Gå til innhold

Hvor er Hoppetaujenta akkurat nå?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Mitt forslag er da at vi varsler  :kjempesinna: om at nå nærmer vi oss et fint tall enten med den eller den på side 55 med stengt og innkjøring forbudt skiltet til :hoppe: på det ene fine tallet og venter til hun poster på neste fine tall? :vetikke:  :klo: 

Anonymkode: d7aca...61f

Jeg er fullstendig motstander av at vi forfordeler fine tall til én enkelt bruker i denne tråden. Det kommer jeg til å sabotere, hvis jeg rekker det. Hoppe får følge med :lur: 

På en snill dag, kanskje.. men når zlemme Zenobia kommer :ninja: 

Andre (og ikke bare meg, vel?) kan også synes det er stas med fine postetall :lillesky: 

Så får jeg heller gjøre meg uvelkommen i tråden, om rampestrekene ikke faller i smak.

Dette var en koselig tråd, men nå tenderer det mot å bli en usunn dyrking av en enkeltbruker. Det blir for kleint for meg, selv om jeg synes @Hoppetaujenta er en trivelig bruker :klemmer: 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker
15 minutter siden, Zenobia skrev:

Jeg er fullstendig motstander av at vi forfordeler fine tall til én enkelt bruker i denne tråden. Det kommer jeg til å sabotere, hvis jeg rekker det. Hoppe får følge med :lur: 

På en snill dag, kanskje.. men når zlemme Zenobia kommer :ninja: 

Andre (og ikke bare meg, vel?) kan også synes det er stas med fine postetall :lillesky: 

Så får jeg heller gjøre meg uvelkommen i tråden, om rampestrekene ikke faller i smak.

Dette var en koselig tråd, men nå tenderer det mot å bli en usunn dyrking av en enkeltbruker. Det blir for kleint for meg, selv om jeg synes @Hoppetaujenta er en trivelig bruker :klemmer: 

:opplyser: Da er siste ordet sagt om den saken. Siste taler taler alltid best.  

Trivsel og hygge er trådens formål, de som vil ha det motsatte, kan finne rikelig med andre tråder å boltre seg i. 

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

:opplyser: Da er siste ordet sagt om den saken. Siste taler taler alltid best.  

Trivsel og hygge er trådens formål, de som vil ha det motsatte, kan finne rikelig med andre tråder å boltre seg i. 

:ler:  her er det noe for enhver smak :tronderbart: 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men søte lille rare Zenobiaen vår da. Kan skjønne at vi skal dele på tallene. :jepp:  
Jeg har sirklet rundt i alle telletrådene på jakt etter ekstraordinære tall i mange år jeg. 
Av og til treffer jeg, men som oftest treffer noen andre og sånn er det. Jeg har tenkt
å fortsette å forsøke, selv om erfaringens blinde gudinne ikke ser i min retning.

Forumister; fremmad i alle retninger for å erobre nye tall!"  :opplyser: 
*galloppere inn i solnedgangen på sin stolte gnager av en hest* 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Noen har stjålet den fine stemningen i tråden. Kan vi vennligst være så snill å finne den igjen?  :scorpis:

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Den skulle bare ut for å lufte seg litt. Den kommer når vi minst venter den.  :jepp: 

Jeg skal opp klokka syv i morgen. Så er det sagt...og dermed er det ikke uventet at jeg bikker over tidlig. 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes stemningen er fin :) Så da er det nok nok luftet ;) 

Jeg blir nok også å bikke tidlig; var tidlig på'an i dag.

På litt bergensk :jepp: 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
12 minutter siden, Hoppetaujenta skrev:

Den skulle bare ut for å lufte seg litt. Den kommer når vi minst venter den.  :jepp: 

Jeg skal opp klokka syv i morgen. Så er det sagt...og dermed er det ikke uventet at jeg bikker over tidlig. 

Hva skal du oppe å gjøre så tidlig :vetikke: 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hva skal du oppe å gjøre så tidlig  Anonymkode: d7aca...61f

Jeg begynner dagene mine i seks-syvtiden.  Gjør ikke du?  *nei tydeligvis ikke?*  :skratte:

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Et øyeblikk siden, Hoppetaujenta skrev:

Jeg begynner dagene mine i seks-syvtiden.  Gjør ikke du?  *nei tydeligvis ikke?*  :skratte:

Nei, du da slutter jeg mine dager :lol: 

Kan :hoppe: vennligst være snill og rydde opp i 10 000 kr. Telletråden? :takke: 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Telletråden er bare surr, jeg gir opp. 7801, 7881, 8901 osv pleide være på sidetoppen. Og i forhold til anntall postinger i tråden er det og surret til. Blir som 10 kokker på et lite kjøkken. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så er spørsmålet: skal vi telle oss opp fra side èn og finne det korrekte tallet? :daane: 

Jeg tørner inn jaffal. Her skal det soves og så møtes vi her i morgen en gang. Avtale? :tommelopp: 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker
2 minutter siden, Hoppetaujenta skrev:

Så er spørsmålet: skal vi telle oss opp fra side èn og finne det korrekte tallet? :daane: 

Jeg tørner inn jaffal. Her skal det soves og så møtes vi her i morgen en gang. Avtale? :tommelopp: 

:natti:  

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...