Hoppetaujenta Skrevet 22. mars 2016 #801 Del Skrevet 22. mars 2016 Hvilket punkt skulle det bli da...og hvordan skulle det lyde? *notere* 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 22. mars 2016 #802 Del Skrevet 22. mars 2016 1 minutt siden, Hoppetaujenta skrev: Hvilket punkt skulle det bli da...og hvordan skulle det lyde? *notere* Nummer 9! Spar på plastposene - og fang flyvefisk med de om nødvendig 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 22. mars 2016 #803 Del Skrevet 22. mars 2016 Bravo. Jeg støtter den. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 22. mars 2016 #804 Del Skrevet 22. mars 2016 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 22. mars 2016 #805 Del Skrevet 22. mars 2016 (endret) Det er et vakkert portrett du har og...jeg skal i dusjen nå. Det har ingenting med hverandre å gjøre, men i morgen skal jeg i butikken og fange en halv pose med smågodt og to iser til, så jeg har til "heldigdagene". Endret 22. mars 2016 av Hoppetaujenta 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 22. mars 2016 #806 Del Skrevet 22. mars 2016 Høres ut som en god plan - lykke til med fangsten! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 23. mars 2016 #807 Del Skrevet 23. mars 2016 *late som at jeg er en helt vanlig skiturist forbi butikkfryseboksen og isen aner ingenting før jeg rammer den...* *bumpen i veien er kundene foran meg* 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 23. mars 2016 #808 Del Skrevet 23. mars 2016 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jerry Lee Skrevet 23. mars 2016 #809 Del Skrevet 23. mars 2016 Hoppe har hoppet seg bort... 😯 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. mars 2016 #810 Del Skrevet 23. mars 2016 2 timer siden, Hoppetaujenta skrev: *late som at jeg er en helt vanlig skiturist forbi butikkfryseboksen og isen aner ingenting før jeg rammer den...* *bumpen i veien er kundene foran meg* 1 minutt siden, Jerry Lee skrev: Hoppe har hoppet seg bort... 😯 Neida. Se i innlegget over, hun øver til de kongelige ski-hoppe-lekene.... eller ett eller annet annet. Anonymkode: d7aca...61f 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jerry Lee Skrevet 23. mars 2016 #811 Del Skrevet 23. mars 2016 10 minutter siden, AnonymBruker skrev: Neida. Se i innlegget over, hun øver til de kongelige ski-hoppe-lekene.... eller ett eller annet annet. Anonymkode: d7aca...61f Tja...der er ingen som egentlig vet hvor Hoppe hopper. Er der vel? 😉 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. mars 2016 #812 Del Skrevet 23. mars 2016 13 minutter siden, Jerry Lee skrev: Tja...der er ingen som egentlig vet hvor Hoppe hopper. Er der vel? 😉 Det kan jeg ikke svare på, noen må da vel vite hvor hun er? I jaffal @Hoppetaujenta selv bør vite hvor hun til en hver tid er? Koffertsjokolade og kirkebrus, det er godt det, vil dere ha? Anonymkode: d7aca...61f 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 23. mars 2016 #813 Del Skrevet 23. mars 2016 Her er jeg! Jeg har kjøpt en stor pose med nidars favoritter og der er det KUN de beste bitene i. Og straks skal jeg hoppe ut på min veranda og tilføre meg vitaminer. Har selvsagt smurt meg med krem først. Ingen vet hvor Hoppes harer hopper tenker jeg vi sier. