Gå til innhold

Hvor er Hoppetaujenta akkurat nå?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

29.02.16 startet jeg i denne tråden. JEG er tråden mor, må vite. :ler: 

Vi er vel snarere som alle beboerne i de tre blokkene i Nåkkves ve, på Tveita :fnise: 

Innimellom så får noen Nåkk av nabobråk og stikker, andre kjefter ...... og så har vi det gående....

Anonymkode: d7aca...61f

Er det der Narvestad er vaktmester eller styreleder?

Anonymkode: e7763...421

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker
Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev:

Er det der Narvestad er vaktmester eller styreleder?

Google er din venn. Nåkkves vei er på Tveita, Tertitten (Narvestad brl) er et annet sted. (Husker ikke i farten hvor.) 

PS trådens hovedperson kunne da vel fått postet nr.,1500 ? Før du måtte preke? 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Google er din venn. Nåkkves vei er på Tveita, Tertitten (Narvestad brl) er et annet sted. (Husker ikke i farten hvor.) 

Takk for svar! Beklager at jeg ødela 1500-systemet som jeg ikke visste noe om.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Åh, du er trådens hovedperson? Si fra neste gang det ikke er lov til å poste for at du skal poste på de utvalgte tallene da

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Åh, du er trådens hovedperson? Si fra neste gang det ikke er lov til å poste for at du skal poste på de utvalgte tallene da

Jeg bestemmer ikke i eller over trådens innhold eller hvem og når man poster, altså. :hoppe:  er glad i fine tall å legge tilrette for at hun skal få fine tall her inne, prøver vi så langt mulig. Gjort er gjort og spist er spist! (Tips, du kan gå bakover til posting nummer 1 111....... :fnise: )

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg bestemmer ikke i eller over trådens innhold eller hvem og når man poster, altså. :hoppe:  er glad i fine tall å legge tilrette for at hun skal få fine tall her inne, prøver vi så langt mulig. Gjort er gjort og spist er spist! (Tips, du kan gå bakover til posting nummer 1 111....... :fnise: )

ok :)

Hva står det i posting nr 1111 og hvordan finner jeg denne?

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

For en halvtime siden gikk hun på kjøkkenet for å ordne opp. Hun har ikke kommet tilbake enda, så jeg tror jeg går på kjøkkenet jeg også. Snakkes senere .... eller jeg har jo ikke sagt noe enda da, bare suttet og måpt over denne tåpelige diskusjonen til de små blå.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Et øyeblikk siden, Nietsoj skrev:

For en halvtime siden gikk hun på kjøkkenet for å ordne opp. Hun har ikke kommet tilbake enda, så jeg tror jeg går på kjøkkenet jeg også. Snakkes senere .... eller jeg har jo ikke sagt noe enda da, bare suttet og måpt over denne tåpelige diskusjonen til de små blå.

Er dere samboere? :hjerte::hjerte:

Jeg visste ikke at det var slike søte hemmeligheter her på kg... :)

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

ok :)

Hva står det i posting nr 1111 og hvordan finner jeg denne?

Hun stengte tråden med forbudskilt, så klart. Forbudt for andre å poste! Så skrudde hun klokka tilbake til 11.11 og postet på trådens innlegg nummer 1 111. :daane:  (20 innlegg pr side, du får finne post en selv. ) 

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
3 minutter siden, Nietsoj skrev:

Suttet og måpt, du? Finne frem vaskekluten og tørke bort suttegreiene. :skratte: 

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Hun stengte tråden med forbudskilt, så klart. Forbudt for andre å poste! Så skrudde hun klokka tilbake til 11.11 og postet på trådens innlegg nummer 1 111. :daane:  (20 innlegg pr side, du får finne post en selv. ) 

side 55 da?

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
Den 6.4.2016 at 8.54, AnonymBruker skrev:

:kjempesinna:  OBS  varsel i tråden: 

:hoppe: får herved reservert innlegg i tråden nummer 1 111, etter gårsdagens ønske-på-trykk-høyt-tenkning. (Elleve i elleve) vi får påpasse om :hoppe:  rekker å poste klokken 11.11, en dag.....

(For odentlighetens høflige skyld :fnise:  så er dette innlegget nummer 11 01, noen nesten fine tall må da ts får lov til å få og, vel? )

Ok :)

Husk å komme med tilsvarende varsler ved senere anledninger også :)

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
19 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kan evt moderator spørres om å slette de siste innleggene slik at Hoppe får innlegg nr 1500? :)

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
16 minutter siden, Nietsoj skrev:

Jeg oppfattet det som at du skulle ut på kjøkkenet og se etter Hoppefrøkna?Misforsto jeg? Har dere ikke samme kjøkken?

I så fall beklager jeg min kommentar

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kan evt moderator spørres om å slette de siste innleggene slik at Hoppe får innlegg nr 1500? :)

:nei:  :nei:  Sånt bryr verken du, de eller oss andre oss om... glem hele saken og finn på koe bedre å bruke tid på.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er dere samboere? :hjerte::hjerte:

Jeg visste ikke at det var slike søte hemmeligheter her på kg... :)

Jeg er ikke samboer, hva Hoppe er, vet jeg ikke.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

:nei:  :nei:  Sånt bryr verken du, de eller oss andre oss om... glem hele saken og finn på koe bedre å bruke tid på.

Ok :)

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg oppfattet det som at du skulle ut på kjøkkenet og se etter Hoppefrøkna?Misforsto jeg? Har dere ikke samme kjøkken?

I så fall beklager jeg min kommentar

Nei vi har ikke samme kjøkken, men jeg er glad i søt musikk til maten :)

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...