AnonymBruker Skrevet 27. april 2016 #2181 Del Skrevet 27. april 2016 28 minutter siden, Hoppetaujenta skrev: Hai. Jeg gir kun audiens et par ganger i året og det pleier å komme plutselig. Nå. Hvordan avgjør du så hvem som innvilges audiens Anonymkode: d7aca...61f 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jerry Lee Skrevet 27. april 2016 #2182 Del Skrevet 27. april 2016 Dessuten, Hoppe....sagt det før...siter. Vet jo ellers ikke når du svarer og prater til meg. Teiten... 😜 og 💏 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 27. april 2016 #2183 Del Skrevet 27. april 2016 35 minutter siden, Jerry Lee skrev: Når 3 minutter ble til flere timer greier du bedre enn det... Ja jeg greier mye rart jeg, men jeg vil ikke snakke på pm, fordi det veldig lett sklir ut ..og det er ikke meg som sklir for å si det sånn. Jeg liker å snakke offentlig med alle hyggelige og ikke gi noen forkjørsrett på privaten. Det som skjedde var et unntak, Jerry. 25 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvordan avgjør du så hvem som innvilges audiens Anonymkode: d7aca...61f Jeg gjør ikke det. Les over. Helt sant. 17 minutter siden, Jerry Lee skrev: Dessuten, Hoppe....sagt det før...siter. Vet jo ellers ikke når du svarer og prater til meg. Teiten... Jeg skal heretter sitere deg når jeg snakker kun til deg. Her er det sørvis. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. april 2016 #2184 Del Skrevet 27. april 2016 1 minutt siden, Hoppetaujenta skrev: Ja jeg greier mye rart jeg, men jeg vil ikke snakke på pm, fordi det veldig lett sklir ut ..og det er ikke meg som sklir for å si det sånn. Jeg liker å snakke offentlig med alle hyggelige og ikke gi noen forkjørsrett på privaten. Det som skjedde var et unntak, Jerry. Jeg gjør ikke det. Les over. Helt sant. Jeg skal heretter sitere deg når jeg snakker kun til deg. Her er det sørvis. Vel, audiensopplegget ble missforstått fra denne siden av skjermen. Jeg trodde det var sånn kongelig audiens, men jeg har visst litt for mye Skaugumtenking i hodet. Anonymkode: d7aca...61f 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 27. april 2016 #2185 Del Skrevet 27. april 2016 Det ligger helt tydelig for deg. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. april 2016 #2186 Del Skrevet 27. april 2016 2 minutter siden, Hoppetaujenta skrev: Det ligger helt tydelig for deg. Anonymkode: d7aca...61f 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 27. april 2016 #2187 Del Skrevet 27. april 2016 (endret) Aha...du liker å holde dansemoovsene ved like? Hva het de dansetypene som de danset for veldig lenge siden...det var par som svingte seg, gikk veldig mye rundt og byttet litt partnere før de igjen møttes ved dansens slutt. . . Litt kongelig schwung over det, men jeg husker ikke. Sånn dans. Endret 27. april 2016 av Hoppetaujenta 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jerry Lee Skrevet 27. april 2016 #2188 Del Skrevet 27. april 2016 Ok. ☺ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jerry Lee Skrevet 27. april 2016 #2189 Del Skrevet 27. april 2016 Men det skle ikke ut. Det bekreftet du ved timesvis framfor 3 minutter. 😜 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jerry Lee Skrevet 27. april 2016 #2190 Del Skrevet 27. april 2016 Men nå...fyll!! Jepp. Fin kveld til alle her. 😀 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 27. april 2016 #2191 Del Skrevet 27. april 2016 God kveld til deg også. Jeg skal ha klibrødskiver. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. april 2016 #2192 Del Skrevet 27. april 2016 4 minutter siden, Hoppetaujenta skrev: God kveld til deg også. Jeg skal ha klibrødskiver. Jeg skal ha middag Anonymkode: d7aca...61f 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 27. april 2016 #2193 Del Skrevet 27. april 2016 Det ble kjempegode brød, med smør og brunost på. Nå skal jeg i seng og SÅ er det frokost igjen! En ren luksus å ha tilgang på ferskt brød stadig vekk. Jeg må kjøpe mel og baketing, leverpostei og rødbeter/sure agurker i morgen. Her skal det godtygges i dagene som kommer og trolig baker jeg litt til. Osten inspirerte meg med sin bakst. Tror jeg fyller opp min lille fryser også. Natta. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nietsoj Skrevet 27. april 2016 #2194 Del Skrevet 27. april 2016 15 timer siden, Hoppetaujenta skrev: Å jasså? Har han blitt prim nå kanskje? PRIM!!!!????, nei det er forferdelig. Primater liksom, det er et steg eller to tilbake. Primadonnanykker - det er ikke meg, Primalskriket har jeg ikke hørt enda. Primitiv, blæh. Primtall kan ikke deles på noe utenom seg selv og en. Jeg har bakt 37 kanelsnuter og kan ikke dele med noen utenom med meg selv, det blir kleint. Primærnæring... jo, det er da noe, vår tradisjon er fundamentert på disse. Primula - de er nydelige. Primstav, jaja, vi er visstnok i sommerhalvåret. Primus motor - det skulle vært noe. Prim kan være bra det 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. april 2016 #2195 Del Skrevet 27. april 2016 Primstav er kjekt å ha, noen liker Prius og Primus andre er primus motor på kjøkkenet, og atter andre er både Brunjost og primusmotor på kjøkkenet. (Og Hoppe, hun prøver å gjøre ligeså.) Anonymkode: d7aca...61f 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 28. april 2016 #2196 Del Skrevet 28. april 2016 (endret) Tror enkelte kunne ha hatt godt av primalterapi, men jeg nevner ingen navn. Ingen nevnt, ingen glemt. Jeg er snill sånn. God ny morgen til dere. Endret 28. april 2016 av Hoppetaujenta 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jerry Lee Skrevet 28. april 2016 #2197 Del Skrevet 28. april 2016 11 minutter siden, Hoppetaujenta skrev: Tror enkelte kunne ha hatt godt av primalterapi, men jeg nevener ingen navn. Ingen nevnt, ingen glemt. Jeg er snill sånn. God ny morgen til dere. Hikk&skål. God morgen, Hoppis. 😊 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 28. april 2016 #2198 Del Skrevet 28. april 2016 Heisan Jerry Loppis. Har det vært en lang natt kanskje? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jerry Lee Skrevet 28. april 2016 #2199 Del Skrevet 28. april 2016 19 minutter siden, Hoppetaujenta skrev: Heisan Jerry Loppis. Har det vært en lang natt kanskje? Loppis? 😢 Hehe. Ja. Forholdsvis. Men fortsatt våken og blid. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. april 2016 #2200 Del Skrevet 28. april 2016 1 time siden, Hoppetaujenta skrev: Tror enkelte kunne ha hatt godt av primalterapi, men jeg nevner ingen navn. Ingen nevnt, ingen glemt. Jeg er snill sånn. God ny morgen til dere. http://www.nifab.no/behandlingsformer/primalterapi Du ønsker å sende "noen" på primalterapi. Men i følge denne siden finnes der ikke solid vitenskaplig dek ing for at primalterapi virker. Med andre ord, du må nok finne en behandling med vitenskapelig virkning før du sender "noen" avsted på kostbar og tidkrevende utprøving for å få "noen" til å bli mer tilpasningsdyktige, les formbar, i en kg tråd. Sånn da var et nytt ord lært, og en klar melding sendt ut i verden, opp i skyenen og ned på de tusen skjermer. Morn, forresten. Anonymkode: d7aca...61f 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå