Gå til innhold

Hvor er Hoppetaujenta akkurat nå?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

AnonymBruker
1 minutt siden, Hoppetaujenta skrev:

Det er fali`det! :opplyser: 

I know. :skratte:  enda mere :skratte: 

Anonymkode: d7aca...61f

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nu får det vær nukk her!  :laugh: 
Nå skal jeg legge meg og så snakkes vi i morgen alle sammen.
Sov befriende og trygt. t4624.gif

...og så lukker jeg pm`en min igjen. "Noen våget ikke". :lur: 

Endret av Hoppetaujenta
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 minutter siden, Hoppetaujenta skrev:

Siteringa er fucke up. 

Men natta med deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Hoppetaujenta skrev:

Nu får det vær nukk her!  :laugh: 
Nå skal jeg legge meg og så snakkes vi i morgen alle sammen.
Sov befriende og trygt. t4624.gif

...og så lukker jeg pm`en min igjen. "Noen våget ikke". :lur: 

Hold den åpen litt. Tør sende deg noe... 😉

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nå ruller jeg ned gardinet og sier god natt for siste gang.  Takk for en hyggelig prat. :jepp: 
                                                                                                       *bortevekksomeisviske* 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Har lille Hoppe hoppet seg ut av sengen enda?  :sove:

Anonymkode: 3af29...14d

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selvfølgelig har hun det.... :) ...og hun har sett på toll-program med reisende som vil inn i australia. 
Det er mange skjebner der ute. Betaler alt de har for å få ordnet et nytt liv og kanskje en jobb utenlands,
men så blir de lurt opp i stry....får ikke innreisetillatelse og må dra hjem igjen, ribbet til skinnet... 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei O.G. Hyggelig å se deg. :jepp:    Gjør vi ikke alle det...? Vi lever våre små, store liv som best vi kan. 
Det er nok ikke de kjempestore spenningsmomentene her, men jeg har det bra jevnt over
og det er hovedsaken. 
...eller sitter du der og småmyser via kortene og ser det de andre ikke ser. Humm? :lur: 

Endret av Hoppetaujenta
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

(S)Kjære Hoppetaujenta 

(Uff, frem med lommetørklet, tørke en tåre eller tre...)

Takk for at nettopp du finnes med alle dine krumspring, medmenneskelighet,  ditt fravær av krass kg-penn, all din humor  og alt ditt gode humør. Alt dette deler du raust med alle andre. Dette gjør nettopp deg til den unike Hoppetaujenta. 

Jeg kommer til å savne deg, når jeg nu trekker meg tilbake og ut iden store verden.. Men i min hukommelse har jeg deg og alle de krumspring vi har drevet på med i denne tråden og andre kgtråder. DET er fint å huske på. 

Måtte trådenmog Hoppetaujenta leve lenge og vel i mitt fravær. Med litt flaks vender jeg nok tilbake hit, en dag. 

PS. Slå ring om unike personligheter, og prøv å oppføre dere alle like eksemplarisk som Hoppetaujenta! 

Lev vel. 

:klem:  A. B. Matrosen

NB skipssekken er pakket. 

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nei....dette kan da ikke være sant? Et endelig farvel? :( Nå ble jeg trist gitt. Min strunke Nimbus,
som jeg akkurat drev å øvde inn nye triks på,  falt sammen som gelè og jeg havnet i buskaset bak hønsegården. Hva er det som sker? Er det bare påsken som setter inn, eller er det farvel for evig? *innestengthulk* 

Endret av Hoppetaujenta
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
2 minutter siden, Hoppetaujenta skrev:
3 minutter siden, Hoppetaujenta skrev:

Nei....dette kan da ikke være sant? Et endelig farvel? :( Nå ble jeg trist gitt. Min strunke Nimbus,
som jeg akkurat drev å øvde inn nye triks på,  falt sammen som gelè og jeg havnet i buskaset bak hønsegården.
Hva er det som sker? Er det bare påsken som setter inn, eller er det farvel for evig? *innestengthulk* 

Jeg skal daa ikke slette min bruker og s poffi :flau:  borte vekkeistand, på med :ninja:  en stund... :opplyser: i burkaland kan man ikke gjøre som man vil. Det er i Kardemommeby må vite.  

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok. Så du fortsetter med din bruker, men røper deg ikke? Ok. Da har du vel behov for det. 
Da blir det vel sånn. :sukk: Farvel. *løpe opp på den høyeste fjelltoppen og få ut sin tristhet* 
TcjNbF2.jpg

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Som man reder, så ligger man.  :opplyser:

Anonymkode: 3af29...14d

Ha betyr dette? Ikke skaal jeg i redet, jeg skal i Jetmaskin, og ikke får jeg liggeplass.

3 minutter siden, Hoppetaujenta skrev:

Ok. Så du fortsetter med din bruker, men røper deg ikke? Ok. Da har du vel behov for det. 
Da blir det vel sånn. :sukk: Farvel. *løpe opp på den høyeste fjelltoppen og få ut sin tristhet* 
TcjNbF2.jpg

Brukeren må da ikke slettes om man drar på en kg ferie, vel? :forvirra: 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok...det var ikke verre nei? Bare en liten ferie?  :hoho:Da ønsker jeg deg en god kg-hvil.
*avhulkifisere seg og fjerne alle antydninger til rede som ....14d har forsøkt å bygge her inne* 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...