Hoppetaujenta Skrevet 8. april 2016 #1181 Del Skrevet 8. april 2016 Mulig det. Veldig bra, for nå kan dere fortsette praten om lystige viner med rundhet og sødme og hva det nå heter for noe. Spis, drikk og vær stadig gladere i tråden. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 8. april 2016 #1182 Del Skrevet 8. april 2016 Fritt valg her 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 8. april 2016 #1183 Del Skrevet 8. april 2016 Hmm...nå hadde jeg logget meg ut, men måtte inn for å skrive noe jeg hadde glemt.... og hva skuer mine blå? 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 8. april 2016 #1184 Del Skrevet 8. april 2016 du har en sjette sans for iskrem! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. april 2016 #1185 Del Skrevet 8. april 2016 27 minutter siden, Hoppetaujenta skrev: Nemlig. Nå må jeg hoppe videre i min dag, men jeg stikker innom når jeg minst venter det. So long. Du hopper rundt, du? Innom hos staskanalens sider og alt og det? Anonymkode: d7aca...61f 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 8. april 2016 #1186 Del Skrevet 8. april 2016 Sjøfolk før i tiden hadde sånne "damesirener" som de måtte passe seg for. Jeg har egne is-sirener som går av når det er is i nærheten og jeg passer meg slett ikke, men sier som Ronja Røverdatter når hun løper skogen i møte: "Hit med lite farligheter!" ... .... 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. april 2016 #1187 Del Skrevet 8. april 2016 Bare ikke bli ett egg med tre eller tre med egg, hva det nå var igjen... Anonymkode: d7aca...61f 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 8. april 2016 #1188 Del Skrevet 8. april 2016 Hmm...jeg får tenke litt på saken. Det blir kanskje litt klaustrofobisk i lengden? ...men nå skal jeg gå helt sikkert! *ut bort og vekk!* 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. april 2016 #1189 Del Skrevet 8. april 2016 Anonymkode: d7aca...61f 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zenobia Skrevet 8. april 2016 #1190 Del Skrevet 8. april 2016 Den 1.4.2016 at 16.04, Hoppetaujenta skrev: Takk skal du ha og tanken er fin den, men det hadde blitt vanskelig å finne meg når jeg er så anonym som jeg er. Guruer sitter ofte tilbaketrukket oppi fjellene. De myser mot horisonten og grunner på de store små tingene her i verden. Der er det ingen postleveranser til døren og heller ingen adresser, når jeg først tenker meg om. Men tanken er god den, Kaptein. Den 1.4.2016 at 16.48, Hoppetaujenta skrev: Å fyss å fyss. Det er en faretruende tanke, men om de gjør jobben sin som de skal (snorrett etter boka), så vet de ikke denslags hvis det ikke har vært og ikke er noen grunn til at de skulle ha lett etter det. Jeg har et valg og jeg velger å tro at de tar sitt ansvar på alvor. Men epostadressen din er vel registrert? Da kunne de sendt deg et gavekort prompte på epost. Nei, jeg har wunderbaum og mangler bare grilldress. Jeg ligger litt etter i tråden, så jeg har nettopp inntatt virtuell grillmat nå. Harry skal ikke undervurderes! Husk Klein *tilbake til side 50* 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. april 2016 #1191 Del Skrevet 8. april 2016 1 time siden, Zenobia skrev: Men epostadressen din er vel registrert? Da kunne de sendt deg et gavekort prompte på epost. Nei, jeg har wunderbaum og mangler bare grilldress. Jeg ligger litt etter i tråden, så jeg har nettopp inntatt virtuell grillmat nå. Harry skal ikke undervurderes! Husk Klein *tilbake til side 50* Helt enig, de kunne gitt Guruen et gavekort. Så mye kvalitetspreik hun har lagt igjen gjennom mye mer enn 100 000 innlegg så er det nesten flaut at første kvinne til hundredetusen ikke får en liten oppmerksomhet. En sånn sak som forenkler kontakten hennes med forumet, så klart, altså. Trivelig å se deg her, Z. Anonymkode: d7aca...61f 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 8. april 2016 #1192 Del Skrevet 8. april 2016 Veldig enig i at hoppetussen burde fått en oppmerksomhet! 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
duftlys Skrevet 8. april 2016 #1193 Del Skrevet 8. april 2016 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. april 2016 #1194 Del Skrevet 8. april 2016 1 minutt siden, duftlys skrev: Mmm, nydelig duft av duftlys. Anonymkode: d7aca...61f 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
duftlys Skrevet 8. april 2016 #1195 Del Skrevet 8. april 2016 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Mmm, nydelig duft av duftlys. Anonymkode: d7aca...61f 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 8. april 2016 #1196 Del Skrevet 8. april 2016 På tide med fredagscocktail i denne tråden .. er det ikke?!! I dag blir det mimosas, i anledning våren 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 8. april 2016 #1197 Del Skrevet 8. april 2016 Jeg tror det ene der er lettsolo med bær og jeg sier jatakk. *det andre kommenterer hun ikke* 5 timer siden, Zenobia skrev: Harry skal ikke undervurderes! Husk Klein Jeg fikk med meg siste halvdelen i dag og har satt den på opptak til mandag. Det er saker det! 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
duftlys Skrevet 8. april 2016 #1198 Del Skrevet 8. april 2016 Tar gjerne en mimosas Så lenge den er "lovlig" for meg å drikke, fyller 20 til høsten (Nå vet dere det, er fortsatt en liten unge) 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zenobia Skrevet 8. april 2016 #1199 Del Skrevet 8. april 2016 2 timer siden, Rumle skrev: På tide med fredagscocktail i denne tråden .. er det ikke?!! I dag blir det mimosas, i anledning våren Så fristende ut! Jeg har brennevin, men ikke blandevann. Har du en god mimosa-oppskrift? Jeg koser meg forresten med rosévin 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Trivelig å se deg her, Z. Anonymkode: d7aca...61f I lige måde! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 8. april 2016 #1200 Del Skrevet 8. april 2016 I lige måde herfra også, så er det sagt. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå