Zenobia Skrevet 8. april 2016 #1201 Del Skrevet 8. april 2016 25 minutter siden, Hoppetaujenta skrev: Jeg fikk med meg siste halvdelen i dag og har satt den på opptak til mandag. Det er saker det! Jeg har ikke noe å ta opp med Men episoden som gikk på NRK2 kl 17 er tilgjengelig ennå på direktesiden NÅ, så jeg skynder meg For snart blir den utilgjengelig, og ikke alle legges ut i nett-tv senere. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 8. april 2016 #1202 Del Skrevet 8. april 2016 Løp og se! 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. april 2016 #1203 Del Skrevet 8. april 2016 1 time siden, Zenobia skrev: Så fristende ut! Jeg har brennevin, men ikke blandevann. Har du en god mimosa-oppskrift? Jeg koser meg forresten med rosévin I lige måde! 1 time siden, Hoppetaujenta skrev: I lige måde herfra også, så er det sagt. Rikelig med kvalitetsprek i tråden, enda kapteinen har vært ute og flydd.... Anonymkode: d7aca...61f 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zenobia Skrevet 8. april 2016 #1204 Del Skrevet 8. april 2016 Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev: Rikelig med kvalitetsprek i tråden, enda kapteinen har vært ute og flydd.... Anonymkode: d7aca...61f Flykaptein? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. april 2016 #1205 Del Skrevet 8. april 2016 Et øyeblikk siden, Zenobia skrev: Flykaptein? Spør @Hoppetaujenta eller var det noen andre? Husker ikke hvem som døpte meg om til matros, så ble jeg transformert til kaptein. Gikk fra båt til fly før i dag. Hvor skal dette ende? (også sitter jeg her, igjen... på kg.) Anonymkode: d7aca...61f 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 8. april 2016 #1206 Del Skrevet 8. april 2016 Var det ikke Brumle som sa matros da? Mener at jeg sa kaptein....men det er ikke helt sikkert noe som helst når klokken er over midnatt....om en time. Gosh så trøtt jeg er. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. april 2016 #1207 Del Skrevet 8. april 2016 1 minutt siden, Hoppetaujenta skrev: Var det ikke Brumle som sa matros da? Mener at jeg sa kaptein....men det er ikke helt sikkert noe som helst når klokken er over midnatt....om en time. Gosh så trøtt jeg er. Betyr vel ingenting? Jeg bryr meg ikke så tungt om titler og trives godt så blåtann. Det viktigste er vel at vi har det littm"løye"¿ Hva er nå dette for en stokk og staurfigurering? Anonymkode: d7aca...61f 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 8. april 2016 #1208 Del Skrevet 8. april 2016 Jeg liker også å ha det litt løye. Akkurat nå mimer jeg heftig til Mikkel Jakksen`s "Bad"....på radio.... 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. april 2016 #1209 Del Skrevet 8. april 2016 2 minutter siden, Hoppetaujenta skrev: Jeg liker også å ha det litt løye. Akkurat nå mimer jeg heftig til Mikkel Jakksen`s "Bad"....på radio.... Er du løyen? Anonymkode: d7aca...61f 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 8. april 2016 #1210 Del Skrevet 8. april 2016 Jeg løyer så godt jeg kan jeg! D.v.s.at jeg roer ned til å legge meg. Eller noe sånn. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. april 2016 #1211 Del Skrevet 8. april 2016 Roe ned? Du? Med Hoppetauet ditt? Anonymkode: d7aca...61f 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 8. april 2016 #1212 Del Skrevet 8. april 2016 Jeg har full kontroll tenk! 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. april 2016 #1213 Del Skrevet 8. april 2016 Kjapp, som alltid. Hvilke sko hopper du rundt i sånn på forumet? (IKKE SVAR PAMPUSSER DA. ) Anonymkode: d7aca...61f 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 8. april 2016 #1214 Del Skrevet 8. april 2016 Akkurat nå er det gode "fjøssko" ala crocs. De flyr meg nesten rundt! Og dessuten har jeg tenkt å steike meg noen egg, kutte opp litt kokte poteter, løk, krydder og sånn... så blir det nattmat i kveld også. Skulle egentlig vært kveldsmat, men jeg er litt forsinket i kveld. I morra blir det is jaffal! 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. april 2016 #1215 Del Skrevet 8. april 2016 Du fikk innlegg 1 111, nå fikk jeg jammen 1 212 opp i her. Jeg skal snart legges. Morgendagen begynner før fuglene kvitrer. og takk for kvalitetpraten. Anonymkode: d7aca...61f 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 8. april 2016 #1216 Del Skrevet 8. april 2016 Grattis med 1212! Godnatt, over og ut herfra! 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zenobia Skrevet 8. april 2016 #1217 Del Skrevet 8. april 2016 Jeg prøver å finne utgangen, jeg også 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. april 2016 #1218 Del Skrevet 8. april 2016 1 minutt siden, Zenobia skrev: Jeg prøver å finne utgangen, jeg også . Du har funnet ingangen, nå! Anonymkode: d7aca...61f 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 9. april 2016 #1219 Del Skrevet 9. april 2016 15 timer siden, duftlys skrev: Tar gjerne en mimosas Så lenge den er "lovlig" for meg å drikke, fyller 20 til høsten (Nå vet dere det, er fortsatt en liten unge) Det er den! Bare champagne/prosecco og juice i den 14 timer siden, Zenobia skrev: --- Har du en god mimosa-oppskrift? --- http://www.thekitchn.com/6-essentials-for-the-perfect-mimosa-200479 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. april 2016 #1220 Del Skrevet 9. april 2016 Sover hun, enda? Anonymkode: d7aca...61f 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå