Gå til innhold

Hvor er Hoppetaujenta akkurat nå?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Det virker som lille Hoppa har hoppet sin vei igjen ?  :icon_frown:

Anonymkode: 3af29...14d

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker
22 minutter siden, Hoppetaujenta skrev:

Hørt på makan. Det går da ikke an å glemme mat. :nigo:  Er du mett nå eller? Hva ble det evt? 

Det går helt fitn an, klarer det stadig vekk, jeg. :skratte: 

Kjøleskapet bød på en Nutridrink. Alt mulig på null komma niks av næring i en liten boks, med sugerør, så klart. 

Anonymkode: d7aca...61f

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg stusser litt. Slankere drikker nutri-ting...har du noe du vil fortelle meg, kaptein? :klo: 
---
Ellers måtte jeg bare ha femten minutter til i solstolen, for det var naturlig nok litt mindre varmt nå
og så har jeg tatt inn og lagt sammen nytørket tøy. Det lukter himmelrike på jorden av det :rodmer: 

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
2 minutter siden, Hoppetaujenta skrev:

Jeg stusser litt. Slankere drikker nutri-ting...har du noe du vil fortelle meg, kaptein? :klo: 
---
Ellers måtte jeg bare ha femten minutter til i solstolen, for det var naturlig nok litt mindre varmt nå
og så har jeg tatt inn og lagt sammen nytørket tøy. Det lukter himmelrike på jorden av det :rodmer: 

Kapteinen her! :fnise: 

Kapteinen har som :hoppe: tidliger er gjort litt kjent med vært litt svekling etter nedslåenden medusinering. Nav og apoteket sørger da for næring, på (kg)skattebetalernes regning.  (Vente på å få hele kg etter seg....)  Litt lettere blanding av folkelig mat og Nutridrink (snakk med onkeltante google du, Hoppe.) Holder da kroppen oppreist når den holder på å synke helt inn i kg via en skjerm på fanget. ::kaklehone: å hoppe rundt som < ------ han der, er da ikke noe særlig, må vite? 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, her skal ingen komme etter deg for noe annet enn å ønske god bedring med helsa. Nemlig. :jepp: 
Små porsjoner fordelt utover er veien å gå. Er det nødvendig så duger bittesmå porsjoner også. 

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
1 minutt siden, Hoppetaujenta skrev:

Nei, her skal ingen komme etter deg for noe annet enn å ønske god bedring med helsa. Nemlig. :jepp: 
Små porsjoner fordelt utover er veien å gå. Er det nødvendig så duger bittesmå porsjoner også. 

:takke:

Små porsjoner av kg? :skratte:  (kapteinen vet hen har vært her altfor mye....)

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

De kan være litt større. ;)  Det får en kjenne på selv, hvordan dagsformen er fra dag til kveld til natt.

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

De kan være litt større. ;)  Det får en kjenne på selv, hvordan dagsformen er fra dag til kveld til natt.

:tommelopp: 

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 28.2.2016 at 0.07, AnonymBruker skrev:

Er det 3 stykker av deg? Ikke rart du har kommet over 100 000 innlegg da. 

Se her: tanken er visst tenkt lenge før jeg nevnte noe om det. :fnise: 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Se her: tanken er visst tenkt lenge før jeg nevnte noe om det. :fnise: 

Hvem var det egentlig såm begynte med at du var så mange flere enn en? :vetikke: 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Wow Hoppe, du har jo vært her siden 2004, ikke rart du ligger med god over 100 000 innlegg, og 29 000 likes:bond:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
1 minutt siden, duftlys skrev:

Wow Hoppe, du har jo vært her siden 2004, ikke rart du ligger med god over 100 000 innlegg, og 29 000 likes:bond:

Jeg så på dette før i dag. Til å være så spretten i fingrene og lett på foten (les tråden?) Så har hunnaltfor få likes. Jeg tror jammen vi må få gjort noe slik at hun har like mange likes som innlegg. Noe annet vil gi ubalansje i hoppeskoene. :bond:  :danser: 

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hahaha.....det hadde vært skummelt å bli likt for alt en sa og gjorde. :ninja: 

6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvem var det egentlig såm begynte med at du var så mange flere enn en? 

Han er en anonym en som kaller seg for  Anonymkode: d7aca...61f               :lur:  Alias "The Kapteinen!" 

5 minutter siden, duftlys skrev:

Wow Hoppe, du har jo vært her siden 2004, ikke rart du ligger med god over 100 000 innlegg, og 29 000 likes

Nei, nei, nei, hør nå her; jeg har ikke ligget med noen som helst for å komme meg til topps her altså! :jolie: 

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hahaha.....det hadde vært skummelt å bli likt for alt en sa og gjorde. :ninja: 

Han er en anonym en som kaller seg for  Anonymkode: d7aca...61f               :lur:  Alias "The Kapteinen!" 

Nei, nei, nei, hør nå her; jeg har ikke ligget med noen som helst for å komme meg til topps her altså! :jolie: 

Sikker på dette?:lur:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Hahaha.....det hadde vært skummelt å bli likt for alt en sa og

Neeei, jeg tror det startet hosmlille ordet, of fortsatte her..... :vetikke: 

Sitat

Innlegg er da så mangt, avhengig av hvilket underforum manner på. På gravideforumet så er der innlegg mot lekkasjer. På babyforum, så er det innlegg i samme plagg men tosidig og høyere oppe. I kropp og helse ....nei, nu får det være nokkk. 

Alle mann til hoppeliksene. Jeg har gjort en innsakts, med hoppestaven. 

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dette kan bli skummelt morsomt. :hoppe:                       ...menneh er ikke det en slags spamming da? :klo: 

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
1 minutt siden, Hoppetaujenta skrev:

Dette kan bli skummelt morsomt. :hoppe:                       ...menneh er ikke det en slags spamming da? :klo: 

Nix, fillifix. Modene vet det ikke. (Hviske stille, Hoppe snakker bare offentlig...) 

Harke tia til,å væra her, jeg teller! 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...