Gå til innhold

Hvor er Hoppetaujenta akkurat nå?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

AnonymBruker
Et øyeblikk siden, Hoppetaujenta skrev:

Jeg unner ham noe bedre og lystigere enn kg gitt.....  :skratte:

:skratte:  Han har jo ekte pasienter, for å få råmateriale til sine foredrag, som han sa. :skratte: 

Anonymkode: d7aca...61f

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg pleier å ha det motsatt jeg. Meg feiler det absolutt ingenting...og hvis det til sist er umulig
å tenke det fordi jeg faktisk er syk, da bagatelliserer jeg det meste som en litt hard forkjølelse.
Pytt, pytt!   :hoppe:  Det som ikke tar livet av en, gjør en sterkere.  Forhåpentlig. 

Endret av Hoppetaujenta
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kan så være, meg får han ikke som pasient. Jeg er frisk som en fisk, til trass for lakselus og fiskesteam .... når sover silda forresten?

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kan dessverre ikke svare på slikt et merkelig spørsmål midt på natta. :Gjesp:  

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Så marsj :natti:   ---> :hoppe:  ---> :sove: 

Klokken er over midnatt, og lenge siden @Hoppetaujenta   sa hun gikk i sitt lønkammers. 

(Skulle bare undersøke at alt var vasket og strøkent i tråden, og finner :hoppe:  :sjokkert: 

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hmmm, er du "barnevakten" ?, hun kan da være i sitt lønkammers for alt vi veit, i disse dager er det nett over alt, til og med hos den nette... :) 

Endret av Nietsoj
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
13 minutter siden, Nietsoj skrev:

Det kan så være, meg får han ikke som pasient. Jeg er frisk som en fisk, til trass for lakselus og fiskesteam .... når sover silda forresten?

Hei :)

Jeg fant ikke ut av når og hvordan sild sover, men her er noe annet som jeg fant :)

"

Silda promper :a034::fart2:
Tusenvis av sild holder sammen i en stim fordi det er en god taktikk når man ikke vil bli spist av andre og større fisker. Er man mange i en stim eller flokk, er det lettere å forvirre de som vil spise en og sannsyneligheten for at nettopp du skal bli spist er mye mindre. Når man lever i flokk er kommunikasjon viktig. Forskerne har funnet ut at silda sannsynligvis bruker promping for å kommunisere med hverandre. Luft slippes ut av gattåpningen eller anus – og det kan for eksempel brukes til å varsle fare."

http://www.wwf.no/bibliotek/fantastisk/naturen_naa/sildas_vandring/

Anonymkode: e7763...421

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Luft? Da må de opp og puste da for å kunne snakke sammen. Det kan det bli dype hemmeligheter av.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
1 minutt siden, Nietsoj skrev:

Luft? Da må de opp og puste da for å kunne snakke sammen. Det kan det bli dype hemmeligheter av.

:)

" Sild er også observert sovende i havet, der de «svever» i sjøen og lar seg drive med havstrømmene. "

http://www.abcnyheter.no/nyheter/2006/01/31/35295/sover-fisk

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
21 minutter siden, Hoppetaujenta skrev:

Jeg kan dessverre ikke svare på slikt et merkelig spørsmål midt på natta. :Gjesp:  

Hei :) Se under. Jeg fant ut flere ting om sildenes vaner :):a034:

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
4 minutter siden, Nietsoj skrev:

Hmmm, er du "barnevakten" ?, hun kan da være i sitt lønkammers for alt vi veit, i disse dager er det nett over alt, til og med hos den nette... :) 

Barnevakten? Jeg har barnevaktet flere enn du aner. For alt vi vet har jeg barnevaketet deg og. 

:hoppe:  har i årtider, eller heter det kanskje "Trådtidende" her inne? :forvirra: Klart og tydelig opplyst oss om at hun "bare" er pece-bruker. Derfor la vi inn et ønske til :bond:  om at Guruen/Guri burde få seg en tab. Som første til 100 000 innlegg. Men :bond: &Co har gått imposisjon: taushet. 

Nok fabuleringer, nå putter barnevakten kapteinen til køys! God natt, folkens. 

PS. Tilværelse som sild frister ikke. 

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
2 minutter siden, Nietsoj skrev:

Jippi, tenna i tapeten og hæla i taket, barnevakten har lagt på :kaklehone::hoppendeglad::ball:

Jaaa! :)

Da er det greit at vi koser oss med :essen2: selv om vi har :tanpuss:? Sant ja? :)

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker
Et øyeblikk siden, Nietsoj skrev:

Jaaaaa, og pottetgull og kakkao, salami og vaniljesaus

Det høres bra ut!  :spise: (Hva gjør vi hvis "barnevakten" eller nattvakten dukker opp og forsøker å hindre oss? )

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

:ninja: 

Nåh, hadde ikke du lagt deg da søte barnevakten? :)

Om du ser noe ureglementert nå i tråden, så ser du nok bare syner fordi du er så trett :) Nattinatt! :)

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...