Hoppetaujenta Skrevet 12. mars 2016 #561 Del Skrevet 12. mars 2016 Ja det skulle jeg mene! 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2016 #562 Del Skrevet 12. mars 2016 Jeg venter på å få låne ditt og komme meg inn i senga med. Anonymkode: d7aca...61f 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 12. mars 2016 #563 Del Skrevet 12. mars 2016 Så vidt jeg kan se så har du allerede sniklånt den og kledd deg ut i mine klær også. Alt kler den smukke vettu. God tur. *håper du leste bruksanvisningen for den har nymotens styremekanismer* 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2016 #564 Del Skrevet 12. mars 2016 58 minutter siden, Hoppetaujenta skrev: (<<< ...matrosen svabrer seg i havn) . Er det ikke vanskelig å vaske med alle disse dyra rullende omkring vaskebøtta di? Anonymkode: e7763...421 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2016 #565 Del Skrevet 12. mars 2016 Et øyeblikk siden, Hoppetaujenta skrev: Så vidt jeg kan se så har du allerede sniklånt den og kledd deg ut i mine klær også. Alt kler den smukke vettu. God tur. *håper du leste bruksanvisningen for den har nymotens styremekanismer* Fasken, den kræsjet, glemte bruksanvisningen. Vente seg et erstatningskrav i USA størrelse fra Anonymkode: d7aca...61f 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 12. mars 2016 #566 Del Skrevet 12. mars 2016 Ser det for mitt indre....421... ----- 61f: *Hmmm...her kan alderdommen være sikret ja...lurer på hvilken stjerneadvokat jeg skal hyre..* 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2016 #567 Del Skrevet 12. mars 2016 9 minutter siden, Hoppetaujenta skrev: Ser det for mitt indre....421... ----- 61f: *Hmmm...her kan alderdommen være sikret ja...lurer på hvilken stjerneadvokat jeg skal hyre..* Alle er ledig, unntatt en, han har jeg tatt, til mitt forsvar. For jeg er helt uskyldig, altså. Anonymkode: d7aca...61f 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 12. mars 2016 #568 Del Skrevet 12. mars 2016 Pfft...det sier de alle sammen. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2016 #569 Del Skrevet 12. mars 2016 1 minutt siden, Hoppetaujenta skrev: Pfft...det sier de alle sammen. Det er bare fordi dere er ute etter penger, det! (Passe sei og oss, så ikke vi blir skjult for modevurderinger.) Anonymkode: d7aca...61f 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 12. mars 2016 #570 Del Skrevet 12. mars 2016 Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev: Det er bare fordi dere er ute etter penger, det! (Passe sei og oss, så ikke vi blir skjult for modevurderinger.) Anonymkode: d7aca...61f Tullball, bare jeg får knallerten min dekket, så kan det være det samme med penger sånn ellers, men om det skulle bli noen grunker til overs, skal jeg gi dem bort til trengende forumister som av så ymse grunner ikke får sove på nettene. Modevurderinger? Går du på catwalken med siste skrik av slåbråkker og silke-"røkejakker"? 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2016 #571 Del Skrevet 12. mars 2016 1 minutt siden, Hoppetaujenta skrev: Tullball, bare jeg får knallerten min dekket, så kan det være det samme med penger sånn ellers, men om det skulle bli noen grunker til overs, skal jeg gi dem bort til trengende forumister som av så ymse grunner ikke får sove på nettene. Modevurderinger? Går du på catwalken med siste skrik av slåbråkker og silke-"røkejakker"? Silkeneglisje må vite, jeg er da anstendig. Og her er knallerten din, Ravens hjalp med å lime den sammen igjen, hun vet det bare ikke selv. Anonymkode: d7aca...61f 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 12. mars 2016 #572 Del Skrevet 12. mars 2016 (endret) Hjertelig tusen takk. *famle seg troverdig forbi og lukke øynene hardt igjen for å ikke se for mye på silketilstandene* Endret 12. mars 2016 av Hoppetaujenta 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2016 #573 Del Skrevet 12. mars 2016 sluttmpå morroa. Anonymkode: d7aca...61f 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 12. mars 2016 #574 Del Skrevet 12. mars 2016 Ja! Godt at det er noen som har vett og forstand der andre ikke har det. God Natt! Basta. *poff* 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2016 #575 Del Skrevet 12. mars 2016 2 minutter siden, Hoppetaujenta skrev: Ja! Godt at det er noen som har vett og forstand der andre ikke har det. God Natt! Basta. *poff* 2 minutter siden, Hoppetaujenta skrev: Ja! Godt at det er noen som har vett og forstand der andre ikke har det. God Natt! Basta. *poff* Hvvafornoe? Anonymkode: d7aca...61f 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 12. mars 2016 #576 Del Skrevet 12. mars 2016 Ehh...god dag! *snakke om noe helt annet* 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2016 #577 Del Skrevet 12. mars 2016 Anonymous Illuminati president virus assassination BLACK-OPS NASA 1984 Anonymkode: 3af29...14d 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2016 #578 Del Skrevet 12. mars 2016 God dag. Eller god ettermiddag. Snakke om hva, ? sykkelkosten din har holdt et voldsomt spetakkel her i natt, altså! Anonymkode: d7aca...61f 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 12. mars 2016 #579 Del Skrevet 12. mars 2016 (endret) Beklager så mye, men den er i de tidligste tenårene sine og dermed må obsternasighet og sånn påregnes. Jeg ville bare si at jeg drar en liten tur ut i verden for å finne påskeblomst og stearinlys, men jeg har tiltro nok til at Du kan ta oppvasken så lenge og ellers delegere forgodtbefinnende oppgaver som trengs å gjøres. Nå er det helg! I`m off! Endret 12. mars 2016 av Hoppetaujenta 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2016 #580 Del Skrevet 12. mars 2016 reise og hente sin oppvask og sette dennraskt inn i oppvaskmaskinen her. Sånn, done. God butikk-lørdags-tur. Anonymkode: d7aca...61f 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå