Hoppetaujenta Skrevet 9. april 2016 #1241 Del Skrevet 9. april 2016 Ok. Jeg fikk nok ingen av dem heller. Kler godt på meg når almanakken viser tidlig i april. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. april 2016 #1242 Del Skrevet 9. april 2016 Fornuftig, du er. ( Hm, kan man egentlig få barn i magen av å gå ut på sin veranda, med Hoppekyskhetsbelte på? ) Anonymkode: d7aca...61f 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 9. april 2016 #1243 Del Skrevet 9. april 2016 Jeg er ikke helt sikker, men jeg er veeeldig på vakt når det gjelder den slags. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. april 2016 #1244 Del Skrevet 9. april 2016 Et øyeblikk siden, Hoppetaujenta skrev: Jeg er ikke helt sikker, men jeg er veeeldig på vakt når det gjelder den slags. Flott, da får vi ikke bilder og beskjed om å tolke denne testen, fra i denne tråden. Kanskje vi skal nedlegge veto på at det er forbud mot bilder av tester for denne typen tilstander ?? I denne tråden? Anonymkode: d7aca...61f 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zenobia Skrevet 9. april 2016 #1245 Del Skrevet 9. april 2016 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Frys nå ikke "småfolk" på deg. Tomt, . Anonymkode: d7aca...61f 19 minutter siden, AnonymBruker skrev: Mulig Småfolk man fryser på seg er virus og særlig basselusker, @Hoppetaujenta Anonymkode: d7aca...61f Jeg har hørt man kan fryse på seg lausunger (fordi man gjør det man må for å holde varmen), men denne utgaven var ny for meg. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. april 2016 #1246 Del Skrevet 9. april 2016 1 minutt siden, Zenobia skrev: Jeg har hørt man kan fryse på seg lausunger (fordi man gjør det man må for å holde varmen), men denne utgaven var ny for meg. Din utgave var ny for meg! Ja, ja, så lærte vi noe nytt og nyttig begge av denne unyttige kvalitetstråden. Anonymkode: d7aca...61f 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. april 2016 #1247 Del Skrevet 9. april 2016 Espen Ester Benestad sier på teveen hos Dorthe; Kjoler er ikke farlig, pistoler er farlig. Lånte han kjolene dine, @Hoppetaujenta ? Derfor du hadde kjolemankoproblemer? (sånn, den passer fint.) Anonymkode: d7aca...61f 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 9. april 2016 #1248 Del Skrevet 9. april 2016 Esthers stil er nok ikke helt min stil nei....og sånn bildetolkningshjelp kommer jaffal ikke jeg til å legge ut her. Driver ikke på med sånn ekstremsport serru. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. april 2016 #1249 Del Skrevet 9. april 2016 5 minutter siden, Hoppetaujenta skrev: Esthers stil er nok ikke helt min stil nei....og sånn bildetolkningshjelp kommer jaffal ikke jeg til å legge ut her. Driver ikke på med sånn ekstremsport serru. Anonymkode: d7aca...61f 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 9. april 2016 #1250 Del Skrevet 9. april 2016 Jammen det er sant det altså. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. april 2016 #1251 Del Skrevet 9. april 2016 Hva betyr adjø? Anonymkode: d7aca...61f 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 9. april 2016 #1252 Del Skrevet 9. april 2016 Det er teksten til Jahn Teigen skulle jeg mene? 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. april 2016 #1253 Del Skrevet 9. april 2016 Er det bare trist? Anonymkode: d7aca...61f 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 9. april 2016 #1254 Del Skrevet 9. april 2016 Kommer litt an på settingen det da. Kan være trist, eller helt høflig greit. Uansett er det en fin anledning til å si hei og velkommen etterpå igjen. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zenobia Skrevet 9. april 2016 #1255 Del Skrevet 9. april 2016 18 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hva betyr adjø? Anonymkode: d7aca...61f Adjø er en fornorsket skrivemåte fra et fransk uttrykk, A dieu! som betyr til Gud! En alvorlig avskjed. På spansk har de noe lignende: Vaya con Dios. Vandre med Gud, trur eg, men jeg hadde aldri spansk. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. april 2016 #1256 Del Skrevet 9. april 2016 1 minutt siden, Hoppetaujenta skrev: Kommer litt an på settingen det da. Kan være trist, eller helt høflig greit. Uansett er det en fin anledning til å si hei og velkommen etterpå igjen. Den der spilte og sang Ingrid Bjørnov (?) Meget pent på staskanalen for noen få timer siden. Nei, nur får vi ta adjø, adjø, adjø. Anonymkode: d7aca...61f 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 9. april 2016 #1257 Del Skrevet 9. april 2016 Åhh...du mente det faktisk 61f? Adjø? Z har rett. Hun bør få lønn for alle de fine innputtene som hun kommer med støtt og stadig. *sette inn en liten tøypose med gullmynter som en start* Natta. Så får vi se om du klarer å rive deg løs herfra. lol 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. april 2016 #1258 Del Skrevet 9. april 2016 7 minutter siden, Hoppetaujenta skrev: Åhh...du mente det faktisk 61f? Adjø? Z har rett. Hun bør få lønn for alle de fine innputtene som hun kommer med støtt og stadig. *sette inn en liten tøypose med gullmynter som en start* Natta. Så får vi se om du klarer å rive deg løs herfra. lol 7 minutter siden, Hoppetaujenta skrev: Åhh...du mente det faktisk 61f? Adjø? Z har rett. Hun bør få lønn for alle de fine innputtene som hun kommer med støtt og stadig. *sette inn en liten tøypose med gullmynter som en start* Natta. Så får vi se om du klarer å rive deg løs herfra. lol Rive deg løs? Du er jo klonet i mange varianter, slik vi tydelig så og ser om vi går bakover i tråden og ikke fremover. Eller oppover og ikke nedover. Eller sidelengs om skjermen snus rette vegen. Anonymkode: d7aca...61f 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 9. april 2016 #1259 Del Skrevet 9. april 2016 Det er ikke meg som skal rive meg løs, men deg. Hvis du klarer det da. Skal sikkert bare opp igjen og ha litt vann el.l. når du har lagt deg. lol 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zenobia Skrevet 9. april 2016 #1260 Del Skrevet 9. april 2016 30 minutter siden, Hoppetaujenta skrev: Z har rett. Hun bør få lønn for alle de fine innputtene som hun kommer med støtt og stadig. *sette inn en liten tøypose med gullmynter som en start* Hvis det ikke er adjø som i farvel for alltid, da? Tusen takk for gullmyntene! Det er en liten onkel skrue i meg. Noen sier det er sånn fordi jeg har en skrue løs. Dem om det. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå