AnonymBruker Skrevet 2. april 2016 #1001 Del Skrevet 2. april 2016 2 minutter siden, ___ skrev: Å, driver dere og forfatter en bok? Man vet aldri hvilke sprell og hyss (Emil hyss) som kan finne sted i Hoppetaugarnnøster. Fysj ogmfy, nå runder vi visst 1000 innlegg Anonymkode: d7aca...61f 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. april 2016 #1002 Del Skrevet 2. april 2016 3 minutter siden, Hoppetaujenta skrev: *61f skal gjøre det nå ja. lol* Ok. Skal vi se her..... Min mor sa: "En gang i en fjern fremtid vil du, min favorittsønn, skrive en avhandlig som du blir berømt via, og du vil bli lest og elsket av mange!" *så er det din tur* Og så du min sønn, Brutus! (Låne litt tittel fra noe alt forfatet av kloke folk, i mangel på nattfantasi....) Anonymkode: d7aca...61f 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 2. april 2016 #1003 Del Skrevet 2. april 2016 Den 2.4.2016 at 0.28, ___ skrev: Takk for hyggelig tilbakemelding Hoppetaujenta! Bare hyggelig det vettu. / Jeg ser frem til boka di 61f. Jeg skal stå først i køen når den er ute. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. april 2016 #1004 Del Skrevet 2. april 2016 Ta turen innom ebay, kjøpe 10 kladdebøker, skrive utenpå, og vente spent på Hoppetaujentas adresse for å få sendt produktet til @Hoppetaujenta. Anonymkode: d7aca...61f 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. april 2016 #1005 Del Skrevet 3. april 2016 Allerede over 1 000 kommentarer i denne tråden! Anonymkode: 3af29...14d 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 3. april 2016 #1006 Del Skrevet 3. april 2016 (Ikke hold pusten mens du venter sier jeg bare) ----- Ja er det ikke utrolig, 14d? Jeg begriper ingenting jeg, bortsett fra at her inne er det prateglade folk. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. april 2016 #1007 Del Skrevet 3. april 2016 18 minutter siden, Hoppetaujenta skrev: (Ikke hold pusten mens du venter sier jeg bare) ----- Ja er det ikke utrolig, 14d? Jeg begriper ingenting jeg, bortsett fra at her inne er det prateglade folk. Anonymkode: d7aca...61f 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 3. april 2016 #1008 Del Skrevet 3. april 2016 ...men er ikke dette egentlig å selge skinnet før bjørnen er skutt? Du må jo nesten forfatte den før du begynner å selge den til fansen? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. april 2016 #1009 Del Skrevet 3. april 2016 36 minutter siden, Hoppetaujenta skrev: ...men er ikke dette egentlig å selge skinnet før bjørnen er skutt? Du må jo nesten forfatte den før du begynner å selge den til fansen? Hva du ikke vet har du ikke godt av! Jeg venter bare på adressen din, jeg, vetdu! Anonymkode: d7aca...61f 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 3. april 2016 #1010 Del Skrevet 3. april 2016 Men den står jo åpent og fritt tilgjengelig i min profil skulle jeg mene. Frem med forstyrrelsesglasset ditt, kaptein! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. april 2016 #1011 Del Skrevet 3. april 2016 About Me Hoppe ønsker kun å snakke offentlig, altså ingen pm`er. Det blir best sånn. Takk for oppmerksomheten. Anonymkode: d7aca...61f 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 3. april 2016 #1012 Del Skrevet 3. april 2016 (endret) Hvaffornoe? Står ikke min adresse i mine opplysninger? *nå har jeg sjekket og joda det gjør det* Endret 3. april 2016 av Hoppetaujenta 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. april 2016 #1013 Del Skrevet 3. april 2016 LokasjonInnerst og aller øverst i KG-Allèens eldgamle almetre Og det tror du Posten Noreg, eller Julenissen for den del, klarer å finne frem til? Hvor ofte kontakter du Postens ettersøkningstjenste for post med mangelfull adresse? Fast kunde der, eller? Anonymkode: d7aca...61f 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 3. april 2016 #1014 Del Skrevet 3. april 2016 Pfft....de kjenner meg nå, etter all den posten de har håndbært til min postkasseheis nederst ved rota. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. april 2016 #1015 Del Skrevet 3. april 2016 5 minutter siden, Hoppetaujenta skrev: Pfft....de kjenner meg nå, etter all den posten de har håndbært til min postkasseheis nederst ved rota. Snakke hemmelig med postmadam storesøster om Anonymkode: d7aca...61f 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 3. april 2016 #1016 Del Skrevet 3. april 2016 (endret) Du må kanskje belage deg på å få negativt svar...for jeg er oppgradert til VIP-kunde. *sjekke at si-i-fra-hvor-du-går-tjenesten fungerer* "Jeg skal gå tur nå. Farvel." Endret 3. april 2016 av Hoppetaujenta 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. april 2016 #1017 Del Skrevet 3. april 2016 10 minutter siden, Hoppetaujenta skrev: Du må kanskje belage deg på å få negativt svar...for jeg er oppgradert til VIP-kunde. Hvem du er, jo, det skal jeg fortelle deg, Guruen som ingen kunne målbinde. Kenguruen ingen klarer å fange, og kg velgjører! Skulle det ellers være noe, så kan du komme med tilføyelser selv! Anonymkode: d7aca...61f 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 3. april 2016 #1018 Del Skrevet 3. april 2016 Takk. Jeg er veldig glad i iskrem! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. april 2016 #1019 Del Skrevet 3. april 2016 4 minutter siden, Hoppetaujenta skrev: Takk. Jeg er veldig glad i iskrem! + = gammelt nytt. Anonymkode: d7aca...61f 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 3. april 2016 #1020 Del Skrevet 3. april 2016 Godt og velsmakende nytt hver eneste gang. Blir aldri lei av sånt. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå