AnonymBruker Skrevet 7. april 2016 #1141 Del Skrevet 7. april 2016 Åååååå, åhå! Hun har funnet kjolene sine! Anonymkode: d7aca...61f 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 7. april 2016 #1142 Del Skrevet 7. april 2016 Absolutt ALT kjennes bra nå. Jeg er lykkelig her jeg hopper. Til og med Kiwiposer er vakre! 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 7. april 2016 #1143 Del Skrevet 7. april 2016 (endret) 32 minutter siden, AnonymBruker skrev: --- Information: Må dra på Kiwifrukt senere for å skaffe Rumlehatter. Kan da glemme megselv borte vekk underveis. Anonymkode: d7aca...61f 2 minutter siden, Hoppetaujenta skrev: Absolutt ALT kjennes bra nå. Jeg er lykkelig her jeg hopper. Til og med Kiwiposer er vakre! Endret 7. april 2016 av Rumle 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. april 2016 #1144 Del Skrevet 7. april 2016 Og så levde de lykkelig alle sine dager...... Anonymkode: d7aca...61f 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 7. april 2016 #1145 Del Skrevet 7. april 2016 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 7. april 2016 #1146 Del Skrevet 7. april 2016 JA. Jeg skulle gjerne ha spist noen twister med deg Rumle (eller skal vi si Gumle?), mens jeg hoppet glad inn i solnedgangen. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. april 2016 #1147 Del Skrevet 7. april 2016 Noen er drit lei av å se denne tråden og gir klart uttrykk for det i tråden for flåsete svar. Vi får skru opp aktiviteten her, kanskje? Tvist Anonymkode: d7aca...61f 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 7. april 2016 #1148 Del Skrevet 7. april 2016 Ikke Twist? Er du tannlege på fritiden eller? / Å. Hvorfor er folk innom denne dumme tråden hvis de ikke liker den da? 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. april 2016 #1149 Del Skrevet 7. april 2016 16 minutter siden, Hoppetaujenta skrev: Ikke Twist? Er du tannlege på fritiden eller? / Å. Hvorfor er folk innom denne dumme tråden hvis de ikke liker den da? Trådbesøkende Tannlege Kaptein 24/7 Anonymkode: d7aca...61f 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 7. april 2016 #1150 Del Skrevet 7. april 2016 Det har vært mange innom her i så fall.... 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. april 2016 #1151 Del Skrevet 7. april 2016 3 minutter siden, Hoppetaujenta skrev: Det har vært mange innom her i så fall.... Alle kan ikke like alle tråder. Påstår noen det, så mistenkes de for å være uærlig eller tulleruskomsnusk. Anonymkode: d7aca...61f 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 7. april 2016 #1152 Del Skrevet 7. april 2016 Det er ikke meningen at alle skal like alt. Rett som det er sier jeg til meg selv at: "Lever virkelig den fine tulletråden der ennå?" Jeg liker den jeg, merkelig som det enn kan høres ut. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. april 2016 #1153 Del Skrevet 7. april 2016 1 minutt siden, Hoppetaujenta skrev: Det er ikke meningen at alle skal like alt. Rett som det er sier jeg til meg selv at: "Lever virkelig den fine tulletråden der ennå?" Jeg liker den jeg, merkelig som det enn kan høres ut. Hvilken tulletråd Vente spent på svar! Anonymkode: d7aca...61f 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 7. april 2016 #1154 Del Skrevet 7. april 2016 *denne* *løpe for å gjemme seg på det stille rommet der ingen andre før har vært* 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. april 2016 #1155 Del Skrevet 7. april 2016 2 minutter siden, Hoppetaujenta skrev: *denne* *løpe for å gjemme seg på det stille rommet der ingen andre før har vært* Anonymkode: d7aca...61f 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 7. april 2016 #1156 Del Skrevet 7. april 2016 Jammen jeg sa at den var fin jo...og jeg liker den, men for andre kan den se nokså tullete ut. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. april 2016 #1157 Del Skrevet 7. april 2016 4 minutter siden, Hoppetaujenta skrev: Jammen jeg sa at den var fin jo...og jeg liker den, men for andre kan den se nokså tullete ut. Ok, da! Du er vel den eneste som har og har hatt egen fanklubbtråd, av denne typen Så du gikk bak ryggen på en blåtannmann, for litt siden..... Anonymkode: d7aca...61f 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 7. april 2016 #1158 Del Skrevet 7. april 2016 (endret) Ja jeg syns det var på sin plass å si et uhyggevekkende "bø" i det stille. Og nå sier jeg at jeg må gå. Kanskje jeg kommer innom litt senere i kveld. Kanskje helt sikkert. Hadebra så lenge. Endret 7. april 2016 av Hoppetaujenta 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. april 2016 #1159 Del Skrevet 7. april 2016 5 timer siden, Hoppetaujenta skrev: Ja jeg syns det var på sin plass å si et uhyggevekkende "bø" i det stille. Og nå sier jeg at jeg må gå. Kanskje jeg kommer innom litt senere i kveld. Kanskje helt sikkert. Hadebra så lenge. Du har fått mange pluss der inne, for å si BØ. (Sist sett i siste ordet, men hvor er hu nå, da?) Anonymkode: d7aca...61f 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 7. april 2016 #1160 Del Skrevet 7. april 2016 Jeg hører på en dab-radio med veldig god lyd og en Terry Jacks synger om Seasons In The Sun. Trist. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå