AnonymBruker Skrevet 25. april 2016 #2141 Del Skrevet 25. april 2016 37 minutter siden, Nietsoj skrev: Det er bare å sette over kaffen, nå blir det kos... Snurra og forknytte kanelbakst Du er nok drømmemannen for mange, er jeg sikker på Fordi vi er nok mange som ønsker oss en så trivelig og positiv mann som attpåtil kan trylle fram slike godsaker på kjøkkenet Anonymkode: e7763...421 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. april 2016 #2142 Del Skrevet 25. april 2016 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Du er nok drømmemannen for mange, er jeg sikker på Fordi vi er nok mange som ønsker oss en så trivelig og positiv mann som attpåtil kan trylle fram slike godsaker på kjøkkenet Anonymkode: e7763...421 Kan vi da konkludere med at denne blå er en kvinne? Anonymkode: d7aca...61f 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. april 2016 #2143 Del Skrevet 25. april 2016 29 minutter siden, AnonymBruker skrev: Kan vi da konkludere med at denne blå er en kvinne? Anonymkode: d7aca...61f "Lille blå" er jo Max Mekkers undulat, må vite! Anonymkode: e7763...421 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. april 2016 #2144 Del Skrevet 26. april 2016 Nå ligger vel alle under dynene sine og sover, ettersom det er så stille her? Kun et snork høres av og til. Sov godt alle sammen! Anonymkode: e7763...421 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 26. april 2016 #2145 Del Skrevet 26. april 2016 (endret) GODMORGEN! *ny sjanse til å gjøre andre glad...og dermed blir en glad selv også* Dere er nå søte da. Gjemmer dere bak blå masker og forsnakker dere litt innimellom... Da lurer jeg på om det er NÅ en skal dra frem drømmemannfangeren og gå på smygjakt? *for den som er ute i sånn ærend* *421* > *schhhh* Så er spørsmålet: har osten virkelig bakt dem selv? Jeg ble litt forfjamset, for det har samme effekt for meg som andre ting har på menn. "Midtsidekaken" er jeg veldig svak for altså..... Jeg har flere klistret opp i hemmelighet på innsiden av kjøkkenskapene mine. Endret 26. april 2016 av Hoppetaujenta 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jerry Lee Skrevet 26. april 2016 #2146 Del Skrevet 26. april 2016 5 timer siden, Hoppetaujenta skrev: GODMORGEN! *ny sjanse til å gjøre andre glad...og dermed blir en glad selv også* Dere er nå søte da. Gjemmer dere bak blå masker og forsnakker dere litt innimellom... Da lurer jeg på om det er NÅ en skal dra frem drømmemannfangeren og gå på smygjakt? *for den som er ute i sånn ærend* *421* > *schhhh* Så er spørsmålet: har osten virkelig bakt dem selv? Jeg ble litt forfjamset, for det har samme effekt for meg som andre ting har på menn. "Midtsidekaken" er jeg veldig svak for altså..... Jeg har flere klistret opp i hemmelighet på innsiden av kjøkkenskapene mine. Slutt å stresse sånn, da. Får jo hjerteinfarkt av deg snart! 😉 💏 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
duftlys Skrevet 26. april 2016 #2147 Del Skrevet 26. april 2016 Dere har skrevet 10 sider siden jeg sist var innom på torsdag 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 26. april 2016 #2148 Del Skrevet 26. april 2016 Ja det har dere. Fælt som dere skravler altså! Jeg stresser ikke Jerry. Jeg er bare i godt humør og da kan ein ikkje sova burt sumar, ehh...vårnatta, vettu! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. april 2016 #2149 Del Skrevet 26. april 2016 6 timer siden, Hoppetaujenta skrev: GODMORGEN! *ny sjanse til å gjøre andre glad...og dermed blir en glad selv også* Dere er nå søte da. Gjemmer dere bak blå masker og forsnakker dere litt innimellom... Da lurer jeg på om det er NÅ en skal dra frem drømmemannfangeren og gå på smygjakt? *for den som er ute i sånn ærend* *421* > *schhhh* Så er spørsmålet: har osten virkelig bakt dem selv? Jeg ble litt forfjamset, for det har samme effekt for meg som andre ting har på menn. "Midtsidekaken" er jeg veldig svak for altså..... Jeg har flere klistret opp i hemmelighet på innsiden av kjøkkenskapene mine. God morgen sånn langt ut på ettermiddagen. I nattens mulm og mørke slo det Lille Blå at brunjosten muligens kan være en ost i (brun) forkledning? Kan han være en Edamer eller bakerinne 1 time siden, duftlys skrev: Dere har skrevet 10 sider siden jeg sist var innom på torsdag Hyppigere besøk anbefales Anonymkode: d7aca...61f 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 26. april 2016 #2150 Del Skrevet 26. april 2016 Jupp. Anbefaling på BLÅ resept fra forumlegen. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. april 2016 #2151 Del Skrevet 26. april 2016 34 minutter siden, Hoppetaujenta skrev: Jupp. Anbefaling på BLÅ resept fra forumlegen. Den der skulle du nesten hatt to pluss for Anonymkode: d7aca...61f 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 26. april 2016 #2152 Del Skrevet 26. april 2016 Tusen takk. Nesten. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. april 2016 #2153 Del Skrevet 26. april 2016 1 minutt siden, Hoppetaujenta skrev: Tusen takk. Nesten. Helt, lar seg ikke gjøre. Jeg harke greshopper å sende ut. Anonymkode: d7aca...61f 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 26. april 2016 #2154 Del Skrevet 26. april 2016 Du er tilgitt. Nå skal jeg ha matpause. Jeg er kjempesulten. Hoppet i nesten hele dag har jeg. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. april 2016 #2155 Del Skrevet 26. april 2016 37 minutter siden, Hoppetaujenta skrev: Du er tilgitt. Nå skal jeg ha matpause. Jeg er kjempesulten. Hoppet i nesten hele dag har jeg. hoppitithopp! Anonymkode: d7aca...61f 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 26. april 2016 #2156 Del Skrevet 26. april 2016 Tyggeti-tygg! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zenobia Skrevet 26. april 2016 #2157 Del Skrevet 26. april 2016 6 timer siden, duftlys skrev: Dere har skrevet 10 sider siden jeg sist var innom på torsdag Kvalitetsfjas, kaller jeg det. Nettopp lest meg opp. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. april 2016 #2158 Del Skrevet 26. april 2016 57 minutter siden, Zenobia skrev: Kvalitetsfjas, kaller jeg det. Nettopp lest meg opp. kan vi da trekke slutningen at trådens innhold er kvalitetssikret frem til din posting? Noen tråder er moderert før de er ferdig med første siden. Her har vi ikke sett snurten av den slags, enda. Anonymkode: d7aca...61f 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nietsoj Skrevet 26. april 2016 #2159 Del Skrevet 26. april 2016 14 timer siden, Hoppetaujenta skrev: GODMORGEN! *ny sjanse til å gjøre andre glad...og dermed blir en glad selv også* Dere er nå søte da. Gjemmer dere bak blå masker og forsnakker dere litt innimellom... Da lurer jeg på om det er NÅ en skal dra frem drømmemannfangeren og gå på smygjakt? *for den som er ute i sånn ærend* *421* > *schhhh* Så er spørsmålet: har osten virkelig bakt dem selv? Jeg ble litt forfjamset, for det har samme effekt for meg som andre ting har på menn. "Midtsidekaken" er jeg veldig svak for altså..... Jeg har flere klistret opp i hemmelighet på innsiden av kjøkkenskapene mine. Drømmemann, bare fordi jeg baker kanelsnuter - det bør vel være en del andre egenskaper som også spiller inn. Helstrøm og Pascal er sikkert minst like gode Jeg er ikke en ordensmann, a.menneske eller gitarklunker. Det er bare kanelsnuter folkens, jeg har bakt dem helt siden dere ble født... ihvertfall noen av dere !!! De er himmelsk gode, spesielt ferske. Om jeg har bakt dem selv? Etter dette oppstyret har jeg jammen lyst til å fortelle at det er min kusine på Gjøvik som har sendt meg bildene. Det skulle tatt seg ut 7 timer siden, AnonymBruker skrev: God morgen sånn langt ut på ettermiddagen. I nattens mulm og mørke slo det Lille Blå at brunjosten muligens kan være en ost i (brun) forkledning? Kan han være en Edamer eller bakerinne Anonymkode: d7aca...61f Mulm og mørke skaper lett vrangforestillinger, da alle katter er grå, men de holder musene borte fra osten. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 26. april 2016 #2160 Del Skrevet 26. april 2016 13 minutter siden, Nietsoj skrev: Etter dette oppstyret har jeg jammen lyst til å fortelle at det er min kusine på Gjøvik som har sendt meg bildene. Hmm.... Du får nok bare finne deg i å bli kalt for forumets drømmeost. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå