet 6. juni 2016 Ja sånne misforståelsesmennesker er litt rare syns jeg. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2016 #3686 Del Skrevet 6. juni 2016 3 timer siden, Hoppetaujenta skrev: Jeg ser dere nok.... Ei synsk Hoppetaujente Eller er det sånn å forstå at Hoppe har sittet, aldeles usynligmi barnesetet i bilen I så tilfelle kunne hun da gitt i fra seg noen lyder, mye triveligere å være to på tur enn en og en blindpassasjer. (Bare Hoppe nå ikke skrivermi tråden alt jeg har gjort og alle steder jeg har vært, avslørende! ) 3 timer siden, Nietsoj skrev: I alle verdens dager som dere tenker. Uten å spørre. Jeg kommer og legger meg!!! Skjønner at jeg var litt trøtt i natten, og kanskje litt kort i replikken. Nå skal jeg være litt lengre heretter og forklare alle ting jeg uttrykker meg for med lange ordelag, setninger og avsnitt, slik at flere ting kan forståes av flere mennesker og hopper. På den måten tror jeg den gemene hop har et håp om å forstå mer enn de misforstår. Men det er jo noen som leter etter ting å misforstå. Det er artig. Anonymkode: d7aca...61f 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 6. juni 2016 #3687 Del Skrevet 6. juni 2016 1 time siden, AnonymBruker skrev: Ei synsk Hoppetaujente (Bare Hoppe nå ikke skrivermi tråden alt jeg har gjort og alle steder jeg har vært, avslørende! ) Anonymkode: d7aca...61f Er det noen som kan holde på hemmeligheter, så er det meg. "Slæpp åff!" 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2016 #3688 Del Skrevet 6. juni 2016 3 minutter siden, Hoppetaujenta skrev: Er det noen som kan holde på hemmeligheter, så er det meg. "Slæpp åff!" Men neste gang du ser i krystalkula, eller kommer i egen stillferdig personlighopp, så gimet litemtegn, da, hva? Anonymkode: d7aca...61f 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 6. juni 2016 #3689 Del Skrevet 6. juni 2016 Will do. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2016 #3690 Del Skrevet 6. juni 2016 35 minutter siden, Hoppetaujenta skrev: Will do. Kommer ikke @Nietsoj snart? Må vi vente i evigheter nå (høre nrk sitt pausesignal i det fjerne) Anonymkode: d7aca...61f 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 6. juni 2016 #3691 Del Skrevet 6. juni 2016 Syns at jeg hørte ham for litt siden, men han forsvant visst ned i kjelleren igjen. Plutselig kommer han...og plutselig går han. En meget frittgående og glad ost. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2016 #3692 Del Skrevet 6. juni 2016 Det høres koselig ut @Hoppetaujenta Driver han ogsnekrer og lager Julegaver der ned i kjelleren? Anonymkode: e7763...421 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2016 #3693 Del Skrevet 6. juni 2016 Snart kommer et rundt og lekkert tall Hvem snapper dette fine 3700-tall? @Zenobia ? Anonymkode: e7763...421 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 6. juni 2016 #3694 Del Skrevet 6. juni 2016 "Kanskje blir det meg, kanskje blir det deg, kanskje blir det tralla-lei!" 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Driver han ogsnekrer og lager Julegaver Anonymkode: e7763...421 Juligaver! Det er så lenge til det andre ennå. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2016 #3695 Del Skrevet 6. juni 2016 3 minutter siden, Hoppetaujenta skrev: "Kanskje blir det meg, kanskje blir det deg, kanskje blir det tralla-lei!" Juligaver! Det er så lenge til det andre ennå. Jamen det er ikke så lenge til Jul, og hjemmesnekrede Julegaver kan godt lages gjennom hele året så man blir ferdig Anonymkode: e7763...421 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 6. juni 2016 #3696 Del Skrevet 6. juni 2016 Joda, det er nå så det. Du får høre med ham når han dukker opp. Jeg hører nynning fra kjelleren nå, så han er helt sikkert der. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2016 #3697 Del Skrevet 6. juni 2016 Ok @Nietsoj driver du og lager Julegaver der nede i kjelleren? Anonymkode: e7763...421 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 6. juni 2016 #3698 Del Skrevet 6. juni 2016 Jeg har sett "Bruce allmektig", spist to kokte egg rett i kroppen og snart skal jeg finne senga mi. Myk å go`. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2016 #3699 Del Skrevet 6. juni 2016 1 time siden, Hoppetaujenta skrev: "Kanskje blir det meg, kanskje blir det deg, kanskje blir det tralla-lei!" Juligaver! Det er så lenge til det andre ennå. Stemmer for Juni gaver, jeg altså. Han snekrer vel krakker, om han ikke bare er og :skrur: krakker med trapper. Tror osten tester og fikser forumsheisen. Det har vært så dårlig med forumsmat levert til døra i det siste, må skyldes feil på forumsheisen Anonymkode: d7aca...61f 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2016 #3700 Del Skrevet 6. juni 2016 Skal jeg ta 3700 i samma slengen, de andre sover jo Anonymkode: d7aca...61f 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå