Nietsoj Skrevet 19. april 2016 #1841 Del Skrevet 19. april 2016 Er det to av dem? Da må vi ha banansplitt også 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det høres bra ut! (Hva gjør vi hvis "barnevakten" eller nattvakten dukker opp og forsøker å hindre oss? ) Anonymkode: e7763...421 Er det to av dem?? Da må vi ha banansplitt også, med bananskrellet på gulvet, slik at vi kan hekte de sammen med splittbinders før vi gjemmer oss i hver vår retning 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. april 2016 #1842 Del Skrevet 19. april 2016 10 minutter siden, Nietsoj skrev: Er det to av dem? Da må vi ha banansplitt også Er det to av dem?? Da må vi ha banansplitt også, med bananskrellet på gulvet, slik at vi kan hekte de sammen med splittbinders før vi gjemmer oss i hver vår retning Man vet jo aldri, om barnevakten har ansatt en nattevakt for å avløse når h*n går og legger seg Jeg er spent på hva Hoppetaujenta sier når hun leser om sildas vaner og om alt av sprell som vi har funnet på i natt Anonymkode: e7763...421 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. april 2016 #1843 Del Skrevet 19. april 2016 18 minutter siden, AnonymBruker skrev: Nåh, hadde ikke du lagt deg da søte barnevakten? Om du ser noe ureglementert nå i tråden, så ser du nok bare syner fordi du er så trett Nattinatt! Anonymkode: e7763...421 14 minutter siden, Nietsoj skrev: Er det to av dem? Da må vi ha banansplitt også Er det to av dem?? Da må vi ha banansplitt også, med bananskrellet på gulvet, slik at vi kan hekte de sammen med splittbinders før vi gjemmer oss i hver vår retning En kaptein sover aldri, han er stadig på utkikk. og noen ser visst syner her inne, eller spøkelser? Anonymkode: d7aca...61f 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. april 2016 #1844 Del Skrevet 19. april 2016 Vi burde forresten fått premie for å forfatte så mye tull og tøys innimellom massevis av kloke ord Anonymkode: e7763...421 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. april 2016 #1845 Del Skrevet 19. april 2016 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Vi burde forresten fått premie for å forfatte så mye tull og tøys innimellom massevis av kloke ord Anonymkode: e7763...421 Premien for den slags er en god latter. En god latter forlenger livet. Vær fornøyd med det du har, du vet aldri når tid du mister det eller mister noe annet verdifullt du ikke kan kjøpe for all verdens penger. God natt med seg. (noen av oss snakker og skriver i søvne.) Anonymkode: d7aca...61f 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. april 2016 #1846 Del Skrevet 19. april 2016 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Premien for den slags er en god latter. En god latter forlenger livet. Vær fornøyd med det du har, du vet aldri når tid du mister det eller mister noe annet verdifullt du ikke kan kjøpe for all verdens penger. God natt med seg. (noen av oss snakker og skriver i søvne.) Anonymkode: d7aca...61f Tusen takk for kloke ord og godnattønske! God natt og sov godt du også Anonymkode: e7763...421 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. april 2016 #1847 Del Skrevet 20. april 2016 God morgen til alle dere morgenfugler @Hoppetaujenta @Nietsoj og andre brukere og AB-er! Vennlig hilsen en trøtting som dessverre ikke har sovet i natt men som tenker å sove på morgenkvisten Anonymkode: e7763...421 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. april 2016 #1848 Del Skrevet 20. april 2016 Og nattinatt til alle som ikke har lagt seg for å sove ennå Anonymkode: e7763...421 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 20. april 2016 #1849 Del Skrevet 20. april 2016 Jeg er våken for lengst og har hoppet noen morgenrunder allerede. Så må jeg si at å lese deres krumspring får dagen min til å løfte seg, med helium i munnvikene. Veldig veldig koselig med rundtomkring-fabulasjoner. Det er slik man plutselig finner opp kruttet på nytt og det er en like stor oppdagelse hver eneste gang! Søte raringene mine... 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. april 2016 #1850 Del Skrevet 20. april 2016 Finnes det krumspring i tråden Anonymkode: d7aca...61f 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 20. april 2016 #1851 Del Skrevet 20. april 2016 (endret) Jeg tror hun er akkurat HER temmelig snart .. Endret 20. april 2016 av Rumle 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 20. april 2016 #1852 Del Skrevet 20. april 2016 Eh...heter det "snart" nå? 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
duftlys Skrevet 20. april 2016 #1853 Del Skrevet 20. april 2016 33 minutter siden, Rumle skrev: Jeg tror hun er akkurat HER temmelig snart .. Å nei!!!!!!! Sitter her og tenker på om jeg skal bake boller til i kveld, også legger du ut bilde av boller Nå skal/må jeg jaggu meg lage boller, venter bare til etter middag 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 20. april 2016 #1854 Del Skrevet 20. april 2016 Husk å ha godt med kardemomme og rosiner i. Det er det besteste jeg vet. Nå stikker jeg avsted igjen. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. april 2016 #1855 Del Skrevet 20. april 2016 53 minutter siden, Rumle skrev: Jeg tror hun er akkurat HER temmelig snart .. Rumle kjenner lusa på gangen. Og snart er tilbake i tråden. Anonymkode: d7aca...61f 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nietsoj Skrevet 20. april 2016 #1856 Del Skrevet 20. april 2016 Er det noen som har oppskrift på killingboller? 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 20. april 2016 #1857 Del Skrevet 20. april 2016 Her er jeg. Mener du skillingsboller? Det andre har jeg aldri hørt om. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. april 2016 #1858 Del Skrevet 20. april 2016 18 minutter siden, Nietsoj skrev: Er det noen som har oppskrift på killingboller? Har du killinger da? Bolledeig er bolledeig. Forskjellen på runde boller og kanelsnurrboller er måten du former deigen på. Snurredeigen kjevler du flat som ei rullekake, drysser sukker og kamel på, og ruller sammen før du kutter dem i passe emner, setter til heving, steking og spising. Venter på boller..... Anonymkode: d7aca...61f 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. april 2016 #1859 Del Skrevet 20. april 2016 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Har du killinger da? Bolledeig er bolledeig. Forskjellen på runde boller og kanelsnurrboller er måten du former deigen på. Snurredeigen kjevler du flat som ei rullekake, drysser sukker og kamel på, og ruller sammen før du kutter dem i passe emner, setter til heving, steking og spising. Venter på boller..... Anonymkode: d7aca...61f Hvor mange kameler drysser du på da? (Neida, jeg skjønte at det var kanel) Anonymkode: e7763...421 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zenobia Skrevet 20. april 2016 #1860 Del Skrevet 20. april 2016 1 time siden, Hoppetaujenta skrev: Husk å ha godt med kardemomme og rosiner i. Det er det besteste jeg vet. Nå stikker jeg avsted igjen. Da kan du få rosinene i mine også. Jeg er ferdig med rosiner i boller Kardenamme, derimot 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvor mange kameler drysser du på da? (Neida, jeg skjønte at det var kanel) Anonymkode: e7763...421 En hel karavane, selvfølgelig! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå