Gå til innhold

Hva gjør naboene dine nå?

Hoppetaujenta

Anbefalte innlegg

• 1 måned senere...

Fortsetter under...

Ikke noe liv i denne tråden lenger da? :)

Her er det bekk mørkt hos alle naboene. Bare jeg som sitter oppe med full belysning i stua :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herover står nabodama i hønseburet og snakker høylytt fornuft til hønene sine, som er ulydige og bryter ordensreglementet

:kaklehone:en ble satt i skammekroken :fnise:

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den tyrkiske naboen rett over meg har to små unger, og akkurat nå løper tre-åringen villmann over stuegulvet, frem og tilbake. De har en gutt på tre år og en jente på kanskje 8-9 måneder. Det er nok ikke hun som løper :-)  Ennå....

Det er kun to soverom i leiligheten og de har to unger. De (foreldrene)har den minste på sitt soverom foreløbig (som er direkte over mitt, så jeg hører henne skrike om natta og kveldene) Jeg håper de innser at de har vokst ut av leiligheten snart og flytter når jentungen skal ut av foreldrenes soverom. Det er et evig bråk fra tidlig morgen til sent på kveld med den guttungen som hamrer leker i gulvet i stua, skriker eller løper over gulvet hele tiden. Han har åpenbart en sånn lekebil han kan sitte i også, for den skramler over gulvet hele tiden, den også. Virker ikke som de tar han med ut særlig ofte.

Endret av Million
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 måneder senere...

:sjokk: Skulle nesten tro det var meg du mente....men jeg skiftet pære på utelampen 

Endret av fiole
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 22.9.2016 den 14.34, Million skrev:

Den tyrkiske naboen rett over meg har to små unger, og akkurat nå løper tre-åringen villmann over stuegulvet, frem og tilbake. De har en gutt på tre år og en jente på kanskje 8-9 måneder. Det er nok ikke hun som løper :-)  Ennå....

Det er kun to soverom i leiligheten og de har to unger. De (foreldrene)har den minste på sitt soverom foreløbig (som er direkte over mitt, så jeg hører henne skrike om natta og kveldene) Jeg håper de innser at de har vokst ut av leiligheten snart og flytter når jentungen skal ut av foreldrenes soverom. Det er et evig bråk fra tidlig morgen til sent på kveld med den guttungen som hamrer leker i gulvet i stua, skriker eller løper over gulvet hele tiden. Han har åpenbart en sånn lekebil han kan sitte i også, for den skramler over gulvet hele tiden, den også. Virker ikke som de tar han med ut særlig ofte.

Ikke alle har råd til å flytte bare fordi det har blitt trangt. Så vær foreberedt på mye moro det neste årene.

Anonymkode: a19ea...b67

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 22.9.2016 den 14.34, Million skrev:

Huff, føler med deg. Det er så slitsomt med unger som skriker og støyer nesten hele tiden! Mitt inntrykk er at utenlandske barn er mye mer bråkete enn etnisk norske barn, hva nå det kan komme av. Virker som om de har mye mer temperament. De to barna til den ene naboen min, er også jævlig bråkete når de er hjemme. Skriker, krangler og har raseriutbrudd nesten hele tiden, og legger seg ikke før i ti tiden på kvelden. Forstår ikke utenlandske foreldre at støyen fra barna deres er plagsomt for naboene? De norske barna i den andre naboleiligheten, er helt annerledes, de hører jeg kun en sjelden gang. 

Anonymkode: 05e4c...f44

Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 timer siden, AnonymBruker skrev:

De to barna til den ene naboen min, er også jævlig bråkete når de er hjemme. Skriker, krangler og har raseriutbrudd nesten hele tiden, og legger seg ikke før i ti tiden på kvelden.

Nettopp! Disse innvandrerne har tydeligvis ikke "normale" leggetider for barna sine. Ungene hos naboen over er ikke mer enn ca tre år og ett år, men de holdes oppe til foreldrene skal legge seg (jeg hører alt sammen hver dag og hver kveld/natt)!

Innvandrer-paret som altså bor over meg, legger seg mellom klokka halv elleve og tolv på kvelden. Da legger de ungene også, og det blir litt av et bråk når jentungen (som nå er rundt året, tipper jeg) skal legges. Hyling og bæljing, skriking hver kveld. I tillegg våkner hun av og til om natta, og da skrikes det også. Jeg våkner av det, der jeg ligger i rommet i etasjen rett under. Så skriker hun tidlig om morgenen, når hun vil stå opp. Jeg blir helt frustrert. Det er som å ha små unger igjen selv! Jeg blir holdt våken eller vekket til alle tider på døgnet av den skrikingen hennes, men det mest irriterende må være skrikingen når jeg nettopp har gått og lagt meg (som typisk er rundt halv elleve på ukedagene). JEG får jo ikke sove før HUN har trøtnet av skrikingen sin og sovnet!

Det er helt merkelig å høre at ungene ikke har normale leggetider og legges tidligere på kvelden enn dette. Jeg kan, her jeg sitter en etasje under, HØRE når jentungen begynner å bli trøtt for kvelden og faktisk kunne trenge å legge seg. Hun begynner å skrike stadig oftere rundt i åtte-tiden på kvelden i stua. Skrik, hyling, sutring. Det er åpenbart for alle at hun kunne trengt å legge seg da. Men gjør de det? Nei! De sitter oppe med henne til halv elleve - elleve tiden på kvelden! Fatter ikke at det går an.

Tre-åringen hører jeg ikke så ofte, han har vokst av seg det verste, men han er i trassalderen, så han har stemme, han også. Men det er mest på dagtid. Virker som han er flinkere til å legge seg og skriker ikke når han legges eller skal stå opp. Tipper han snakker istedet, for han har jo språk utviklet i den alderen.

Endret av Million
Lenke til kommentar
Del på andre sider

De krangler sikkert om de seksualiserte tekstmeldingene mannen sendte til en annen kvinne. For to år siden... 

Anonymkode: 89714...09d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vet ikke. De har reist bort for julen, som vanlig. Og det er godt at det blir stille noen dager

Anonymkode: 7cb6c...452

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De nyeste naboene kom hjem nå. Har ikke hilst på dem enda. Har bare sett at de har en forferdelig stygg lampe i stua og at mannen har skjegg. Naboen på andre siden sitter vel bare å er idiot som vanlig. De andre sover sikkert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 17. desember 2016 den 20.36, AnonymBruker skrev:

Huff, føler med deg. Det er så slitsomt med unger som skriker og støyer nesten hele tiden! Mitt inntrykk er at utenlandske barn er mye mer bråkete enn etnisk norske barn, hva nå det kan komme av. Virker som om de har mye mer temperament. De to barna til den ene naboen min, er også jævlig bråkete når de er hjemme. Skriker, krangler og har raseriutbrudd nesten hele tiden, og legger seg ikke før i ti tiden på kvelden. Forstår ikke utenlandske foreldre at støyen fra barna deres er plagsomt for naboene? De norske barna i den andre naboleiligheten, er helt annerledes, de hører jeg kun en sjelden gang. 

Jeez, der generaliserte du fælt! Men ja, det kan stemme! Har selv barn med en fra middelhavslandene. Kanskje det er der mitt barns sterke temperament, vilje og glødende entusiasme over gledene i livet kommer ifra! 

Anonymkode: 762ff...9cc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...
Annonse
AnonymBruker

Røyker. Inne. Fordi det siver inn røyk her... 

Anonymkode: 762ff...9cc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...