Gå til innhold

Hvor er Hoppetaujenta akkurat nå?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Ok. Jeg fikk nok ingen av dem heller. :nigo: Kler godt på meg når almanakken viser tidlig i april. 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Fornuftig, du er. :blomst:  :vinke: 

( Hm, kan man egentlig få barn i magen av å gå ut på sin veranda, med Hoppekyskhetsbelte på? ) 

Anonymkode: d7aca...61f

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er ikke helt sikker, men jeg er veeeldig på vakt når det gjelder den slags. :glare: 

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Et øyeblikk siden, Hoppetaujenta skrev:

Jeg er ikke helt sikker, men jeg er veeeldig på vakt når det gjelder den slags. :glare: 

Flott, da får vi ikke bilder og beskjed om å tolke denne testen, fra :hoppe:  i denne tråden. :klappe:  

Kanskje vi skal nedlegge veto på at det er forbud mot bilder av tester for denne typen tilstander :gravid:  ?? I denne tråden? 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Frys nå ikke "småfolk" på deg. Tomt, :nei:  . :spise: 

19 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Mulig :vetikke:  Småfolk man fryser på seg er virus og særlig basselusker, @Hoppetaujenta :skratte: 

Jeg har hørt man kan fryse på seg lausunger (fordi man gjør det man må for å holde varmen), men denne utgaven var ny for meg.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
1 minutt siden, Zenobia skrev:

Jeg har hørt man kan fryse på seg lausunger (fordi man gjør det man må for å holde varmen), men denne utgaven var ny for meg.

Din utgave var ny for meg! :bolledeig:

Ja, ja, så lærte vi noe nytt og nyttig begge av denne unyttige kvalitetstråden. :Nikke: 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Espen Ester Benestad sier på teveen hos Dorthe; Kjoler er ikke farlig, pistoler er farlig. 

Lånte han kjolene dine, @Hoppetaujenta ? Derfor du hadde kjolemankoproblemer? :transe:  (sånn, den passer fint.)

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Esthers stil er nok ikke helt min stil nei....og sånn bildetolkningshjelp kommer jaffal ikke jeg til å legge ut her. 
Driver ikke på med sånn ekstremsport serru. :jolie: 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
5 minutter siden, Hoppetaujenta skrev:

Esthers stil er nok ikke helt min stil nei....og sånn bildetolkningshjelp kommer jaffal ikke jeg til å legge ut her. 
Driver ikke på med sånn ekstremsport serru. :jolie: 

:ninja: 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kommer litt an på settingen det da. Kan være trist, eller helt høflig greit. 
Uansett er det en fin anledning til å si hei og velkommen etterpå igjen. :jepp: 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hva betyr adjø? :vinke: 

Adjø er en fornorsket skrivemåte fra et fransk uttrykk, A dieu! som betyr til Gud! En alvorlig avskjed. På spansk har de noe lignende: Vaya con Dios. Vandre med Gud, trur eg, men jeg hadde aldri spansk.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
1 minutt siden, Hoppetaujenta skrev:

Kommer litt an på settingen det da. Kan være trist, eller helt høflig greit. 
Uansett er det en fin anledning til å si hei og velkommen etterpå igjen. :jepp: 

Den der spilte og sang Ingrid Bjørnov (?) Meget pent på staskanalen for noen få timer siden.

Nei, nur får vi ta adjø, adjø, adjø. 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Åhh...du mente det faktisk 61f? Adjø? Z har rett. Hun bør få lønn for alle de fine innputtene
som hun kommer med støtt og stadig. :jepp:  *sette inn en liten tøypose med gullmynter som en start* 

Natta. Så får vi se om du klarer å rive deg løs herfra. lol

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
7 minutter siden, Hoppetaujenta skrev:

Åhh...du mente det faktisk 61f? Adjø? Z har rett. Hun bør få lønn for alle de fine innputtene
som hun kommer med støtt og stadig. :jepp:  *sette inn en liten tøypose med gullmynter som en start* 

7 minutter siden, Hoppetaujenta skrev:

Rive deg løs? Du er jo klonet i mange varianter, slik vi tydelig så og ser om vi går bakover i tråden og ikke fremover. Eller oppover og ikke nedover. Eller sidelengs om skjermen snus rette vegen. 

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke meg som skal rive meg løs, men deg.  :tongue:  Hvis du klarer det da.
Skal sikkert bare opp igjen og ha litt vann el.l. når du har lagt deg. lol

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

30 minutter siden, Hoppetaujenta skrev:

Z har rett. Hun bør få lønn for alle de fine innputtene

Hvis det ikke er adjø som i farvel for alltid, da? :sukk:

Tusen takk for gullmyntene! :skya: Det er en liten onkel skrue i meg. Noen sier det er sånn fordi jeg har en skrue løs. Dem om det.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...