Hoppetaujenta Skrevet 13. mars 2016 #661 Del Skrevet 13. mars 2016 Det er fali`det! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. mars 2016 #662 Del Skrevet 13. mars 2016 1 minutt siden, Hoppetaujenta skrev: Det er fali`det! I know. enda mere Anonymkode: d7aca...61f 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 13. mars 2016 #663 Del Skrevet 13. mars 2016 (endret) Nu får det vær nukk her! Nå skal jeg legge meg og så snakkes vi i morgen alle sammen. Sov befriende og trygt. ...og så lukker jeg pm`en min igjen. "Noen våget ikke". Endret 13. mars 2016 av Hoppetaujenta 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jerry Lee Skrevet 13. mars 2016 #664 Del Skrevet 13. mars 2016 13 minutter siden, Hoppetaujenta skrev: Siteringa er fucke up. Men natta med deg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jerry Lee Skrevet 13. mars 2016 #665 Del Skrevet 13. mars 2016 2 minutter siden, Hoppetaujenta skrev: Nu får det vær nukk her! Nå skal jeg legge meg og så snakkes vi i morgen alle sammen. Sov befriende og trygt. ...og så lukker jeg pm`en min igjen. "Noen våget ikke". Hold den åpen litt. Tør sende deg noe... 😉 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. mars 2016 #666 Del Skrevet 13. mars 2016 og alle andre. Anonymkode: d7aca...61f 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 13. mars 2016 #667 Del Skrevet 13. mars 2016 Riktig god natt til deg, Matros. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 13. mars 2016 #668 Del Skrevet 13. mars 2016 Nå ruller jeg ned gardinet og sier god natt for siste gang. Takk for en hyggelig prat. *bortevekksomeisviske* 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. mars 2016 #669 Del Skrevet 13. mars 2016 Har lille Hoppe hoppet seg ut av sengen enda? Anonymkode: 3af29...14d 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 13. mars 2016 #670 Del Skrevet 13. mars 2016 Selvfølgelig har hun det.... ...og hun har sett på toll-program med reisende som vil inn i australia. Det er mange skjebner der ute. Betaler alt de har for å få ordnet et nytt liv og kanskje en jobb utenlands, men så blir de lurt opp i stry....får ikke innreisetillatelse og må dra hjem igjen, ribbet til skinnet... 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest O.G. Skrevet 13. mars 2016 #671 Del Skrevet 13. mars 2016 hoppetaujenta lever antageligvis sitt spennende liv for tiden. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 13. mars 2016 #672 Del Skrevet 13. mars 2016 (endret) Hei O.G. Hyggelig å se deg. Gjør vi ikke alle det...? Vi lever våre små, store liv som best vi kan. Det er nok ikke de kjempestore spenningsmomentene her, men jeg har det bra jevnt over og det er hovedsaken. ...eller sitter du der og småmyser via kortene og ser det de andre ikke ser. Humm? Endret 13. mars 2016 av Hoppetaujenta 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. mars 2016 #673 Del Skrevet 13. mars 2016 (S)Kjære Hoppetaujenta (Uff, frem med lommetørklet, tørke en tåre eller tre...) Takk for at nettopp du finnes med alle dine krumspring, medmenneskelighet, ditt fravær av krass kg-penn, all din humor og alt ditt gode humør. Alt dette deler du raust med alle andre. Dette gjør nettopp deg til den unike Hoppetaujenta. Jeg kommer til å savne deg, når jeg nu trekker meg tilbake og ut iden store verden.. Men i min hukommelse har jeg deg og alle de krumspring vi har drevet på med i denne tråden og andre kgtråder. DET er fint å huske på. Måtte trådenmog Hoppetaujenta leve lenge og vel i mitt fravær. Med litt flaks vender jeg nok tilbake hit, en dag. PS. Slå ring om unike personligheter, og prøv å oppføre dere alle like eksemplarisk som Hoppetaujenta! Lev vel. A. B. Matrosen NB skipssekken er pakket. Anonymkode: d7aca...61f 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 13. mars 2016 #674 Del Skrevet 13. mars 2016 (endret) Nei....dette kan da ikke være sant? Et endelig farvel? Nå ble jeg trist gitt. Min strunke Nimbus, som jeg akkurat drev å øvde inn nye triks på, falt sammen som gelè og jeg havnet i buskaset bak hønsegården. Hva er det som sker? Er det bare påsken som setter inn, eller er det farvel for evig? *innestengthulk* Endret 13. mars 2016 av Hoppetaujenta 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. mars 2016 #675 Del Skrevet 13. mars 2016 2 minutter siden, Hoppetaujenta skrev: 3 minutter siden, Hoppetaujenta skrev: Nei....dette kan da ikke være sant? Et endelig farvel? Nå ble jeg trist gitt. Min strunke Nimbus, som jeg akkurat drev å øvde inn nye triks på, falt sammen som gelè og jeg havnet i buskaset bak hønsegården. Hva er det som sker? Er det bare påsken som setter inn, eller er det farvel for evig? *innestengthulk* Jeg skal daa ikke slette min bruker og s poffi borte vekkeistand, på med en stund... i burkaland kan man ikke gjøre som man vil. Det er i Kardemommeby må vite. Anonymkode: d7aca...61f 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 13. mars 2016 #676 Del Skrevet 13. mars 2016 Ok. Så du fortsetter med din bruker, men røper deg ikke? Ok. Da har du vel behov for det. Da blir det vel sånn. Farvel. *løpe opp på den høyeste fjelltoppen og få ut sin tristhet* 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. mars 2016 #677 Del Skrevet 13. mars 2016 Som man reder, så ligger man. Anonymkode: 3af29...14d 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 13. mars 2016 #678 Del Skrevet 13. mars 2016 Gjør man? Kan du forklare litt der? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. mars 2016 #679 Del Skrevet 13. mars 2016 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Som man reder, så ligger man. Anonymkode: 3af29...14d Ha betyr dette? Ikke skaal jeg i redet, jeg skal i Jetmaskin, og ikke får jeg liggeplass. 3 minutter siden, Hoppetaujenta skrev: Ok. Så du fortsetter med din bruker, men røper deg ikke? Ok. Da har du vel behov for det. Da blir det vel sånn. Farvel. *løpe opp på den høyeste fjelltoppen og få ut sin tristhet* Brukeren må da ikke slettes om man drar på en kg ferie, vel? Anonymkode: d7aca...61f 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 13. mars 2016 #680 Del Skrevet 13. mars 2016 Ok...det var ikke verre nei? Bare en liten ferie? Da ønsker jeg deg en god kg-hvil. *avhulkifisere seg og fjerne alle antydninger til rede som ....14d har forsøkt å bygge her inne* 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå