Gå til innhold

Hvor er Hoppetaujenta akkurat nå?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

God morgen Demses, og takk i like så hoppeloppe og til alle andre som er innom innimellom

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

57 minutter siden, Hoppetaujenta skrev:

Og god dag til alle sammen fra meg som hopper i vei ut av forumet like fort som jeg hoppet inn. :goodbye: 
Måtte alle gode feer være med Eder i dag. :jepp: 

Uansett hvor fort du hopper, så trenger du vel ikke slamre så voldsomt med forumsdørene? Du har jo smelt døra tvers i gjennom dørkarmen. :sjokkert:  Mulig noen andre har gjort forarbeidet, så du bare fikk sjarmøretappen :vetikke:  Mye lyd etter deg var det okke som,  altså. 

Ja, haja, du hører vel ikke dette før du kommer tilbake og sparker døra opp, og vi andre hører deg, galloppere inn i tråden. :klo:  Da ramler vel hele forumsdøra av hengslene?  Nå henger hele døra i en tynn tråd, nemligens. 

God morgen og god ettermiddag om 16 minutter til Brunjosten. :hallo: 

Viske stille, heldigvis en som går høflig og stille inn i tråden. Døra henger enda, så vidt det er. 

Anonymkode: d7aca...61f

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var ikke meg!  :riste: Noen liker å gi de uskyldige skylden, men på tro og ære; jeg snakker sant. 
*vanne litt blomster i tråden og vise at hun er en omsorgsfull person, tross enkeltes forsøk på sverting* :jolie: 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Hoppetaujenta skrev:

Det var ikke meg!  :riste: Noen liker å gi de uskyldige skylden, men på tro og ære; jeg snakker sant. 
*vanne litt blomster i tråden og vise at hun er en omsorgsfull person, tross enkeltes forsøk på sverting* :jolie: 

:skratte:  Jeg kan da virkelig ikke se at noen som helst andre, baaaaaang! Ja, der dqtt forumsdøra i gulvet, så var det gjort :hoppe: i sjokk av braket, har vært her inne og drevet på enn selveste en av hoppesauene....... :ninja: 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aha...der fant du løsningen. En bøling hoppesauer har oppholdt seg der over tid. Ikke rart at ting skjer da. :jepp: 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Hoppetaujenta skrev:

Aha...der fant du løsningen. En bøling hoppesauer har oppholdt seg der over tid. Ikke rart at ting skjer da. :jepp: 

Må ha vært en vær/hansau med horn, utkledd i @Hoppetaujenta sine gamle kjoler, fra den gangen hun ikke klarte å finne kjolene sine igjen og måtte anskaffe nye. Så kå ble kjolemysteriet oppklart i samme slengen. Derav forvekslingen med :hoppe:  skratte: 

Hoppe får ha meg unskyldt, har nettopp vasket brillene og satt dem på nesa for å begynne å arbeide. :jolie: 

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er greit. Du er veldig unskyldt. :)  Nå har jeg spist og er klar til litt dyst her jeg også. Veldig merkelig,
men i dag har jeg fredagsfølelse. Så inderlig feilinnstilt kan man altså være. Da har jeg en del dager
å kunne glede meg til den ordentlige fredagen...det er bra å ha noe å se frem til.  

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

32 minutter siden, Hoppetaujenta skrev:

Det er greit. Du er veldig unskyldt. :)  Nå har jeg spist og er klar til litt dyst her jeg også. Veldig merkelig,
men i dag har jeg fredagsfølelse. Så inderlig feilinnstilt kan man altså være. Da har jeg en del dager
å kunne glede meg til den ordentlige fredagen...det er bra å ha noe å se frem til.  

Åhh jeg også vil ha fredagsfølelse! :bond: 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

*sette en fredagsstikling i vann og gi til Rumle* :nigo:  

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, Hoppetaujenta skrev:

*sette en fredagsstikling i vann og gi til Rumle* :nigo:  

:hoppendeglad::klemmer: 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pass opp, Rumle, så ikke hoppesauene tar hatten din og blir forvekslende lik deg :fnise: 

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm...jeg mistenker at du forveksler dem med Hattifnatter. De pleier å oppføre seg akkurat sånn.  :sjokkbla:

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Hoppetaujenta skrev:

Hmm...jeg mistenker at du forveksler dem med Hattifnatter. De pleier å oppføre seg akkurat sånn.  :sjokkbla:

Skjerpe seg! 

Og i samme nu lure :hoppe:  til bunns på siden! Fort! 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Var det kanskje å skrive to innlegg på samme tid? :klo: 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slik at vi snart kunne befinne oss på toppen av en ny side? Hæ? :klo: 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Eller på riktig fint tall :klo: 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kom igjen, nå! Hopp Karoline, Hopp. Fritt etter Bjørnson på Aulestad gård.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

26 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Pass opp, Rumle, så ikke hoppesauene tar hatten din og blir forvekslende lik deg :fnise: 

Hoppesauer? :unsure:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...