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. mars 2016 #814 Del Skrevet 23. mars 2016 17 minutter siden, Hoppetaujenta skrev: Her er jeg! Jeg har kjøpt en stor pose med nidars favoritter og der er det KUN de beste bitene i. Og straks skal jeg hoppe ut på min veranda og tilføre meg vitaminer. Har selvsagt smurt meg med krem først. Ingen vet hvor Hoppes harer hopper tenker jeg vi sier. Om noen skulle klare å fange ei Hoppetaujente så rop ut, rop høyt! PS. Hold godt fast på til noen klarer å fange et hemmelig bilde av henne i Hoppekjolen. Tenke høyt: sette opp viltkamera i alle gamle almetrær i hele sør norge? Finne kalkulatoren og regne litt. Anonymkode: d7aca...61f 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zenobia Skrevet 23. mars 2016 #815 Del Skrevet 23. mars 2016 Den 12.3.2016 at 19.19, Hoppetaujenta skrev: Neida, tull og tøys. Folk er for opptatt av å stå med hodene dypt ned i smågodteskene tror jeg og etterpå er de slått ut av sukkersjokk og det varer en stund. Jeg må si at jeg er svært overrasket over at denne tråden varte i så mange mil som den har gjort. En underlig og hyggelig happening har det vært. Og der fikk jeg min påskediagnose Den 13.3.2016 at 15.05, AnonymBruker skrev: Tråden "ja ja, siste ordet" (eller hva den nå heter) er faktisk den aller lengste tråden på heile Kvinne Guiden-forumet her. Den tråden ble grunnlagt 21. januar 2006 - men den nådde faktisk ikke 100 000 innlegg før den 21. februar 2015! Det tok faktisk hele ni år og en måned, før den tråden endelig kom opp til 100 000 innlegg! Holder tråden seg gående helt til 200 000 innlegg, så kommer den tråden sannsynligvis til å nå neste store milepæl den 21. mars 2024! Dette er helt fryktelig lenge til det! Anonymkode: 3af29...14d Den rundet 150000 innlegg i går kveld. Nye prognoser for 200000 da, blir..? Den 14.3.2016 at 0.03, Nietsoj skrev: Ferskpressa appelsinjus er alltid forfriskende. Skal prøve konkurrenten en dag... ferskpressa smågodt...!! Forslag til hva jeg skal presse?? Colabiter. Brus og juice i en 2for1-løsning. Du får ikke ferskere presset smågodt enn det du presser mellom tennene. Den 20.3.2016 at 23.04, Hoppetaujenta skrev: Haij på daij! Står til? Jeg har vært mentalt i eksil på "Shetland" en liten stund. Tv-serien som får meg til å ville ha en kåk der et sted. Lurer på hva det koster, men er redd for å finne ut at det er så rimelig at det kan ende i realiteter. Time-share på Shetland, liksom 20 timer siden, Rumle skrev: Praktisk med pose på hodet til sjøs! Det burde innføres som påbudt bekledning i sjøvettreglene! Den posen kompletterer alle antrekk. - - - Og da har jeg endelig lest meg opp på denne tråden også 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 23. mars 2016 #816 Del Skrevet 23. mars 2016 På Shetland er det godt å være for alle! 50 minutter siden, AnonymBruker skrev: Om noen skulle klare å fange ei Hoppetaujente så rop ut, rop høyt! Anonymkode: d7aca...61f *sende ut et stort antall tro kopier i alle retninger og le seg fillete bak en forumbusk* 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
duftlys Skrevet 23. mars 2016 #817 Del Skrevet 23. mars 2016 Hhahahaahh, nei så skjønne hester med gensere!!!!! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. mars 2016 #818 Del Skrevet 23. mars 2016 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Om noen skulle klare å fange ei Hoppetaujente så rop ut, rop høyt! PS. Hold godt fast på til noen klarer å fange et hemmelig bilde av henne i Hoppekjolen. Tenke høyt: sette opp viltkamera i alle gamle almetrær i hele sør norge? Finne kalkulatoren og regne litt. Anonymkode: d7aca...61f 3 timer siden, Hoppetaujenta skrev: På Shetland er det godt å være for alle! *sende ut et stort antall tro kopier i alle retninger og le seg fillete bak en forumbusk* Oppdatere! Slutte å se i alle kgs Almetrær etter Begynne å lete etter ei fillete jente bak trådbusker? (Lukke øynene for tissetrengte tiggerjenter og andre forumsfolk bak trådbushas og sånn, ) Anonymkode: d7aca...61f 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. mars 2016 #819 Del Skrevet 23. mars 2016 Anonymkode: 3af29...14d 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. mars 2016 #820 Del Skrevet 23. mars 2016 ? Garanter avlogget og borte. Anonymkode: d7aca...61f 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå