Zenobia Skrevet 17. april 2016 #1741 Del Skrevet 17. april 2016 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Mitt forslag er da at vi varsler om at nå nærmer vi oss et fint tall enten med den eller den på side 55 med stengt og innkjøring forbudt skiltet til på det ene fine tallet og venter til hun poster på neste fine tall? Anonymkode: d7aca...61f Jeg er fullstendig motstander av at vi forfordeler fine tall til én enkelt bruker i denne tråden. Det kommer jeg til å sabotere, hvis jeg rekker det. Hoppe får følge med På en snill dag, kanskje.. men når zlemme Zenobia kommer Andre (og ikke bare meg, vel?) kan også synes det er stas med fine postetall Så får jeg heller gjøre meg uvelkommen i tråden, om rampestrekene ikke faller i smak. Dette var en koselig tråd, men nå tenderer det mot å bli en usunn dyrking av en enkeltbruker. Det blir for kleint for meg, selv om jeg synes @Hoppetaujenta er en trivelig bruker 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. april 2016 #1742 Del Skrevet 17. april 2016 15 minutter siden, Zenobia skrev: Jeg er fullstendig motstander av at vi forfordeler fine tall til én enkelt bruker i denne tråden. Det kommer jeg til å sabotere, hvis jeg rekker det. Hoppe får følge med På en snill dag, kanskje.. men når zlemme Zenobia kommer Andre (og ikke bare meg, vel?) kan også synes det er stas med fine postetall Så får jeg heller gjøre meg uvelkommen i tråden, om rampestrekene ikke faller i smak. Dette var en koselig tråd, men nå tenderer det mot å bli en usunn dyrking av en enkeltbruker. Det blir for kleint for meg, selv om jeg synes @Hoppetaujenta er en trivelig bruker Da er siste ordet sagt om den saken. Siste taler taler alltid best. Trivsel og hygge er trådens formål, de som vil ha det motsatte, kan finne rikelig med andre tråder å boltre seg i. Anonymkode: d7aca...61f 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zenobia Skrevet 17. april 2016 #1743 Del Skrevet 17. april 2016 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Da er siste ordet sagt om den saken. Siste taler taler alltid best. Trivsel og hygge er trådens formål, de som vil ha det motsatte, kan finne rikelig med andre tråder å boltre seg i. Anonymkode: d7aca...61f her er det noe for enhver smak 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. april 2016 #1744 Del Skrevet 17. april 2016 Alltid plass til en til. Anonymkode: d7aca...61f 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 17. april 2016 #1745 Del Skrevet 17. april 2016 Men søte lille rare Zenobiaen vår da. Kan skjønne at vi skal dele på tallene. Jeg har sirklet rundt i alle telletrådene på jakt etter ekstraordinære tall i mange år jeg. Av og til treffer jeg, men som oftest treffer noen andre og sånn er det. Jeg har tenkt å fortsette å forsøke, selv om erfaringens blinde gudinne ikke ser i min retning. Forumister; fremmad i alle retninger for å erobre nye tall!" *galloppere inn i solnedgangen på sin stolte gnager av en hest* 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. april 2016 #1746 Del Skrevet 17. april 2016 Noen har stjålet den fine stemningen i tråden. Kan vi vennligst være så snill å finne den igjen? Anonymkode: d7aca...61f 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 17. april 2016 #1747 Del Skrevet 17. april 2016 Den skulle bare ut for å lufte seg litt. Den kommer når vi minst venter den. Jeg skal opp klokka syv i morgen. Så er det sagt...og dermed er det ikke uventet at jeg bikker over tidlig. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zenobia Skrevet 17. april 2016 #1748 Del Skrevet 17. april 2016 Jeg synes stemningen er fin Så da er det nok nok luftet Jeg blir nok også å bikke tidlig; var tidlig på'an i dag. På litt bergensk 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. april 2016 #1749 Del Skrevet 17. april 2016 12 minutter siden, Hoppetaujenta skrev: Den skulle bare ut for å lufte seg litt. Den kommer når vi minst venter den. Jeg skal opp klokka syv i morgen. Så er det sagt...og dermed er det ikke uventet at jeg bikker over tidlig. Hva skal du oppe å gjøre så tidlig Anonymkode: d7aca...61f 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nietsoj Skrevet 17. april 2016 #1750 Del Skrevet 17. april 2016 Godnatta alle sammen, sov gøtt og drøm bløtt 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. april 2016 #1751 Del Skrevet 17. april 2016 God natt til alle trette morgenfugler. Anonymkode: d7aca...61f 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 17. april 2016 #1752 Del Skrevet 17. april 2016 17 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hva skal du oppe å gjøre så tidlig Anonymkode: d7aca...61f Jeg begynner dagene mine i seks-syvtiden. Gjør ikke du? *nei tydeligvis ikke?* 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. april 2016 #1753 Del Skrevet 17. april 2016 Et øyeblikk siden, Hoppetaujenta skrev: Jeg begynner dagene mine i seks-syvtiden. Gjør ikke du? *nei tydeligvis ikke?* Nei, du da slutter jeg mine dager Kan vennligst være snill og rydde opp i 10 000 kr. Telletråden? Anonymkode: d7aca...61f 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 17. april 2016 #1754 Del Skrevet 17. april 2016 Skal forsøke. *pile inn* 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. april 2016 #1755 Del Skrevet 17. april 2016 Telletråden er bare surr, jeg gir opp. 7801, 7881, 8901 osv pleide være på sidetoppen. Og i forhold til anntall postinger i tråden er det og surret til. Blir som 10 kokker på et lite kjøkken. Anonymkode: d7aca...61f 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 17. april 2016 #1756 Del Skrevet 17. april 2016 Så er spørsmålet: skal vi telle oss opp fra side èn og finne det korrekte tallet? Jeg tørner inn jaffal. Her skal det soves og så møtes vi her i morgen en gang. Avtale? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. april 2016 #1757 Del Skrevet 17. april 2016 2 minutter siden, Hoppetaujenta skrev: Så er spørsmålet: skal vi telle oss opp fra side èn og finne det korrekte tallet? Jeg tørner inn jaffal. Her skal det soves og så møtes vi her i morgen en gang. Avtale? Anonymkode: d7aca...61f 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 17. april 2016 #1758 Del Skrevet 17. april 2016 Det tar jeg som et mumlende ja. Natta alle. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nietsoj Skrevet 17. april 2016 #1759 Del Skrevet 17. april 2016 (endret) Da har vi i det minste en avtale, natta alle Endret 17. april 2016 av Nietsoj 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 17. april 2016 #1760 Del Skrevet 17. april 2016 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå