AnonymBruker Skrevet 30. april 2016 #321 Del Skrevet 30. april 2016 runking Anonymkode: beaa8...cca Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Geir-Anders Skrevet 30. april 2016 #322 Del Skrevet 30. april 2016 De har helt sikkert sovnet for natta. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. april 2016 #323 Del Skrevet 30. april 2016 Bråker med den jævla traktoren sin! Stygge, gamle gubbe! Anonymkode: 19760...5e3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
momo Skrevet 30. april 2016 #324 Del Skrevet 30. april 2016 Var nylig både politi og ambulanse her, og naboen har fest. Så lurer på hva som har skjedd. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. april 2016 #325 Del Skrevet 30. april 2016 Tramper og løper i trappene. Opp og ned, opp og ned. Det er fest hver eneste helg. Heldigvis hører jeg det ikke noe særlig foruten når de går i trappene. Det høres likevel ut som det er en armé som kommer/drar. Anonymkode: 36dc9...4e8 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Fox Mulder Skrevet 30. april 2016 #326 Del Skrevet 30. april 2016 Er inne i husene sine Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Emera Skrevet 1. mai 2016 #327 Del Skrevet 1. mai 2016 Siden det er søndag og 1. mai så hamres og bores det, brukes sirkelsag og jeg har hørt en gravemaskin også. Bor i typisk eneboligstrøk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nietsoj Skrevet 1. mai 2016 #328 Del Skrevet 1. mai 2016 Fyrer i peisen, og mulig de har et lammeskinnsteppe foran 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Faina Skrevet 4. mai 2016 #329 Del Skrevet 4. mai 2016 De over meg lever i alle fall. Musikken er på. Andre rusler rundt med hundene sine.. noen sitter nok neddopa i et hjørne også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2016 #330 Del Skrevet 5. mai 2016 De rydder og ordner (høres det ut som) og de traver rundt og slår med dører Anonymkode: ea261...cf4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2016 #331 Del Skrevet 5. mai 2016 Utifra hva det høres ut som så hører de på techno mens de skraper på gulvet ... Så gøy å bo under dem. Ikke nytter det å prøve å si ifra til dem heller siden de er polske og ikke forstår norsk og påstår at de ikke helt forstår engelsk heller Anonymkode: bc06d...087 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2016 #332 Del Skrevet 5. mai 2016 De nærmeste har reist bort i helga, de skal i konfirmasjon. En nabogutt er ute og øvelseskjører. Han som nettopp mista lappen pga fyllekjøring tok seg en sykkeltur i formiddag. De på baksiden av huset mitt driver vedlikehold på hus og hage, og de med den svarte bilen har staset seg opp for konfirmasjon. Ja, og hun med hunden har vært på morgentur med den. De andre vet jeg ikke helt med. :D Anonymkode: 501d8...718 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2016 #333 Del Skrevet 9. mai 2016 De sover søtt Anonymkode: ea261...cf4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2016 #334 Del Skrevet 9. mai 2016 Naboen våknet nå, hørte jeg, rett etter at avisbudet slengte avisa på matta til naboen Anonymkode: ea261...cf4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. august 2016 #335 Del Skrevet 1. august 2016 I dag har de kranglet høyt og hun gråt og kjeftet. Det går vel over denne gangen også. Anonymkode: 494b8...4c4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wenda Skrevet 1. august 2016 #336 Del Skrevet 1. august 2016 Ene naboen min har fått dattera si på besøk. Unner henne det fordi hun kommer fra et annet land for å jobbe her, og dattera på 11 år bor i hjemlandet så de ser hverandre ikke ofte. Problemet er bare at hun går rundt huset og kikker inn vinduene mine hele tiden, og står jeg på kjøkkenet så står hun bare utenfor og glaner på meg *creepy* Vi leier hver vår leilighet i samme hus og deler hele hagen og gårdsplassen så kan ikke be henne om å gå vekk heller Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nietsoj Skrevet 1. august 2016 #337 Del Skrevet 1. august 2016 4 av 5 naboer er fortsatt på ferie, den 5. har jeg ikke sett noe til i dag. Den 6. er hjemme, men har ikke vist seg, den 7. sitter inne, den 8. er på jobb, den 9. er egentlig ikke så mye nabosom, og de resterende har ikke gitt lyd fra seg på lang tid Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frida Skrevet 1. august 2016 #338 Del Skrevet 1. august 2016 Naboen er ute og stuller og steller i hagen sin. Det har blitt så flott, han har skikkelig grønne fingre. Roser og peoner blomstrer nydelig sammen med mye annet. Hagen er blitt noe helt annet etter alt ugresset forrige nabo hadde. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nietsoj Skrevet 4. august 2016 #339 Del Skrevet 4. august 2016 Naboene mine ser ut til å sove Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest spicy91 Skrevet 5. august 2016 #340 Del Skrevet 5. august 2016 Ligger i solveggen sammen med meg og prater om mannebein Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå